wrote:Oh oke ik dacht al wat heb ik nou weer gedaanMaarja dat kan ik begrijpen haha
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
B
Ik vind het wel grappig hoorwrote:alleen als je dronken bent en post op htwrote:uh oke?wrote:Nee, pommert doet irritant.verder ben je relaax
maar je leest het nu ook wel uit zn context
zo keihard ben ik een keer over de kop gevlogen met paard en al en eronder beland, geen pretjewrote:Idd ik vind die beesten er echt mooi uit zien, echt sicke beesten gewoonwrote:wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.paarden zijn awesome
ik heb er vroeger eens op gereden, faking awesome
sowieso machtige beesten die dingen, en als dier zelf zijnde zijn ze ook erg mooi
had ik maar zulke muscles![]()
Ik heb dr ook op gereden vroeger, was echt leip om dan keihard te gaan met dat beest
Laten we er maar over op houden voordat er weer zo'n discussie komt
Ik ga slapen mensen, later!!!
Ik ga slapen mensen, later!!!
-
C
-
G
wel vet dat ie halverwege weer langs et begin komt, verder: done before, lees de comments maar
Lijkt me wel fucking gruwelijk, alleen jammer dat het niet om de hoek iswrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1587451/dfb06ac6/ritje_in_de_takabisha.html
Only in Japan![]()
![]()
wtf
ik word al misselijk als ik kijk. terwijl ik toch best een held ben..
Heb je het nu over een paardrijchick? Dan ben ik het namelijk met je eens.wrote:Idd ik vind die beesten er echt mooi uit zien, echt sicke beesten gewoonwrote:wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.paarden zijn awesome
ik heb er vroeger eens op gereden, faking awesome
sowieso machtige beesten die dingen, en als dier zelf zijnde zijn ze ook erg mooi
had ik maar zulke muscles![]()
Ik heb dr ook op gereden vroeger, was echt leip om dan keihard te gaan met dat beest
Last edited by mrazura on 11 Jul 2011 00:22, edited 1 time in total.
Idd, zo extreem is dit nietwrote:wel vet dat ie halverwege weer langs et begin komt, verder: done before, lees de comments maar
ik ga nu mijn laatste spulletjes inpakken, morgen vroeg weg naar frankrijk. ga jullie missen
have fun deze vakantie, tot over 3 weken ofso.
-
G
have fun!wrote:ik ga nu mijn laatste spulletjes inpakken, morgen vroeg weg naar frankrijk. ga jullie missen![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heerlijk dat bakje koffie!
5-10 minuten geleden nog vesuvius ogen, nu halverwege m'n bakje (en de koffie hier uit de automaat is echt niet je van het, maar te lui om naar beneden te lopen) en ik voel me weer fris
Cafeine is de bom op zo'n moment.
5-10 minuten geleden nog vesuvius ogen, nu halverwege m'n bakje (en de koffie hier uit de automaat is echt niet je van het, maar te lui om naar beneden te lopen) en ik voel me weer fris
+1wrote:Heerlijk dat bakje koffie!
5-10 minuten geleden nog vesuvius ogen, nu halverwege m'n bakje (en de koffie hier uit de automaat is echt niet je van het, maar te lui om naar beneden te lopen) en ik voel me weer fris![]()
Werk nu me 3e bakkie naar binnen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dat gaat me wat ver, vind koffie opzich wel lekker, maar ik drink het eigenlijk maximaal maar 3 keer in de week (op werk 1 bakje) maar meestal kan ik het volhouden zonder koffie.
M'n ma tikt ze wel achterover, maar die heft een eigen kapsalon, dus die zet de hele dag door koffie en dan geniet ze mee. En maar zeuren dat ze niet kan slapen 's nachts
M'n ma tikt ze wel achterover, maar die heft een eigen kapsalon, dus die zet de hele dag door koffie en dan geniet ze mee. En maar zeuren dat ze niet kan slapen 's nachts
Ik begin net aan m'n eerste.wrote:+1wrote:Heerlijk dat bakje koffie!
5-10 minuten geleden nog vesuvius ogen, nu halverwege m'n bakje (en de koffie hier uit de automaat is echt niet je van het, maar te lui om naar beneden te lopen) en ik voel me weer fris![]()
Cafeine is de bom op zo'n moment.![]()
Werk nu me 3e bakkie naar binnen
-
E
pic`s or......wrote:Haha laten we hopen dat Nando een grotere held is.wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.
Die gaat morgen mee
Ik ga Nando wel even spotten vanaf het balkon als hij langs mijn huis looptwrote:pic`s or......wrote:Haha laten we hopen dat Nando een grotere held is.wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.
Die gaat morgen mee
Jammer?wrote:Jammer genoeg vrij vandaag
Inderdaad en het is super lekker weerwrote:Jammer?wrote:Jammer genoeg vrij vandaag
Ik denk dat we lopen of fietsen xPwrote:Ik ga Nando wel even spotten vanaf het balkon als hij langs mijn huis looptwrote:pic`s or......
Nog even een chatje maken?