En mijn 10.000e post gaat uit naar
@roberttt voor het feit dat feesten met hem altijd geniaal is. Naar
@Olijfboompje voor de geweldige preparties en afterparties die hij geeft en het feestbeest dat hij is. Naar
@Squirie voor het altijd hebben van een enorme glimlach op een feest, terwijl hij verdwaald om zich heen kijkt. Naar
@Darkbeatz en
@Mol voor de leuke informatie die ze geven bij Unity en het verstrekken van leuke hebbedingetjes van dezelfde organisatie. Ook een shoutout naar
@Nando, voor het feit dat ik hem vanaf heden veelvuldig in het altijd gezellige Kampen ga zien. Naar
@Iris93 voor het feit dat er eindelijk een vrouwelijk iemand is uit Kampen die wél van feesten houdt en er ook vaak naar toe wil gaan. Naar
@dawasiknie ondanks het feit dat hij een kakkerlak is, heeft hij wel een goede vriend die altijd mee gaat naar feesten: Willy. Aan
@mrazura voor het feit dat ik met hem m'n eerste hardcore feestje heb gevierd in Amsterdam! En aan alle
moderators die alles hier in goede banen (proberen te) leiden. En als laatste een shoutout aan
@Kevin-Raw en alle andere
Hardtraxxers die ik mag en aardig vind (jullie weten vast wel wie jullie zijn), maar hier boven niet persoonlijk heb genoemd, omdat ik in tijdnood zat.
Ow wacht, die is geen Twitter.