wrote:Nee, pommert doet irritant.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
zo zoek je op google naar steengruis, en krijg je dit plaatje...
WTF!??!?!?!!?

WTF!??!?!?!!?

-
G
de ondertitel is dan wel geniaal:
Armegeddrol

Armegeddrol
Hahaha ik nam net een slok melk,
proest ik het uit door die foto.
Mn hele gezicht onder de melk
proest ik het uit door die foto.
-
E
ja. vloeistoffen voortgekomen uit de uier van koe 
-
G
gezond!wrote:Hahaha ik nam net een slok melk,
proest ik het uit door die foto.![]()
laat ook maar..wrote:ja. vloeistoffen voortgekomen uit de uier van koe
Ja iknow.wrote:gezond!wrote:Hahaha ik nam net een slok melk,
Ik ben omgeslagen.
Van roken, alcohol en in bed liggen naar -> niet roken, nauwelijks tot geen alcoholgebruik op een biertje of wijntje soms 's avonds na en 3x per week naar de sportschool en 3 a 4 keer per week paardrijden
-
E
heb ik je grap verneukt?wrote:laat ook maar..wrote:ja. vloeistoffen voortgekomen uit de uier van koe
-
E
goed bezig!wrote:Ja iknow.wrote:gezond!wrote:Hahaha ik nam net een slok melk,
Ik ben omgeslagen.
Van roken, alcohol en in bed liggen naar -> niet roken, nauwelijks tot geen alcoholgebruik op een biertje of wijntje soms 's avonds na en 3x per week naar de sportschool en 3 a 4 keer per week paardrijden
ga je ook nog wedstrijden rijden of blijft allemaal recreatief?
Misschien. Als ik een keer een vast paard vind om te rijden misschien wel. Ik ben nu voornamelijk bezig met jonge paarden.wrote:goed bezig!wrote:Ja iknow.wrote: gezond!
Ik ben omgeslagen.
Van roken, alcohol en in bed liggen naar -> niet roken, nauwelijks tot geen alcoholgebruik op een biertje of wijntje soms 's avonds na en 3x per week naar de sportschool en 3 a 4 keer per week paardrijden![]()
ga je ook nog wedstrijden rijden of blijft allemaal recreatief?
Heb van november tm juni een 5jarige arabier gereden die nog niks kende en die verder opgeleid. Voornamelijk in springen.
En heb nu een nieuwe springuitdaging. Die nog niks kent kwa springen en die ben ik daar nu in aan het doortrainen voor de eigenaresse
En mn beste vriendin heeft paar weken terug een paard gekocht en die rij ik er af en toe bij om hem een beetje up to date te houden haha.
Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.
-
B
wrote:Paarden stinken als zon beest bij me in de burt komt ruikt me broek het komende jaar naar scheit.
Haha laten we hopen dat Nando een grotere held is.wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.
Die gaat morgen mee
Uhm ik ben een held maar niet bij paarden die beesten kijken alsof ze zo je hand draf wille bijten joh. 1 keer zon politiepaard naast me gehad die ging trippen heb dagenlang nachtmeries gehad.wrote:Haha laten we hopen dat Nando een grotere held is.wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.
Die gaat morgen mee
Agree.wrote:wrote:Paarden stinken als zon beest bij me in de burt komt ruikt me broek het komende jaar naar scheit.
-
G
wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.
sowieso machtige beesten die dingen, en als dier zelf zijnde zijn ze ook erg mooi
had ik maar zulke muscles
uh oke?wrote:Nee, pommert doet irritant.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd ik vind die beesten er echt mooi uit zien, echt sicke beesten gewoonwrote:wrote:Paarden zijn eng als zon beest bij me in de burt komt scheit ik in mn broek.paarden zijn awesome
ik heb er vroeger eens op gereden, faking awesome
sowieso machtige beesten die dingen, en als dier zelf zijnde zijn ze ook erg mooi
had ik maar zulke muscles
Ik heb dr ook op gereden vroeger, was echt leip om dan keihard te gaan met dat beest
-
G
alleen als je dronken bent en post op htwrote:uh oke?wrote:Nee, pommert doet irritant.
maar je leest het nu ook wel uit zn context
Oh oke ik dacht al wat heb ik nou weer gedaan
Maarja dat kan ik begrijpen haha
-
C
ZO, dat was het werken weer voor deze week...