Ik ga hem niet eens bekijken. Weet nu al dat ik me er dood aan ga irriteren.wrote:vond je hamburgers met korting al irritant? dit is zijn opvolger voor komende week:
View on YouTube
Haat aan Albert Heijn.
Ik ga hem niet eens bekijken. Weet nu al dat ik me er dood aan ga irriteren.wrote:vond je hamburgers met korting al irritant? dit is zijn opvolger voor komende week:
View on YouTube
Kan je beter niet doen idd.wrote: Ik ga hem niet eens bekijken. Weet nu al dat ik me er dood aan ga irriteren.
Haat aan Albert Heijn.
Die reclame slaat echt aan, helemaal als je hem de hele dag op 538 hoort.wrote:Wtfwrote:wrote:vond je hamburgers met korting al irritant? dit is zijn opvolger voor komende week:
View on YouTube![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.wrote:Kan je beter niet doen idd.wrote: Ik ga hem niet eens bekijken. Weet nu al dat ik me er dood aan ga irriteren.
Haat aan Albert Heijn.
AH reclameswrote:Haat aan Albert Heijn.
Niet als je er hebt gewerkt.wrote:toch nog maar ff een paracetamol voor onderweg nemen
AH reclameswrote:Haat aan Albert Heijn.
wrote:Wish me luckheb 20km gefietst, moet er nog 5, en dan nog 24min bus.. Dan ben ik bij me chick
wrote:Ben even tracklist aan het maken voor maar weer eens een nieuw setje, hopen dat het een beetje goed gaat. Want dan upload ik hem. Voor de genen die benieuwd zijn, hier de tracklist:
14. Phrantic – Become One (Merge Mix)
Nu nog hopen op goede overgangen, want ga er van uit dat de tracklist origineel zat is.
Klopt, bijvoorbeeld de eerste Seismic Records release (Cum Again), hoor je ook nooit.wrote:hoop oude zooi
wrote:Klopt, bijvoorbeeld de eerste Seismic Records release (Cum Again), hoor je ook nooit.wrote:hoop oude zooiGa net zo lang door met opnemen van de set tot dat hij zonder grote fouten te luisteren is, want zou zonde zijn van de tracklist.
Lulz.. Had gekunt maar onze privejet is voor onderhoud wegwrote:wrote:Wish me luckheb 20km gefietst, moet er nog 5, en dan nog 24min bus.. Dan ben ik bij me chick
had je niet beter het vliegtuig kunnen pakken
wrote:Lulz.. Had gekunt maar onze privejet is voor onderhoud wegwrote:wrote:Wish me luckheb 20km gefietst, moet er nog 5, en dan nog 24min bus.. Dan ben ik bij me chick
Dat zeggen ze ja..wrote:Lulz.. Had gekunt maar onze privejet is voor onderhoud wegwrote:wrote:Wish me luckheb 20km gefietst, moet er nog 5, en dan nog 24min bus.. Dan ben ik bij me chick
Edgar?wrote:Beter dan die van plus, toch edgar?wrote:Je moet toegeven, veel reclames van Albert Heijn laten je wel lachen.
PLUS! AH is gwn een betere winkel.
PLUS! Die vent is een held!