Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
online now
GVD! Audacity werkt weer eens niet mee, op alle mogelijke manier geprobeerd met goede kwaliteit op te nemen, maar werkt niet, geluid kraakt als een gek. Ik had het laatst goed voor elkaar, mja nu is het weer kut.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Parvuz wrote:GVD! Audacity werkt weer eens niet mee, op alle mogelijke manier geprobeerd met goede kwaliteit op te nemen, maar werkt niet, geluid kraakt als een gek. Ik had het laatst goed voor elkaar, mja nu is het weer kut.
moet je dan niet naar voorkeuren, dan opnemen instellen op studio-mix of hoe dat heet
die moet je dan wel weer op apparaat gebruiken zetten bij configuratiescherm
Hardtraxx Veteran
online now
Dj Skitzo wrote:
Parvuz wrote:GVD! Audacity werkt weer eens niet mee, op alle mogelijke manier geprobeerd met goede kwaliteit op te nemen, maar werkt niet, geluid kraakt als een gek. Ik had het laatst goed voor elkaar, mja nu is het weer kut.
moet je dan niet naar voorkeuren, dan opnemen instellen op studio-mix of hoe dat heet
Heb ik. Heb ook extern usb geluidskaart-ding. Dus geluid moet goed erin komen. Maar het maakt niet uit waar ik de kabeltjes in doe, Tape, Booth of Master. Geluid blijft kut. En ik heb usb ingesteld als opname apparaat en ook bij Audacity.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Parvuz wrote:
Dj Skitzo wrote:
Heb ik. Heb ook extern usb geluidskaart-ding. Dus geluid moet goed erin komen. Maar het maakt niet uit waar ik de kabeltjes in doe, Tape, Booth of Master. Geluid blijft kut. En ik heb usb ingesteld als opname apparaat en ook bij Audacity.
ok raar, uhm waar mix je mee?
Hardtraxx Veteran
online now
Behringer DJX750
Ik weet het, niet het beste van het beste, maar normaal opnemen kan, ik weet het zeker. :P
G
lol check dit dan xd een portable dj geval ding xd voor je ipad/iphone
http://gizmodo.com/5819353/numark-idj-l ... re-tactile
Image
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
wie kan daar nou mee mixen...
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
de kaboutertjes :P
G
als AH nou slim is he, dan brengen ze die zomerkorting hits uit in de Apple Store en slaan ze er nog een beetje winst uit, hoe geniaal zijn die dingen xd zeker dat mensen ze wel willen hebben xd
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:als AH nou slim is he, dan brengen ze die zomerkorting hits uit in de Apple Store en slaan ze er nog een beetje winst uit, hoe geniaal zijn die dingen xd zeker dat mensen ze wel willen hebben xd
Dat zijn ze echter niet, want de idioot die deze spotjes maakt beseft ook niet dat de spotjes gewoon rete irritant zijn in tegenstelling tot vorige spotjes.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Olijfboompje wrote:
KSwoosh wrote:als AH nou slim is he, dan brengen ze die zomerkorting hits uit in de Apple Store en slaan ze er nog een beetje winst uit, hoe geniaal zijn die dingen xd zeker dat mensen ze wel willen hebben xd
Dat zijn ze echter niet, want de idioot die deze spotjes maakt beseft ook niet dat de spotjes gewoon rete irritant zijn in tegenstelling tot vorige spotjes.
ja maar dat is toch juist de bedoeling met reclames? :whistle:

Over 3 kwartier begint de eerste resident van the razorfm show met zijn set op www.razorfm.nl :D
G
Olijfboompje wrote:
Dat zijn ze echter niet, want de idioot die deze spotjes maakt beseft ook niet dat de spotjes gewoon masterlijk geniaal zijn en ze dit al veel eerder hadden moeten doen! :woot: :bomb: :thumbsup: :worship:
helemaal mee eens
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
vanavond verjaardag van mn vaders vriendin, echt geen zin in :x
E
Intervention wrote:vanavond verjaardag van mn vaders vriendin, echt geen zin in :x
:beer:
S
Ziet eruit als plastic, alhoewel die gast wel allemaal heel erg moeilijk aan het doen is.

En, weer eens hardstyle opzetten, deze week nog maar amper gebeurt.
E
View on YouTube

en dan al die kansloze reacties! :')
S
havik500 wrote:weet je hoe lekker het is op deze beat te neuken?

ik kan het kan het je vertellen uit ervaring (A)

Je moet precies op een hardcore beat neuken, en dat je die chick nog er bovenuit hoort kreunen!

DAT IS PAS LEKKER NEUKE.

HARDCORE ÝOUR PUSSY MOTHERFUCKER!!!!

en terwijl iedereen er weer op los loopt te rossen, gaan wij even naar een liedje luisteren, waar wel lekkere wijven op KOMEN! :D
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Nu P-Stylez @ www.razorfm.nl The RazorFM Show!
G
stefaneke wrote:Ziet eruit als plastic, alhoewel die gast wel allemaal heel erg moeilijk aan het doen is.
scratchen he
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
S
KSwoosh wrote:scratchen he
stefaneke wrote:die gast erg moeilijk aan het doen is
G
stefaneke wrote:
waar de fk slaat deze quote nou weer op>
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
DO A BARRELROLL!!
S
KSwoosh wrote:
stefaneke wrote:
waar de fk slaat deze quote nou weer op>
Dat scratchen moelijk is, aap
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik ga naar mjn stage, tot dinsdag! :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
oostzaner wrote:Ik ga naar mjn stage, tot dinsdag! :)
Vaarwel :cry: