cheers
ook vakantie, maandag frankrijk
ook vakantie, maandag frankrijk
Wat doe je dan als je zon edit maakt stukjes uit halen of?wrote:Even wat radio edits maken voor zaterdagUp next: On A Cloud & Our Power

Jah meestal hou ik alleen de midintro/climax over, en als de outro vet is hou ik die er ook nog aan maar das lang niet altijdwrote:Wat doe je dan als je zon edit maakt stukjes uit halen of?wrote:Even wat radio edits maken voor zaterdagUp next: On A Cloud & Our Power
Das een goeie idd, gelijk ff pakkenwrote:Asperine en weg is ie, gewoon gelijk 2.
Voor 30 euro ben ik je vriend!wrote:Iemand hier zo lief dat die een free festival kaartje wilt kopen voor me die ik vanavond weer overkoop?
Ik zit op school en ben bang dat ik anders te laat ben
xDwrote:Voor 30 euro ben ik je vriend!wrote:Iemand hier zo lief dat die een free festival kaartje wilt kopen voor me die ik vanavond weer overkoop?
edit|: Danielwrote:Voor 30 euro ben ik je vriend!wrote:Iemand hier zo lief dat die een free festival kaartje wilt kopen voor me die ik vanavond weer overkoop?
Zoveel soa's zijn er volgens mij niet eens, dus hij praat zoals gewoonlijk, heul veul onzin.wrote:Omg...![]()
Even over heel dat zweden gedoe van Biscuit..
Je gaat heen met stress en weinig rust
je komt terug met 20 zweedse vrouwen, 32 soa's en geen stress
Baby!!wrote:Hasta La Pasta
Maar hier kan je edit mee maken.wrote:hamburgers met korting is beter
wrote:vond je hamburgers met korting al irritant? dit is zijn opvolger voor komende week:
View on YouTube
Wtfwrote:wrote:vond je hamburgers met korting al irritant? dit is zijn opvolger voor komende week:
View on YouTube![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()