Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Iris93 wrote:
Parvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop. :P Maar dit was best wel heel erg. :P Morgen maar weer doen dan. :innocent:
Haha heel hardtraxx gaat spontaan sporten en stoppen met roken :P
Ik heb altijd gevoetbald, maar ben gestopt. Dus moet wel beetje blijven sporten. :P En roken heb ik nooit gedaan. :innocent:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
pecola-tje wrote:
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop. :P Maar dit was best wel heel erg. :P Morgen maar weer doen dan. :innocent:
ga ik maandag ook maar weer s doen, al anderhalve maand geen zak meer uitgevoerd :$
Ik moet ook echt weer eens wat gaan doen, 1 jaartjie niet op niveau gesport en meteen weet ik et hoeveel kilo aangekomen :( Maarja als ik 12 uur gewerkt heb heb ik daarna nooit meer zin/energie om nog te gaan sporten... best wel kut :P Maarja ik ben iig gezonder aan het eten, en ik drink ook voornamelijk water doordeweeks (maarja dat heilige bier he... :cry: )
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Nog anderhalve dag school, en dan zit het er op :beer:
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Parvuz wrote:
Iris93 wrote:
Haha heel hardtraxx gaat spontaan sporten en stoppen met roken :P
Ik heb altijd gevoetbald, maar ben gestopt. Dus moet wel beetje blijven sporten. :P En roken heb ik nooit gedaan. :innocent:
Ik ben nu voor de 2e dag gestopt met roken xD

Ik heb 2 maand terug mn enkelbanden gescheurd dus mag nu pas weer wat doen. Al ben ik wel paard blijven rijden en blijven werken..
En mn meniscus is beschadigd. En aanhechtingen in beide knieen deels afgescheurd.
En ik kan allebei mn heupen in en uit de kom laten schieten.
:x
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ik ga nu gewoon heel veel voor mezelf hardlopen en wielrennen. :innocent: Kan hier mooi met de Holterberg in de achtertuin. haha. En dan wil ik volgend jaar meedoen aan de triatlon in Holten. :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
ik ga dus een stapje terug op niveau haha :P maar ik heb wel berenconditie nodig, dus sowieso maar is hardlopen, wat ik al 3/4x in de week doe :P naast 50u werken per week
zondag vaak ook vroeg me bed uit, om te gaan trainen, dus ik dacht.. vandaag sla ik een x over :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Hardtraxx wordt MSN :/
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Hahaha. zevertopic mag dat zijn. :P
Hardtraxx Crew
last seen 6 hours ago
Parvuz wrote:Ik ga nu gewoon heel veel voor mezelf hardlopen en wielrennen. :innocent: Kan hier mooi met de Holterberg in de achtertuin. haha. En dan wil ik volgend jaar meedoen aan de triatlon in Holten. :P
Haha bij mij precies hetzelfde. Gestopt met voetbal en mezelf voorgenomen om te gaan hardlopen. Alleen dat laatste is er nog niet van gekomen :whistle: Moet er binnekort echt mee beginnen.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
wootum wrote:
Parvuz wrote:Ik ga nu gewoon heel veel voor mezelf hardlopen en wielrennen. :innocent: Kan hier mooi met de Holterberg in de achtertuin. haha. En dan wil ik volgend jaar meedoen aan de triatlon in Holten. :P
Haha bij mij precies hetzelfde. Gestopt met voetbal en mezelf voorgenomen om te gaan hardlopen. Alleen dat laatste is er nog niet van gekomen :whistle: Moet er binnekort echt mee beginnen.
Nou wat let je, trek sportkleren en schoenen aan, muziekje op en lopen :P
Hardtraxx Crew
last seen 6 hours ago
Iris93 wrote:
wootum wrote:
Nou wat let je, trek sportkleren en schoenen aan, muziekje op en lopen :P
Nog 2 dagen ff hard aan school werken, dan heb ik er ook tijd voor :)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
wootum wrote:Nog 2 dagen ff hard aan school werken, dan heb ik er ook tijd voor :)
dit dus. :innocent:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
pecola-tje wrote:
wootum wrote:Nog 2 dagen ff hard aan school werken, dan heb ik er ook tijd voor :)
dit dus. :innocent:
Ik las het ja :)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
camiloPW wrote:Ja godverdomme.
Kreeg ik een mailtje dat opdracht logistiek plan onvoldoende was.
Er missen een aantal stukken, maar een werkgroepgenootje reageert niet.
deadline 00.00 :mad:
Good Luck! je hebt nog 4uur en 6 minuten de tijd atm
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
QnalQut wrote:
camiloPW wrote:Ja godverdomme.
Kreeg ik een mailtje dat opdracht logistiek plan onvoldoende was.
Er missen een aantal stukken, maar een werkgroepgenootje reageert niet.
deadline 00.00 :mad:
Good Luck! je hebt nog 4uur en 6 minuten de tijd atm
4 uur en 5 min
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
tik-tak-tik-tak..
time is running out..! :whistle:

edit: nee sorry dat is lullig van me :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
op voetbalzone zitten er ook van die halve tamme, die echt een totaal nutteloze discussie aangaan, en hem vervolgens met 3-4 posts nog proberen te winnen ook xd
LIKE WE CARE?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Clock Kid op Hardtraxx
@Defqon.1 topic
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
woepie
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Iris93 wrote:woeptiedoe
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
mrazura wrote:3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had :lol:
Dag 2 hier, nog nergens langs van. Alleen een hol gevoel in het midden van mn buik tegen ribbekast aan. De behoefte.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Iris93 wrote:
mrazura wrote:3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had :lol:
Dag 2 hier, nog nergens langs van. Alleen een hol gevoel in het midden van mn buik tegen ribbekast aan. De behoefte.
Mja het is niet echt nieuw voor mij ik heb het al een paar maanden nu als ik niet rook begint mn hand te trippen.
Als ik dan eenmaal een sigaret heb dan is het weg na 10 seconden en na een half uur tot uur begint het weer.

Een aantal leden hier hebben het kunnen aanschouwen :D Dit is dan ook de reden dat ik wil stoppen want je kan gewoon meer functioneren erdoor.
S
WHATAFACK, die South Park aflevering, The HUMANCENTiPAD :lol:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
stefaneke wrote:WHATAFACK, die South Park aflevering, The HUMANCENTiPAD :lol:
Bestaat ook een film van:

Image

Gevonden op http://www.crapcorner.nl

xd
Last edited by Ramirez on 05 Jul 2011 21:55, edited 1 time in total.