Ik heb altijd gevoetbald, maar ben gestopt. Dus moet wel beetje blijven sporten.Iris93 wrote:Haha heel hardtraxx gaat spontaan sporten en stoppen met rokenParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop.Maar dit was best wel heel erg.
Morgen maar weer doen dan.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik moet ook echt weer eens wat gaan doen, 1 jaartjie niet op niveau gesport en meteen weet ik et hoeveel kilo aangekomenpecola-tje wrote:ga ik maandag ook maar weer s doen, al anderhalve maand geen zak meer uitgevoerdParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop.Maar dit was best wel heel erg.
Nog anderhalve dag school, en dan zit het er op 
Ik ben nu voor de 2e dag gestopt met roken xDParvuz wrote:Ik heb altijd gevoetbald, maar ben gestopt. Dus moet wel beetje blijven sporten.Iris93 wrote:Haha heel hardtraxx gaat spontaan sporten en stoppen met rokenParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
En roken heb ik nooit gedaan.
Ik heb 2 maand terug mn enkelbanden gescheurd dus mag nu pas weer wat doen. Al ben ik wel paard blijven rijden en blijven werken..
En mn meniscus is beschadigd. En aanhechtingen in beide knieen deels afgescheurd.
En ik kan allebei mn heupen in en uit de kom laten schieten.
Ik ga nu gewoon heel veel voor mezelf hardlopen en wielrennen.
Kan hier mooi met de Holterberg in de achtertuin. haha. En dan wil ik volgend jaar meedoen aan de triatlon in Holten. 
ik ga dus een stapje terug op niveau haha
maar ik heb wel berenconditie nodig, dus sowieso maar is hardlopen, wat ik al 3/4x in de week doe
naast 50u werken per week
zondag vaak ook vroeg me bed uit, om te gaan trainen, dus ik dacht.. vandaag sla ik een x over
zondag vaak ook vroeg me bed uit, om te gaan trainen, dus ik dacht.. vandaag sla ik een x over
Hahaha. zevertopic mag dat zijn. 
Haha bij mij precies hetzelfde. Gestopt met voetbal en mezelf voorgenomen om te gaan hardlopen. Alleen dat laatste is er nog niet van gekomenParvuz wrote:Ik ga nu gewoon heel veel voor mezelf hardlopen en wielrennen.Kan hier mooi met de Holterberg in de achtertuin. haha. En dan wil ik volgend jaar meedoen aan de triatlon in Holten.
Nou wat let je, trek sportkleren en schoenen aan, muziekje op en lopenwootum wrote:Haha bij mij precies hetzelfde. Gestopt met voetbal en mezelf voorgenomen om te gaan hardlopen. Alleen dat laatste is er nog niet van gekomenParvuz wrote:Ik ga nu gewoon heel veel voor mezelf hardlopen en wielrennen.Kan hier mooi met de Holterberg in de achtertuin. haha. En dan wil ik volgend jaar meedoen aan de triatlon in Holten.
Moet er binnekort echt mee beginnen.
Nog 2 dagen ff hard aan school werken, dan heb ik er ook tijd voorIris93 wrote:Nou wat let je, trek sportkleren en schoenen aan, muziekje op en lopenwootum wrote:Haha bij mij precies hetzelfde. Gestopt met voetbal en mezelf voorgenomen om te gaan hardlopen. Alleen dat laatste is er nog niet van gekomenParvuz wrote:Ik ga nu gewoon heel veel voor mezelf hardlopen en wielrennen.Kan hier mooi met de Holterberg in de achtertuin. haha. En dan wil ik volgend jaar meedoen aan de triatlon in Holten.
Moet er binnekort echt mee beginnen.
dit dus.wootum wrote:Nog 2 dagen ff hard aan school werken, dan heb ik er ook tijd voor
Ik las het japecola-tje wrote:dit dus.wootum wrote:Nog 2 dagen ff hard aan school werken, dan heb ik er ook tijd voor
Good Luck! je hebt nog 4uur en 6 minuten de tijd atmcamiloPW wrote:Ja godverdomme.
Kreeg ik een mailtje dat opdracht logistiek plan onvoldoende was.
Er missen een aantal stukken, maar een werkgroepgenootje reageert niet.
deadline 00.00
4 uur en 5 minQnalQut wrote:Good Luck! je hebt nog 4uur en 6 minuten de tijd atmcamiloPW wrote:Ja godverdomme.
Kreeg ik een mailtje dat opdracht logistiek plan onvoldoende was.
Er missen een aantal stukken, maar een werkgroepgenootje reageert niet.
deadline 00.00
tik-tak-tik-tak..
time is running out..!
edit: nee sorry dat is lullig van me
time is running out..!
edit: nee sorry dat is lullig van me
op voetbalzone zitten er ook van die halve tamme, die echt een totaal nutteloze discussie aangaan, en hem vervolgens met 3-4 posts nog proberen te winnen ook 
LIKE WE CARE?
LIKE WE CARE?
Clock Kid op Hardtraxx
@Defqon.1 topic
@Defqon.1 topic
3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had 
Dag 2 hier, nog nergens langs van. Alleen een hol gevoel in het midden van mn buik tegen ribbekast aan. De behoefte.mrazura wrote:3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had
Mja het is niet echt nieuw voor mij ik heb het al een paar maanden nu als ik niet rook begint mn hand te trippen.Iris93 wrote:Dag 2 hier, nog nergens langs van. Alleen een hol gevoel in het midden van mn buik tegen ribbekast aan. De behoefte.mrazura wrote:3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had
Als ik dan eenmaal een sigaret heb dan is het weg na 10 seconden en na een half uur tot uur begint het weer.
Een aantal leden hier hebben het kunnen aanschouwen
-
S
WHATAFACK, die South Park aflevering, The HUMANCENTiPAD 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bestaat ook een film van:stefaneke wrote:WHATAFACK, die South Park aflevering, The HUMANCENTiPAD

Gevonden op http://www.crapcorner.nl
Last edited by Ramirez on 05 Jul 2011 21:55, edited 1 time in total.