Daar is het ook op gebaseerd.
Fucking geniale aflevering. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand Allerslechtste chauffeur gezien?
Hoe heeft die Pim in godsnaam ooit zijn rijbewijs gehaald. Die kerel is levens, maar dan ook echt levensgevaarlijk in het verkeer. Het is maar goed dat hij zijn rijbewijs moest inleveren.
Ik ga binnenkort ook beginnen voor mn rijbewijsParvuz wrote:Iemand Allerslechtste chauffeur gezien?Hoe heeft die Pim in godsnaam ooit zijn rijbewijs gehaald. Die kerel is levens, maar dan ook echt levensgevaarlijk in het verkeer. Het is maar goed dat hij zijn rijbewijs moest inleveren.
is dat gat ongeveer net zo groot als een sigaret?Iris93 wrote:Dag 2 hier, nog nergens langs van. Alleen een hol gevoel in het midden van mn buik tegen ribbekast aan. De behoefte.mrazura wrote:3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had
het voelt als 1000 sigaretten.QnalQut wrote:is dat gat ongeveer net zo groot als een sigaret?Iris93 wrote:Dag 2 hier, nog nergens langs van. Alleen een hol gevoel in het midden van mn buik tegen ribbekast aan. De behoefte.mrazura wrote:3e dag stoppen met roken wel mooi ik zat in de trein dikke trilhand vroeg zon oudje of ik een aanval had
dan ben je verslaafd :O, 500 sigaretten per dag 
Slechter als hem kun je niet zijn. Onmogelijk. De man die hem een rijbewijs heeft gegeven moet opgesloten worden.Iris93 wrote:Ik ga binnenkort ook beginnen voor mn rijbewijsParvuz wrote:Iemand Allerslechtste chauffeur gezien?Hoe heeft die Pim in godsnaam ooit zijn rijbewijs gehaald. Die kerel is levens, maar dan ook echt levensgevaarlijk in het verkeer. Het is maar goed dat hij zijn rijbewijs moest inleveren.
man die gast mag nog geen eens need for speed spelenParvuz wrote:Slechter als hem kun je niet zijn. Onmogelijk. De man die hem een rijbewijs heeft gegeven moet opgesloten worden.Iris93 wrote:Ik ga binnenkort ook beginnen voor mn rijbewijsParvuz wrote:Iemand Allerslechtste chauffeur gezien?Hoe heeft die Pim in godsnaam ooit zijn rijbewijs gehaald. Die kerel is levens, maar dan ook echt levensgevaarlijk in het verkeer. Het is maar goed dat hij zijn rijbewijs moest inleveren.
-
G
QnalQut wrote:man die gast mag nog geen eens GTA spelen
Hij mag nog niet eens naar de film Cars kijken.
Al kan hij daar wel wat van leren denk ik.
die gast laat een trein nog giga ontsporen.. en dat is al moeilijkParvuz wrote:Hij mag nog niet eens naar de film Cars kijken.Al kan hij daar wel wat van leren denk ik.
waarschijnlijk eindigt die man met een wagon bij een tankstation, ff bijtankenProject 141 wrote:Als ie hem gestart krijgt tenminsteQnalQut wrote:die gast laat een trein nog giga ontsporen.. en dat is al moeilijkParvuz wrote:Hij mag nog niet eens naar de film Cars kijken.Al kan hij daar wel wat van leren denk ik.
Nee, zo voelt hetQnalQut wrote:dan ben je verslaafd :O, 500 sigaretten per dag
sarcasme op en top hahaIris93 wrote:Nee, zo voelt hetQnalQut wrote:dan ben je verslaafd :O, 500 sigaretten per dag
Rookte je veel dan? Veel is meer dan 20 per dag :pIris93 wrote:Nee, zo voelt hetQnalQut wrote:dan ben je verslaafd :O, 500 sigaretten per dag
-
G
onverwachts
maar die 3e cd van het defqon album is toch wel erg lekker 
heb alleen cd1+cd2 bewaartKSwoosh wrote:onverwachtsmaar die 3e cd van het defqon album is toch wel erg lekker
-
G
ok, ik wil toch even mijn mening bijstellen: na 3 nummers ben ik die eentonige troep zatQnalQut wrote:heb alleen cd1+cd2 bewaartKSwoosh wrote:onverwachtsmaar die 3e cd van het defqon album is toch wel erg lekker
rest is linea recta de prullenbak ingegaan
er zitten een paar lekkere tracks tussen, maar ook echt een paar zo van:
repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat
Hahaha ach das 3 nummers meer volhouden dan mij lukteKSwoosh wrote:ok, ik wil toch even mijn mening bijstellen: na 3 nummers ben ik die eentonige troep zatQnalQut wrote:heb alleen cd1+cd2 bewaartKSwoosh wrote:onverwachtsmaar die 3e cd van het defqon album is toch wel erg lekker
rest is linea recta de prullenbak ingegaan
achjaa je moet er maar van houden
me pa houd weer van bertus staigerpaip muziek
en de sjonnies, al vind ik af en toe de sjonnines ook best geinig om te luisteren 
-
G
het scheelt wss dat ik er niet goed op let, ben druk bezig mn lettertype verzameling op te ruimen 
-
C
ZO, dat was weer een avondje corsobouwen 
Nee stuk of 10, maar worden wel gewoonte handelingen. Daar heb ik het meeste moeite meemrazura wrote:Rookte je veel dan? Veel is meer dan 20 per dag :pIris93 wrote:Nee, zo voelt hetQnalQut wrote:dan ben je verslaafd :O, 500 sigaretten per dag
ik rook er zo'n 15-20 per dag
, maar pas sinds mn ouders het weten rook ik gruwelijk veel meer!
kloptVik wrote:Dat is wel veel man!QnalQut wrote:ik rook er zo'n 15-20 per dag, maar pas sinds mn ouders het weten rook ik gruwelijk veel meer!
![]()
Ik hou het op een doordeweekse dag bij ongeveer 5.
en na de sex