Nee, het is de bedoeling dat het juist wat minder wordtrobkuh1990 wrote:wordt het een super pens? biertender.. fustje van 100l?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik wil er nu ook opeens toch wel echt heen. 1 probleem, vier mijn verjaardag die avond in de time-outQnalQut wrote:kaartje free festival maar gehaald alvast
nja, dan wordt Decibel toch maar mijn eerstvolgende feestje!
Decibel ook aanwezig als goed ispecola-tje wrote:ik wil er nu ook opeens toch wel echt heen. 1 probleem, vier mijn verjaardag die avond in de time-outQnalQut wrote:kaartje free festival maar gehaald alvast![]()
decibel niet.. kutzooi, ben aardig genaait daarmee, dus had er geen zin in, maar na defqon ineens wel megaveel.. maar het is ff beter voor men portemoneeIris93 wrote:Decibel ook aanwezig als goed ispecola-tje wrote:ik wil er nu ook opeens toch wel echt heen. 1 probleem, vier mijn verjaardag die avond in de time-outQnalQut wrote:kaartje free festival maar gehaald alvast![]()
Defqon was echt te vet haha!QnalQut wrote:decibel niet.. kutzooi, ben aardig genaait daarmee, dus had er geen zin in, maar na defqon ineens wel megaveel.. maar het is ff beter voor men portemoneeIris93 wrote:Decibel ook aanwezig als goed ispecola-tje wrote: ik wil er nu ook opeens toch wel echt heen. 1 probleem, vier mijn verjaardag die avond in de time-out![]()
ik had t precies andersom,ga wel naar decibel, maar niet naar defqon geweest om geld uit te sparen+tentamens..QnalQut wrote:decibel niet.. kutzooi, ben aardig genaait daarmee, dus had er geen zin in, maar na defqon ineens wel megaveel.. maar het is ff beter voor men portemonee
(toch baalde ik BEHOORLIJK die dag)
decibel is letterlijk thuisfeestje voor mij dus elk jaar een zekerheidje.
ja ik ben dus genaait, zou eerst naar de camping gaan met 10 man, vraag ik later aan mn maatje hoeveel hij krijgt van mij, zegt hij dat er ineens iemand wel vrij van zn werk kon krijgen en dus automatisch mijn plaats overnam..
toen had ik geen zin in decibel meer..
toen had ik geen zin in decibel meer..
Dat is wel lekker. Hier is echt bijna geen feest in de buurt te bekennenpecola-tje wrote:ik had t precies andersom,ga wel naar decibel, maar niet naar defqon geweest om geld uit te sparen+tentamens..QnalQut wrote:decibel niet.. kutzooi, ben aardig genaait daarmee, dus had er geen zin in, maar na defqon ineens wel megaveel.. maar het is ff beter voor men portemonee
(toch baalde ik BEHOORLIJK die dag)
decibel is letterlijk thuisfeestje voor mij dus elk jaar een zekerheidje.
Nouja, Defqon was redelijk dichtbij.
Decibel daarintegen is echt een pleuris eind..
Maar ga toch proberen naar Decibel te gaan. En anders ben ik een keer lekker een weekendje vrij van t werk
Bedankt! Ja hierna heb ik inderdaad vakantie. Nog even rapport ophalen en boeken inleveren en dan zit het d'r op.Vik wrote:Succes man!Edwinn wrote:Morgen laatste 2 tentamens.. Pff..
Daarna lekker vakantie?
bijna 600e pagina van "Het grote almachtig zever topic #2" 
Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop.
Maar dit was best wel heel erg.
Morgen maar weer doen dan. 
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop.
Nutteloze post.QnalQut wrote:bijna 600e pagina van "Het grote almachtig zever topic #2"
Deze ook.
x3, maar daar is Het grote almachtig zever topic #2 voor!Iris93 wrote:Nutteloze post.QnalQut wrote:bijna 600e pagina van "Het grote almachtig zever topic #2"
Deze ook.
Haha heel hardtraxx gaat spontaan sporten en stoppen met rokenParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop.Maar dit was best wel heel erg.
ik zou gaan haha, maar had vanmiddag totaal 0,0 zin, wat wil je met zulk weer.. en home aloneParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ben altijd al beter geweest in sprintwerk dan in duurloop.Maar dit was best wel heel erg.
Was de 1e vol gekalkt? Of liep het uit de hand oid?QnalQut wrote:x3, maar daar is Het grote almachtig zever topic #2 voor!Iris93 wrote:Nutteloze post.QnalQut wrote:bijna 600e pagina van "Het grote almachtig zever topic #2"
Deze ook.
Haha lekker!QnalQut wrote:ik zou gaan haha, maar had vanmiddag totaal 0,0 zin, wat wil je met zulk weer.. en home aloneParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Ik heb de hele dag in mn bed gelegen
Ben er alleen uit geweest om naar mn paard te gaan haha.
ik weet niet precies wat er gebeurt is haha, maar volgens mij was dat topic idd gewoon vol
Kan dat dan?QnalQut wrote:ik weet niet precies wat er gebeurt is haha, maar volgens mij was dat topic idd gewoon vol
ga ik maandag ook maar weer s doen, al anderhalve maand geen zak meer uitgevoerdParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
Pas maar op, ik verrek van de spierpijn nupecola-tje wrote:ga ik maandag ook maar weer s doen, al anderhalve maand geen zak meer uitgevoerdParvuz wrote:Net voor de eerste keer weer hardlopen. 4 Km. Kapot. haha.
uhm ja dat zal wel
het was volgens mij zo ongeveer meer dan 1000 pagina's met dit soort onzin..
werd dus hoogtijd voor een nieuw zevertopic haha
Haha oke, wel gezelligQnalQut wrote:uhm ja dat zal welhet was volgens mij zo ongeveer meer dan 1000 pagina's met dit soort onzin..
altijd (A) lekker een avondje muziek luisteren denk ik, morgen pas 12u beginnen met werken, heb dus een makkieIris93 wrote:Haha oke, wel gezelligQnalQut wrote:uhm ja dat zal welhet was volgens mij zo ongeveer meer dan 1000 pagina's met dit soort onzin..
Edit: yeeeeeah, 600e pagina beginposter
Ik moet morgen helemaal niksQnalQut wrote:altijd (A) lekker een avondje muziek luisteren denk ik, morgen pas 12u beginnen met werken, heb dus een makkieIris93 wrote:Haha oke, wel gezelligQnalQut wrote:uhm ja dat zal welhet was volgens mij zo ongeveer meer dan 1000 pagina's met dit soort onzin..
Maar ik moet wel om 1 uur op het station staan