Nou, ik mag me ook tot degene rekennen met vakantie..
Ico ging goed, 1 comp. niet gehaald (adviseren)
Ico ging goed, 1 comp. niet gehaald (adviseren)
Gefeliciteerd kerelChukkels wrote:Ow jah, ik heb goed nieuws:
Ik ben DEFINITIEF over naar het 2e jaar van m'n opleiding!
Lekker bezigggg!Chukkels wrote:Ow jah, ik heb goed nieuws:
Beter man! Ik weet hoe dat voelt!Chukkels wrote:Ow jah, ik heb goed nieuws:
Ik wou dat ik me een beetje kon vervelenPierrePruuk wrote:Man man man, ik verveel me echt het laplazerus :') chill zo'n vakantie

komen ze wel lekker op tijd meestefaneke wrote:WAT IS DIT VOOR EEN GEZEIK, BEN JE GEWOON OVER, ZITTEN ZE TE ZEIKEN DAT JE NIET OVER KAN MET DIT PROFIEL
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU
Morgen een hartig woordje spreken met die afdelingsleider
was dat zo zwaar dan?Chukkels wrote:Ow jah, ik heb goed nieuws:
Waar zit jij naar te kijken hey? Volges miij heeft ie toch echt tijd verlorenQnalQut wrote:als dit zo doorgaat! heeft gesink weer gewoon een Topdag achter de rug! rabobank doet goed mee!
ik zat te kijken op 2,5km van de streep waar onze robert toch echt voorop reed met mollema, jammer dat contador die aanval zo scherp maakte..Pommer wrote:Waar zit jij naar te kijken hey? Volges miij heeft ie toch echt tijd verlorenQnalQut wrote:als dit zo doorgaat! heeft gesink weer gewoon een Topdag achter de rug! rabobank doet goed mee!
Toen hij dit zei zat Gesink nog mooi voorin.Pommer wrote:Waar zit jij naar te kijken hey? Volges miij heeft ie toch echt tijd verlorenQnalQut wrote:als dit zo doorgaat! heeft gesink weer gewoon een Topdag achter de rug! rabobank doet goed mee!
tis een hele pens jaDaveytl wrote:Heerlijk gechilld bij het strand![]()
Weer een beetje met de pens in de zon gelegen.
Biertje d'r bij, muziekje d'r bij
QnalQut wrote:wat is Meneer Aart toch geniaal; als "varkentje" een broodje pindakaas wil, kan hij dat in normaal nederlands vragen![]()
![]()
![]()
Ja daaromrobkuh1990 wrote:tis een hele pens jaDaveytl wrote:Heerlijk gechilld bij het strand![]()
Weer een beetje met de pens in de zon gelegen.
Biertje d'r bij, muziekje d'r bij