Dit IS muziek man

Dit?wrote:Dit IS muziek man![]()
http://www.myvideo.de/watch/6778890/Pau ... coregewalt
Tijdens zo'n feest gaan er denk ik 10 boxen doorheen
Dit?wrote:Dit IS muziek man![]()
ja klopt, ik heb ergens op een harde schijf de snellere versie, deze is langzamerwrote:Tot 1 minuut 15 is die nog best te doen
Maar dat is geen Splittercore hé, maar speedcore. Dit zit maar rond de 300 BPM
Zie het nu al! hahawrote:wie heet er hier ook alweer karel op het forum ??
Ow, dacht dat je Freddy Adu was!wrote:Zie het nu al! hahawrote:wie heet er hier ook alweer karel op het forum ??
Ik dus

Hahaha ja dat ben ik duswrote:Ow, dacht dat je Freddy Adu was!wrote:Zie het nu al! hahawrote:wie heet er hier ook alweer karel op het forum ??
Ik dus
Maar die houdt waarschijnlijk niet van Hardstyle.
wou ff zeggen dat je een kansloze hyves hebt toegevoegdwrote:Zie het nu al! hahawrote:wie heet er hier ook alweer karel op het forum ??
Ik dus
Haha we zullen zien!!wrote:wou ff zeggen dat je een kansloze hyves hebt toegevoegdwrote:Zie het nu al! hahawrote:wie heet er hier ook alweer karel op het forum ??
Ik dus
die van psv kampioensschapsfeest (ajax paraktijken)
Long chicken met bacon en kaaswrote:Zit bij de burger king te eten
wrote:Hierop losgaan = met je handen op je hoofd bewegen als een retard en doen alsof je boze geesten opwekt.wrote:Inderdaad. Daar kun je toch niet op losgaan? Als je hier 10 seconden op vol volume bij zal staan heb je psychische hersenschade voor de rest van je leven
View on YouTube
EDIT: lol, zelfde filmpje als de coach.
Heerlijk toch?wrote:wrote:Hierop losgaan = met je handen op je hoofd bewegen als een retard en doen alsof je boze geesten opwekt.wrote:Inderdaad. Daar kun je toch niet op losgaan? Als je hier 10 seconden op vol volume bij zal staan heb je psychische hersenschade voor de rest van je leven
View on YouTube
EDIT: lol, zelfde filmpje als de coach.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf moment van de dag
bestwrote:http://partyflock.nl/party/197225:The_Funeral_of_I_Hate_Trance.html
wie gaat er mee?
wrote:Zo geniaal he robert, dat je je onderschrift wijzigt in de vorm van die Rainbow Bomb maar toch je Happy New Year laat staan. Hahahahahahaha, held
ja indd, ze staan ook nog echt strak van de pillen ofzo. ( vast wel ) maar het valt Altans niet opwrote:ik snap ten eerste al niet dat je die 'muziek' mooi kan vinden![]()
en ten tweede snap ik die bewegingen van hun niet![]()
stijve harken
dat si een dubbelpost waard, databasevervuilerwrote:Nu ff naar leeuwarden ff rond scheuren
nee man je hebt hart voor de muziek jwzwrote:Loool ik heb sinds gister al 8 uur aan m'n remix van Rama gewerkt.Ik ben echt nolife.
non stop door gewerktwrote:nee man je hebt hart voor de muziek jwzwrote:Loool ik heb sinds gister al 8 uur aan m'n remix van Rama gewerkt.Ik ben echt nolife.