Weekend!
Straks lekker weer een avondje werken.
Straks lekker weer een avondje werken.
Nog nooit mee in aanraking geweest, dat zal het niet zijnwrote:wel als je veel drokz gebruikt
wrote:Bah vanavond bloemkool
Ik vond dat vroeger ook goor. Tip eet het met gekookte aardappelen en prak het door elkaar waarna je er ketchup doorheen doet en nog meer prakt. Serieus ik eet nu niks lievers meerwrote:Bah vanavond bloemkool
neem je ook wat voor mij mee danwrote:mjammie, maja morgen epische groentesoep
lekker manwrote:Bah vanavond bloemkool
dat ding is kapot, ik hoor alleen maar ruis herrie
Ik luister speedcore en etc, maar vind dit zelfs te ver gaan :|
is goed ik regel ook wat voor jouwrote:neem je ook wat voor mij mee danwrote:mjammie, maja morgen epische groentesoep
Hierop losgaan = met je handen op je hoofd bewegen als een retard en doen alsof je boze geesten opwekt.wrote:Inderdaad. Daar kun je toch niet op losgaan? Als je hier 10 seconden op vol volume bij zal staan heb je psychische hersenschade voor de rest van je leven
AhahahahahKurwastyle Project - De Hoer
en ik maar wachten tot de muziek begonwrote:Hierop losgaan = met je handen op je hoofd bewegen als een retard en doen alsof je boze geesten opwekt.wrote:Inderdaad. Daar kun je toch niet op losgaan? Als je hier 10 seconden op vol volume bij zal staan heb je psychische hersenschade voor de rest van je leven
View on YouTube
EDIT: lol, zelfde filmpje als de coach.
Echt een mooie tracktitel ja :') maar dit beatmatchen hoeft niet eenswrote:AhahahahahKurwastyle Project - De Hoer![]()
Die ''muziek'' klinkt trouwens alsof iemand FL op 900bpm zet en een willekeurige stapel gedistorte VEC kicks laat spelen, met af en toe een stukje ReFx Slayer erdoorheen en af en toe een movie sample. Wat een herrie.
Lol hoe moet je dit beatmatchen? :')