rob van dit weer wordt je echt niet vrolijk hoor met wish, veeltewarm!robkuh1990 wrote:Nouja, ben nog niet wakker....
trouwens... Dit weer voor WISH!... ik zeg ja, heerlijk!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Joh, hier in valkenswaard staat er een lekker windje bij... flapjes van de TMS tent open en doorwaaien maar..

bijna de 100 party's gehaald op partyflock
heeft wel wat gekost
heeft wel wat gekost
-
G
facebook ligt eruit? 
Account tijdelijk niet beschikbaar
Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
-
B
Hier is er niks mee aan de hand hoor.KSwoosh wrote:facebook ligt eruit?
Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
-
G
goddamnit!Banaanslak wrote:Hier is er niks mee aan de hand hoor.KSwoosh wrote:facebook ligt eruit?
-
C
Shirt uit, setje op en lekker zonnen in de tuin!
-
G
et werkt al weerBanaanslak wrote:Hier is er niks mee aan de hand hoor.KSwoosh wrote:facebook ligt eruit?
Haha, van die meerdaagse voetbaltoernooien zijn altijd genieten. Vorig jaar waren er alleen maar van die saaie teams vol kneusjes die de hele dag braaf aan het overtikken waren als ze geen wedstrijd hadden, wij hadden dikke speakers + cd speler + microfoon mee en zaten de hele dag te kloten. Staat er verderop zo een vrouw een voetbal te signeren, grijpt een teamgenoot die microfoon en schreeuwt ie keihard: "Mevrouw wilt u mijn ballen ook even signeren?!". Iedereen stond echt zo te kijken van: "wat een aso's" maar wij hadden tenminste dikke lol dat weekend.Parvuz wrote:Donders gelachen op voetbalweekend.![]()
Komen we terug van uitgaan zaterdagavond. Wij de camping op lopen. Sommigen waren kapot en gingen pitten en een aantal zat buiten de tent nog wat te ouwehoeren en lachen. Komt er een man van de overkant aan lopen.
"Kunnen jullie niet stil zijn godverdomme, er zijn hier meer mensen die willen slapen!!"
Dus wij, okee rustig maar hoor. Zegt die vent, vader van 2 kinderen; "Als jullie godverdomme niet stil zijn rij ik met mn auto over jullie kk tyfus tering tent heen!!" Zegt kerel uit mn team, behoorlijk dikke, op zn plat; "Ai de poale moar met nemt." Haha. We kwamen niet meer bij.Die kerel nog helliger haha.
Wat een weer
Mooi vanuit school zwembad.
-
C
mama vind Cataconic Overload - Goddamn niet mooi
ik wel.. dus harder!
ik wel.. dus harder!
-
C
Electro/Techno/Dub?
Heeft Headhunterz serieus Sacrifice op z'n arm getatoeëerd?
Of is dit er met een stift op gezet voor defqon?

Of is dit er met een stift op gezet voor defqon?

-
C
tattooo! 
Als het echt is, heeft hij er goed aangedaan Sacrifice er op te zetten en niet From Within'. 
-
C
daar is zijn andere arm voor!
Als ie maar niet " Jon The Baptist & DJ Chuck-E ft. MC Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)" laat tatoeeren 
-
E
robkuh1990 wrote:Electro/Techno/Dub?
-
G
hij heeft ook gefitnesst aan zn armpjes te zienParvuz wrote:Heeft Headhunterz serieus Sacrifice op z'n arm getatoeëerd?
Of is dit er met een stift op gezet voor defqon?![]()
Hij fitnesst al jaren. En als dat het resultaat is, kanhij er beter mee stoppen.
Denk niet dat hij ooit de blanke Titan wordt.
-
G
niet iedereen die fitnesst is een spierbonkParvuz wrote:Hij fitnesst al jaren. En als dat het resultaat is, kanhij er beter mee stoppen.Denk niet dat hij ooit de blanke Titan wordt.
En niet iedereen die breed is gaat naar de fitness.KSwoosh wrote:niet iedereen die fitnesst is een spierbonkParvuz wrote:Hij fitnesst al jaren. En als dat het resultaat is, kanhij er beter mee stoppen.Denk niet dat hij ooit de blanke Titan wordt.
kijk maar naar mij
[al heb ik dit schooljaar ook maar iets van 12x gefitnesst
kutschooldrukte