Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
robkuh1990 wrote:Nouja, ben nog niet wakker....

trouwens... Dit weer voor WISH!... ik zeg ja, heerlijk!
rob van dit weer wordt je echt niet vrolijk hoor met wish, veeltewarm! :surrender:
C
Joh, hier in valkenswaard staat er een lekker windje bij... flapjes van de TMS tent open en doorwaaien maar..

:thumbup:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
bijna de 100 party's gehaald op partyflock :woot:

heeft wel wat gekost :$
G
facebook ligt eruit? :cry:
Account tijdelijk niet beschikbaar

Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
B
KSwoosh wrote:facebook ligt eruit? :cry:

Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
Hier is er niks mee aan de hand hoor.
G
Banaanslak wrote:

goddamnit!
C
Shirt uit, setje op en lekker zonnen in de tuin!
G
Banaanslak wrote:

et werkt al weer :D
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Parvuz wrote:Donders gelachen op voetbalweekend. :lol:
Komen we terug van uitgaan zaterdagavond. Wij de camping op lopen. Sommigen waren kapot en gingen pitten en een aantal zat buiten de tent nog wat te ouwehoeren en lachen. Komt er een man van de overkant aan lopen.
"Kunnen jullie niet stil zijn godverdomme, er zijn hier meer mensen die willen slapen!!"
Dus wij, okee rustig maar hoor. Zegt die vent, vader van 2 kinderen; "Als jullie godverdomme niet stil zijn rij ik met mn auto over jullie kk tyfus tering tent heen!!" Zegt kerel uit mn team, behoorlijk dikke, op zn plat; "Ai de poale moar met nemt." Haha. We kwamen niet meer bij. :lol: Die kerel nog helliger haha.
Haha, van die meerdaagse voetbaltoernooien zijn altijd genieten. Vorig jaar waren er alleen maar van die saaie teams vol kneusjes die de hele dag braaf aan het overtikken waren als ze geen wedstrijd hadden, wij hadden dikke speakers + cd speler + microfoon mee en zaten de hele dag te kloten. Staat er verderop zo een vrouw een voetbal te signeren, grijpt een teamgenoot die microfoon en schreeuwt ie keihard: "Mevrouw wilt u mijn ballen ook even signeren?!". Iedereen stond echt zo te kijken van: "wat een aso's" maar wij hadden tenminste dikke lol dat weekend. :lol:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wat een weer :cool: Mooi vanuit school zwembad.
C
mama vind Cataconic Overload - Goddamn niet mooi
ik wel.. dus harder!
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Man, wat is het heet! :/
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube
iemand idee wat dit voorn muziek is ? :P
C
Electro/Techno/Dub?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Heeft Headhunterz serieus Sacrifice op z'n arm getatoeëerd?
Of is dit er met een stift op gezet voor defqon? :P
Image
C
tattooo! :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Als het echt is, heeft hij er goed aangedaan Sacrifice er op te zetten en niet From Within'. :P
C
daar is zijn andere arm voor!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Als ie maar niet " Jon The Baptist & DJ Chuck-E ft. MC Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)" laat tatoeeren :P
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Betalen per teken. :P
E
robkuh1990 wrote:Electro/Techno/Dub?
G
Parvuz wrote:Heeft Headhunterz serieus Sacrifice op z'n arm getatoeëerd?
Of is dit er met een stift op gezet voor defqon? :P
Image
hij heeft ook gefitnesst aan zn armpjes te zien :P
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Hij fitnesst al jaren. En als dat het resultaat is, kanhij er beter mee stoppen. :P Denk niet dat hij ooit de blanke Titan wordt.
G
Parvuz wrote:Hij fitnesst al jaren. En als dat het resultaat is, kanhij er beter mee stoppen. :P Denk niet dat hij ooit de blanke Titan wordt.
niet iedereen die fitnesst is een spierbonk xd kijk maar naar mij :P [al heb ik dit schooljaar ook maar iets van 12x gefitnesst xd kutschooldrukte
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
KSwoosh wrote:
Parvuz wrote:Hij fitnesst al jaren. En als dat het resultaat is, kanhij er beter mee stoppen. :P Denk niet dat hij ooit de blanke Titan wordt.
niet iedereen die fitnesst is een spierbonk xd kijk maar naar mij :P [al heb ik dit schooljaar ook maar iets van 12x gefitnesst xd kutschooldrukte
En niet iedereen die breed is gaat naar de fitness. :P Ik ben er ooit 1 keer geweest met school 2 jaar terug. En iedereen zegt nog altijd, jij gaat zeker elke week fitnessen. :P