Je mag weer normaal praten hoor kabouter David, anders volg ik t niet meer.Daveytl wrote:Je kunt de grootte zelf aanpassenSkedoedelefloeps wrote:Gloeiende, gloeiende...
die letters worden steeds kleiner of zie ik ze nu vliegen?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
S
Carnaval
View on YouTube
Ik ben de dude met de rode sjaal en rode handschoentjes recht voor de camera
Helemaal gek, met alle omliggende dorpen één groot feest bouwen
.
View on YouTube
Ik ben de dude met de rode sjaal en rode handschoentjes recht voor de camera
Helemaal gek, met alle omliggende dorpen één groot feest bouwen
Last edited by stefaneke on 27 Jun 2011 13:13, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Zit nu filmpje met de eindshow van Defqon te bekijken, zonder geluid helaas, maar nonde knetter, dat ziet er net zo dik uit!
-
S
Vooral bij This is Who we are, damn mooi getimed!Skedoedelefloeps wrote:Zit nu filmpje met de eindshow van Defqon te bekijken, zonder geluid helaas, maar nonde knetter, dat ziet er net zo dik uit!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja... idd!stefaneke wrote:Vooral bij This is Who we are, damn mooi getimed!Skedoedelefloeps wrote:Zit nu filmpje met de eindshow van Defqon te bekijken, zonder geluid helaas, maar nonde knetter, dat ziet er net zo dik uit!
haha nee man, zal thuis extra opletten dan
Wil t filmpje wel met geluid horen, volgens mij is het een kippenvel momentje.
-
C
2 voorverwarmde pistoletjes met warme kip-sate van Mora 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Genietmomentje?robkuh1990 wrote:2 voorverwarmde pistoletjes met warme kip-sate van Mora
-
C
een lekker-ik-heb-dit-en-jullie-niet-momentje
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
En hoe weet jij dat zo zeker?robkuh1990 wrote:een lekker-ik-heb-dit-en-jullie-niet-momentje
nou jongens, het is duidelijk, als we niet naar last world gaan zuigen webioweaponmusic Bioweapon
I should also mention that this is going to be the first ever Bioweapon Live set! If you're not coming to @lastworldfstvl, U SUCK!
-
C
omdat ik dit gewoon weet..Skedoedelefloeps wrote:En hoe weet jij dat zo zeker?robkuh1990 wrote:een lekker-ik-heb-dit-en-jullie-niet-momentje
mijn moeder keek al in der heksenketel!
Ohja, dat bioweapon, ik heb hun gementioned.
NO, U guys SUCK... Live is only 30 minutes of enjoyment instead of 1/1,5hour! FOOLS! And im going to @wishoutdoor
dat vind ik dan ook weer overdreven.. maar oke 
-
C
accachar op defqon... wat een set! luister hem net 
Donders gelachen op voetbalweekend.
Komen we terug van uitgaan zaterdagavond. Wij de camping op lopen. Sommigen waren kapot en gingen pitten en een aantal zat buiten de tent nog wat te ouwehoeren en lachen. Komt er een man van de overkant aan lopen.
"Kunnen jullie niet stil zijn godverdomme, er zijn hier meer mensen die willen slapen!!"
Dus wij, okee rustig maar hoor. Zegt die vent, vader van 2 kinderen; "Als jullie godverdomme niet stil zijn rij ik met mn auto over jullie kk tyfus tering tent heen!!" Zegt kerel uit mn team, behoorlijk dikke, op zn plat; "Ai de poale moar met nemt." Haha. We kwamen niet meer bij.
Die kerel nog helliger haha.
Komen we terug van uitgaan zaterdagavond. Wij de camping op lopen. Sommigen waren kapot en gingen pitten en een aantal zat buiten de tent nog wat te ouwehoeren en lachen. Komt er een man van de overkant aan lopen.
"Kunnen jullie niet stil zijn godverdomme, er zijn hier meer mensen die willen slapen!!"
Dus wij, okee rustig maar hoor. Zegt die vent, vader van 2 kinderen; "Als jullie godverdomme niet stil zijn rij ik met mn auto over jullie kk tyfus tering tent heen!!" Zegt kerel uit mn team, behoorlijk dikke, op zn plat; "Ai de poale moar met nemt." Haha. We kwamen niet meer bij.
-
C
snappum niej!
Ik rij over jullie tent heenrobkuh1990 wrote:snappum niej!
Reactie: Als je de palen ook dan maar mee neemt
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Zie de humor er niet van in eigenlijk... maar zal iets moeten zijn waar je bij moet zijn.
De grap ligt m denk ik in het accent en de uitspraak (lekker droog).
-
C
heerlijk zo onder de luifel, windje, zonnetjes
-
C
Leuke twiscussie met Bioweapon..
probeer ze live te krijgen op TBYD!
probeer ze live te krijgen op TBYD!
Haha. De humor is dat die vent echt pislink was. En die kerel uit mn team een drankje op had. En de toon waarop hij dat zei tegen die vent.Skedoedelefloeps wrote:Zie de humor er niet van in eigenlijk... maar zal iets moeten zijn waar je bij moet zijn.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Jij hebt binnen 10 minuten tijd ofzo 3 genietmomentjes geplaatst in het verkeerde topicrobkuh1990 wrote:heerlijk zo onder de luifel, windje, zonnetjes
-
C
Nouja, ben nog niet wakker....
trouwens... Dit weer voor WISH!... ik zeg ja, heerlijk!
trouwens... Dit weer voor WISH!... ik zeg ja, heerlijk!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
damn wat is het hier gods achterlijk heet 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Als ik met zo'n groep was had ik die vent eens goed doorgelaten.Parvuz wrote:Haha. De humor is dat die vent echt pislink was. En die kerel uit mn team een drankje op had. En de toon waarop hij dat zei tegen die vent.Skedoedelefloeps wrote:Zie de humor er niet van in eigenlijk... maar zal iets moeten zijn waar je bij moet zijn.
De grap ligt m denk ik in het accent en de uitspraak (lekker droog).Hij dik bedreigen, en de reactie was, ja prima als je de palen maar mee neemt. Haha. In de zin van, dan hoeven wij dat niet op te ruimen morgen.