Haha ja van 1 x per maand zul je geen spierbonk worden al heb je wel een beetje gelijk want je spiermassa is heel erg afhankelijk van je lichaamsbouw.KSwoosh wrote:niet iedereen die fitnesst is een spierbonkParvuz wrote:Hij fitnesst al jaren. En als dat het resultaat is, kanhij er beter mee stoppen.Denk niet dat hij ooit de blanke Titan wordt.
kijk maar naar mij
[al heb ik dit schooljaar ook maar iets van 12x gefitnesst
kutschooldrukte
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hij kan beter wat meer eten denk ik 
Echt goed stuk vlees eten in plaats van die sushi.mrazura wrote:Hij kan beter wat meer eten denk ik
Rood vlees en kipParvuz wrote:Echt goed stuk vlees eten in plaats van die sushi.mrazura wrote:Hij kan beter wat meer eten denk ik
-
C
zoo weer wat km's gemaakt in de auto... heerlijk
Fuck ik ben echt kapot, echt veel te weinig slaap gehad dit weekend. Ik denk dat ik zo maar gelijk naar bed ga want uitslapen gaat het ook niet worden morgen
En morgenavond ook nog naar het afstuderen van m'n zus dus wrs ook pas 's nachts weer thuis 
-
C
staat fout in Defqon krantje
Raketenbasis Pydna (nature one artikel)
Raketenbasis Pydna (nature one artikel)
-
G
Elke typefout is een spelfout, maar niet elke spelfout is een typefout.Faalhaas wrote:Das geen spelfout, das een typefout.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
het is 22:00 en nog steeds is het hier even warm als vanmiddag

-
D
hier gelukkig niet.. nu is het lekker!RAW-vizion wrote:het is 22:00 en nog steeds is het hier even warm als vanmiddag![]()
Kga maar poging doen om te slapen, kheb het niet normaal warm 
Hier ook maar proberen te gaan slapen, is het veel te warm voor eigenlijk.. 
Ik zit ook heerlijk achter het huis met een pilsje.DarkestSymphony wrote:hier gelukkig niet.. nu is het lekker!RAW-vizion wrote:het is 22:00 en nog steeds is het hier even warm als vanmiddag![]()
Eerste tentamen, lineaire algebra, gehaald
Mn raam staat wagenwijd open, straks even douchen en dan kan ik heerlijk slapen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Airco staat op 18 graden hier 
-
C
mijn vader biedt aan om mijn voeten te doen, heb nogal snel last van kalknagel en voetschimmel (aanleg in familie)
alleen, ik kan niet tegen kietelen of aanraken van voeten..
lig helemaal in een deuk en wil dat ie op houdt...
zegt ie: niet lachen
makkelijke gezegd dan gedaan
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
het is nogsteeds even warm als vanmiddag hier
dat word moeilijk slapen 
-
E
wtf rob?robkuh1990 wrote:mijn vader biedt aan om mijn voeten te doen, heb nogal snel last van kalknagel en voetschimmel (aanleg in familie)
spuitje erin of pilletje!
-
C
Nouja...... heb vanalles geprobeerd, kom er niet vanaf..
maarja, nu ingesmeerd,... dus ben donderdag wss weer voetschimmelvrij... (zoals gewoonlijk)
en 2 maandne later is ut erweer
maarja, nu ingesmeerd,... dus ben donderdag wss weer voetschimmelvrij... (zoals gewoonlijk)
en 2 maandne later is ut erweer
http://banthumloop.nl/2011/films/parcours2011-2.mov
hardloop wedstrijd bij ons in het dorp gingen ze parcours opmeten maar waarom die muziek er onder als er alleen maar oude kerels lopen
hardloop wedstrijd bij ons in het dorp gingen ze parcours opmeten maar waarom die muziek er onder als er alleen maar oude kerels lopen
-
C
-
G
ik wil ook aircoHoofdcoach wrote:Airco staat op 18 graden hier
-
C
heb gehele dag mijn kamer pot pot dicht gehad, heerlijk temperatuurtje hier.