ik zeg 1 ding: Hardstyle Carnaval in plaats van carnaval in tilburg zelfSkedoedelefloeps wrote:Ik ga zelf naar Tilburg verhuizen dus wie weet doe ik volgend jaar net zo hard mee.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Daar heb je een punt. Er staat inderdaad een 30 meter hoge muur hier om Utrecht heen waardoor ik geen flauw benul heb wat er in de buitenwereld gebeurd. En al helemaal niet in Brabant.Markos wrote:Je komt zelf uit Utrecht hoe kun je hier nu over oordelen. Daarnaast Carnaval is een eeuwenoude traditie in Nederland en iedereen heeft dan in het Zuiden vrij dat kun je niet zeggen van een Suikerfeest waar maar enkele mensen vrij voor krijgen.Oxbow wrote: Stel ongelovigen die een Katholiek feest misbruiken om vol te neuken & zuipen zonder enige betekenis. En dan zeiken over Moslims die tijdens het suikerfeest een dagje vrij krijgen.
Dat over suikerfeest mag je vergeten, loop ik zelf ook altijd lekker op te zeiken.
En is trouwens niet helemaal waar wat je zegt, want tijdens carnaval ligt in Brabant alles bijna plat, omdat iedereen aan het zuipen is, terwijl hier gewoon alles in z'n normale gangetje doorgaat hoor.
Last edited by Oxbow on 27 Jun 2011 11:34, edited 2 times in total.
Ik ben er ook niet mee opgegroeid, ben vorig jaar voor het eerst geweest.Skedoedelefloeps wrote:Tja ben er niet mee opgegroeid, zal vast leuk zijn, maar vind het allemaal IQ loos, je verkleden als een lul de behanger en alleen maar bier zuipen.Daveytl wrote:Skedoedelefloeps wrote:Carnaval.. het zou verboden moeten worden![]()
Carnaval is een prachtig feest man
Het is een vrijkaartje voor compleet misdragen in feite.
Het is inderdaad een vrijkaartje voor gek doen
Bier zuipen en kut roepen, heerlijk.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Oh god... New Kids wannabe's natuurlijk ook nog
Ben niet zo van het schelden met kut, eerder van het schelden met "de ziekte" maar als ze allemaal JONGUH KUT! gaan roepen is de lol er al snel af bij mij
Ben niet zo van het schelden met kut, eerder van het schelden met "de ziekte" maar als ze allemaal JONGUH KUT! gaan roepen is de lol er al snel af bij mij
Spreekwoordelijk héSkedoedelefloeps wrote:Oh god... New Kids wannabe's natuurlijk ook nog![]()
Die New Kid's wannabe's word je inderdaad ook niet beter van.
Tja, en als mensen veel schelden met kanker is de lol er bij mij ook al heel snel af.
Als scheldwoord uit frustratie vind ik het niet heel erg, maar dingen als 'kankerleuk' en 'kankervet' word ik chagrijnig van.
wat moet je weten dan? ik zit op de UvT 
Tering ik ben echt kapot, dit was de zwaarste werk ochtend tot nu toe deze zomer
Vannacht kon ik heel niet in slaap komen, ik keek om 4 uur nog op me wekker, en om half 6 was ik alweer wakker
Maar gelukkig moet ik zo naar de kaakchirurg dus dan wordt mn dag vast beter 
De zomer is ook pas 6 dagen oudPommer wrote:Tering ik ben echt kapot, dit was de zwaarste werk ochtend tot nu toe deze zomerVannacht kon ik heel niet in slaap komen, ik keek om 4 uur nog op me wekker, en om half 6 was ik alweer wakker
Haha das waar ookChukkels wrote:De zomer is ook pas 6 dagen oudPommer wrote:Tering ik ben echt kapot, dit was de zwaarste werk ochtend tot nu toe deze zomerVannacht kon ik heel niet in slaap komen, ik keek om 4 uur nog op me wekker, en om half 6 was ik alweer wakker
haha okee, gezellige boel dan!Markos wrote:Ik ook
op daydream ook, kwam ik zo'n groep anabolenfiguren tegen.
waren echt gezellige jongens, goed vermaakt met hun, uiteindelijk bleken hun ook op de uvt te zitten.
zeggen ze echt zo van: 'wow, wij dachten altijd dat wij de enige daar zijn die naar hardstyle/hardcore luisteren'
ik had hetzelfde idee, maar ik verbaas me sindsdien elke keer weer als ik iemand daar tegenkom ofzo die op de uvt zit
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
nee, ik ga naar Fontys (HBO dus). Dus zou er niet over kunnen oordelen.Project 141 wrote:Skedoedel, ging jij nou ook naar universiteit in tilburg? Zo ja, vind jij ook dat alles zo vaag geregeld is daar? Inclusief niet werkende links op de site etc.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Carnaval is een super feestje, iedereen is in opper beste stemming en er zijn genoeg dames die geil verkleed zijn!

Ramirez wrote:Carnaval is een super feestje, iedereen is in opper beste stemming en er zijn genoeg dames die geil zijn!![]()
maar wel met respect behandelen die dames heDaveytl wrote:Beiden waar
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Gaat altijd over seks hier he...
het is een muziek forum
het is een muziek forum
Ramirez begon over vrouwen, ik ga er alleen op in 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
You slimey, little bastard...pecola-tje wrote:Ramirez begon over vrouwen, ik ga er alleen in
Denk dat er meer mensen luisteren dan je denkt, maar gelukkig zie je het niet altijd aan de mensen af.pecola-tje wrote:haha okee, gezellige boel dan!Markos wrote:Ik ook
op daydream ook, kwam ik zo'n groep anabolenfiguren tegen.
waren echt gezellige jongens, goed vermaakt met hun, uiteindelijk bleken hun ook op de uvt te zitten.
zeggen ze echt zo van: 'wow, wij dachten altijd dat wij de enige daar zijn die naar hardstyle/hardcore luisteren'
ik had hetzelfde idee, maar ik verbaas me sindsdien elke keer weer als ik iemand daar tegenkom ofzo die op de uvt zit
hahaha oke,nu moest ik toch ff lachen!Skedoedelefloeps wrote:You slimey, little bastard...pecola-tje wrote:Ramirez begon over vrouwen, ik ga er alleen in
Ja tuurlijk!pecola-tje wrote:maar wel met respect behandelen die dames heDaveytl wrote:Beiden waar![]()
Behalve tijdens Carnaval
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Gloeiende, gloeiende...
die letters worden steeds kleiner of zie ik ze nu vliegen?
die letters worden steeds kleiner of zie ik ze nu vliegen?