hey bitchfighten doen we ergens andersbiscuit wrote:werd je geslagen of ben je op je bek gegaan dat ie weer gericht moet worden?Pommer wrote:smiddags naar de kaakchirurg
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
C
Ik kan het ook wel oplossen, zeg niet dat het pijnloos is... en daarbij heb je ook nog misschien kans op wat bloedverliesPommer wrote:Maarja ik ga slapen, morgen om 6 uur werken, en smiddags naar de kaakchirurg
-
B
Te veel ->Pommer wrote:Die zin snap ik niet helemaal![]()
Maarja ik ga slapen, morgen om 6 uur werken, en smiddags naar de kaakchirurg
gedaan gisteren?-
E
opgeblazen kaken hier..
ik ga fappen en slapen befferdjes.
weltrusten!
#slapenislekker
weltrusten!
#slapenislekker
'Banaanslak wrote:Te veel ->Pommer wrote:Die zin snap ik niet helemaal![]()
Maarja ik ga slapen, morgen om 6 uur werken, en smiddags naar de kaakchirurggedaan gisteren?
Hahahaha
Nee m'n verstandskiezen komen door blijkbaar
Je werkt aan je image zie ikbiscuit wrote:opgeblazen kaken hier..
weltrusten!
#slapenislekker
-
B
Sodeju, wordt maar eens tijd om te gaan slapen. Wel te rusten iedereen!
Dat dus!Banaanslak wrote:Sodeju, wordt maar eens tijd om te gaan slapen. Wel te rusten iedereen!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zo... half 8 is t al 22 graden...
Gleubel Weurming
Gleubel Weurming
...of gewoon zomer?Skedoedelefloeps wrote:zo... half 8 is t al 22 graden...
Gleubel Weurming
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Jep... ben alleen geen zomer mens._dp_ wrote:...of gewoon zomer?Skedoedelefloeps wrote:zo... half 8 is t al 22 graden...
Gleubel Weurming
Geboren in het hart v.d. zomer, maar vind de hele zomer niks...
Alleen vond 22 graden om half 8 wel een beetje veel van het goede
Wel lekker op de fiets met alleen je shirtje aan
Straks heerlijk met open dakje rijden in de auto naar school toe 
-
D
weer opschool zitten, logo's ontwerpen 
Zomer is niceee.Skedoedelefloeps wrote:Jep... ben alleen geen zomer mens._dp_ wrote:...of gewoon zomer?Skedoedelefloeps wrote:zo... half 8 is t al 22 graden...
Gleubel Weurming
Geboren in het hart v.d. zomer, maar vind de hele zomer niks...
Alleen vond 22 graden om half 8 wel een beetje veel van het goede![]()
Wel lekker op de fiets met alleen je shirtje aan
Maar nog steeds: Wintersport > zomervakantie.
alleen als wintersport rond de kerst/nieuwjaar is, niet tijdens carnaval 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Carnaval.. het zou verboden moeten worden 
Skedoedelefloeps wrote:Carnaval.. het zou verboden moeten worden
Carnaval is een prachtig feest man
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Tja ben er niet mee opgegroeid, zal vast leuk zijn, maar vind het allemaal IQ loos, je verkleden als een lul de behanger en alleen maar bier zuipen.Daveytl wrote:Skedoedelefloeps wrote:Carnaval.. het zou verboden moeten worden![]()
Het is een vrijkaartje voor compleet misdragen in feite.
Stel ongelovigen die een Katholiek feest misbruiken om vol te neuken & zuipen zonder enige betekenis. En dan zeiken over Moslims die tijdens het suikerfeest een dagje vrij krijgen.Skedoedelefloeps wrote:Tja ben er niet mee opgegroeid, zal vast leuk zijn, maar vind het allemaal IQ loos, je verkleden als een lul de behanger en alleen maar bier zuipen.Daveytl wrote:Skedoedelefloeps wrote:Carnaval.. het zou verboden moeten worden![]()
Het is een vrijkaartje voor compleet misdragen in feite.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Carnaval in Brazil lijkt me wel tof... tja in Nederland.
Ik zeg altijd "het is niet voor niets dat het voornamelijk zo populair is in het zuiden." (soepele verwijzing naar domme Belgen)
Voel je niet aangesproken mensen, I come in peace!
Ik ga zelf naar Tilburg verhuizen dus wie weet doe ik volgend jaar net zo hard mee.
Ik zeg altijd "het is niet voor niets dat het voornamelijk zo populair is in het zuiden." (soepele verwijzing naar domme Belgen)
Voel je niet aangesproken mensen, I come in peace!
Ik ga zelf naar Tilburg verhuizen dus wie weet doe ik volgend jaar net zo hard mee.
Haha wat een gezeur weer, heerlijk toch dat vrijkaartje om je een paar dagen helemaal uit te leven. Brengt de mensen hier in de dorpjes gewoon gezellig allemaal bij elkaar. 
En verwijzing naar Domme Belgen.. De Brabantse Provincie is dacht ik toch een van de welvarendste provinciën van Nederland.
En verwijzing naar Domme Belgen.. De Brabantse Provincie is dacht ik toch een van de welvarendste provinciën van Nederland.
Je komt zelf uit Utrecht hoe kun je hier nu over oordelen. Daarnaast Carnaval is een eeuwenoude traditie in Nederland en iedereen heeft dan in het Zuiden vrij dat kun je niet zeggen van een Suikerfeest waar maar enkele mensen vrij voor krijgen.Oxbow wrote: Stel ongelovigen die een Katholiek feest misbruiken om vol te neuken & zuipen zonder enige betekenis. En dan zeiken over Moslims die tijdens het suikerfeest een dagje vrij krijgen.
Last edited by Markos on 27 Jun 2011 11:28, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Das mooi, gun de mensen ook al het geluk v.d. wereldMarkos wrote:Haha wat een gezeur weer, heerlijk toch dat vrijkaartje om je een paar dagen helemaal uit te leven. Brengt de mensen hier in de dorpjes gewoon gezellig allemaal bij elkaar.
Precies, probeer het in Tilburg een keer en erger je niet aan de kutmuziek.Skedoedelefloeps wrote:Das mooi, gun de mensen ook al het geluk v.d. wereldMarkos wrote:Haha wat een gezeur weer, heerlijk toch dat vrijkaartje om je een paar dagen helemaal uit te leven. Brengt de mensen hier in de dorpjes gewoon gezellig allemaal bij elkaar.