Jah dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik weer in de bus zat, volgende week mogen we weerPierrePruuk wrote:Ik kijk nu alweer reikhalzend uit naar Wish volgende week. Gisteren weer gevoeld hoe heerlijk het is om gewoon alles te vergeten en keihard te stampen op dikke hardstyle![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
WiSH wordt met dat mooie weer inderdaad vol gas gaan. 
Ik vond het weer op Defqon eigenlijk wel chill, teminste een beetje verkoelingOxbow wrote:WiSH wordt met dat mooie weer inderdaad vol gas gaan.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd, eigenlijk wel ideaal als ik zo terug denkPommer wrote:Ik vond het weer op Defqon eigenlijk wel chill, teminste een beetje verkoelingOxbow wrote:WiSH wordt met dat mooie weer inderdaad vol gas gaan.was wel lekker als je ff blue uit liep om ff te gaan pissen of wat dan ook
-
S
Zin in Wish!
Heb je wel een punt, alleen die modder is gewoon kut. 20 graden en droog vind ik gewoon perfect weer voor een festival. Niet te warm en zeker niet te koud.Pommer wrote:Ik vond het weer op Defqon eigenlijk wel chill, teminste een beetje verkoelingOxbow wrote:WiSH wordt met dat mooie weer inderdaad vol gas gaan.was wel lekker als je ff blue uit liep om ff te gaan pissen of wat dan ook
stefaneke wrote:Zin in Wish!
eerst nog 2 kut tentamens die 'm niet gaan worden
Eerste dat ik dacht na Defqon: slapuhhhhhh!
Het laatste waar ik zin in had was om volgende week naar Wish te gaan, baalde er zelfs een beetje van dat ik de afspraak had gemaakt.
Maar nu is de zin weer helemaal terug
Het laatste waar ik zin in had was om volgende week naar Wish te gaan, baalde er zelfs een beetje van dat ik de afspraak had gemaakt.
Maar nu is de zin weer helemaal terug
Kga slapem, kijk ook erg uit naar Wish 
-
E
ghhm
Last edited by En-er-gy on 14 Nov 2011 16:57, edited 1 time in total.
-
A
Biscuit + Internet + Meisjes
-
E
Toch?Almighty wrote:Biscuit + Internet + Meisjes= fapfapfapfap
zo denken jullie over mij he?
ik ben focking pedobear niet.!
Last edited by En-er-gy on 26 Jun 2011 23:53, edited 1 time in total.
-
A
Jup, zo'n type rukker op Omelge en Chatroulette enzo ook
Tenminste, zo kom je wel eens uit de hoek
Tenminste, zo kom je wel eens uit de hoek
Zo dat is een pikant gesprek biscuit, gaat er heet aan toe
Pommer wrote:Zo dat is een pikant gesprek biscuit, gaat er heet aan toe
-
E
sukkels,,tommetjeuh wrote:Pommer wrote:Zo dat is een pikant gesprek biscuit, gaat er heet aan toeidd zeg
het ging hier om vrijwilligerswerk.
wat de voordelen ervan zijn.
beftekkels.
Sorry
Je kan het ons niet kwalijk nemen, aangezien 99% van jou posts sex gerelateerd zijn
Je kan het ons niet kwalijk nemen, aangezien 99% van jou posts sex gerelateerd zijn
En waar blijft het geweldige gesprekbiscuit wrote:geweldig gesprek met een blond meidje:
Bla
Bla
Bla
.....
....
-
C
Fucking afwasmachine weer kapot, weer net als vanouds met de hand kunnen poetsen..
BAH
Maarre, iemand zin in Wish?
BAH
Maarre, iemand zin in Wish?
-
B
Hee hee hoor es pommerke, ik vind niet dat je moet onderdrijven hè!Pommer wrote:Sorry![]()
-
E
bedoel jeDaveytl wrote:En waar blijft het geweldige gesprekbiscuit wrote:geweldig gesprek met een blond meidje:
Bla
Bla
Bla
.....
....
?
daphne arts zegt (0:21)
hihi nee je grote geheim is veilig bij mij
-
E
hier zelfs te veel!Vik wrote:Heel veel zelfs!robkuh1990 wrote:Maarre, iemand zin in Wish?
Net even een playlist van alleen maar Machine tracks gemaakt. Gewoon omdat gisteren zo geniaal was.
en gauw je mond spoelen!Banaanslak wrote:Hee hee hoor es pommerke, ik vind niet dat je moet onderdrijven hè!Pommer wrote:Sorry![]()
-
E
dan zou het lekker wijven topic en een apart aan te maken sex-topic alleen met mijn zaad gevuld zijn?Pommer wrote:Sorry![]()
dan hou je van alles posts maar 3 berichten per dag die niet-sex gerelateerd zijn.
Die zin snap ik niet helemaal
Maarja ik ga slapen, morgen om 6 uur werken, en smiddags naar de kaakchirurg
Maarja ik ga slapen, morgen om 6 uur werken, en smiddags naar de kaakchirurg
-
E
werd je geslagen of ben je op je bek gegaan dat ie weer gericht moet worden?Pommer wrote:smiddags naar de kaakchirurg