hahaha wtf?stefaneke wrote:http://www30.zippyshare.com/v/19727319/file.htmlRik wrote:Haha, dat wist ik nietstefaneke wrote:LOL, op het einde van scary noises, hoor je zo'n reversed stemmetje. Heb ik dat dus omgedraaid, krijg je: Knibbal knabbel knuisje, wie zit er aan m'n harde L!. Scary Noises is voor mij de plaat van 2010 dus zou je dat is willen uploaden
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Hhhahahstefaneke wrote:http://www30.zippyshare.com/v/19727319/file.htmlRik wrote:Haha, dat wist ik nietstefaneke wrote:LOL, op het einde van scary noises, hoor je zo'n reversed stemmetje. Heb ik dat dus omgedraaid, krijg je: Knibbal knabbel knuisje, wie zit er aan m'n harde L!. Scary Noises is voor mij de plaat van 2010 dus zou je dat is willen uploaden
Godskolere, ontmoet je weer es een leuke meid op een verjaardag, mag je niet uit
omdat je ruzie heb met je ouders. En na een uur lief doen, zeuren en bedrijgen wou ze nog steeds niet voor me zingen. :'( SCHEISSE. Damn wtf. Zal ik wel weer nooit terug zien zoals
altijd. Zal wel in verwegistan wonen weer. Lame
wtf bedtijd.
omdat je ruzie heb met je ouders. En na een uur lief doen, zeuren en bedrijgen wou ze nog steeds niet voor me zingen. :'( SCHEISSE. Damn wtf. Zal ik wel weer nooit terug zien zoals
wtf bedtijd.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Agh je bent 16 jongen, die liefde van je leven komt later wel een keer 
Zoo hee niet normaal ....... Wij komen thuis bij Chukkels om te slapen, heeft ze zusje van 13 hier jongens slapen
En CHUKKELS SCHOPT ZE NIET EENS HET HUIS UIT
-
E
hidde wrote:Godskolere, ontmoet je weer es een leuke meid op een verjaardag, mag je niet uit
wtf bedtijd.
60? Beetje weinig. Vast en zeker zo'n heroienehoer. (actueel forum)
-
C
Zo, dagje HT gemist gisteren..
heb nu wel een kater
heb nu wel een kater
Goeiemorgen, ben nog best fit voor een day after van een feestje
Alleen behoorlijke spierpijn maarja 
Goedenmiddag, leuk feestje gehad iedereen 
hij staat op repeatstefaneke wrote:http://www30.zippyshare.com/v/19727319/file.htmlRik wrote:Haha, dat wist ik nietstefaneke wrote:LOL, op het einde van scary noises, hoor je zo'n reversed stemmetje. Heb ik dat dus omgedraaid, krijg je: Knibbal knabbel knuisje, wie zit er aan m'n harde L!. Scary Noises is voor mij de plaat van 2010 dus zou je dat is willen uploaden
eindelijk is weer weer leven op hardtraxx 
haha ja vergeleken met gister, denk dat er 5 tot 10 man beetje aanwezig was hier 
-
C
ben echt gaar... wtf
-
E
Project 141 wrote:Ah ok was niet naar Defqon maar ook niet online geweest. Vriend geholpen met verhuizen, vloer uit de oude huis gehaald.. En om te ontspannen met een koevoet een bureau en een kast kapot geslagen
hidde wrote:60? Beetje weinig. Vast en zeker zo'n heroienehoer. (actueel forum)
-
C
een 5 voor project, nog maar de vraag of ik die kan herkansen met z'n allen..
tis 2 studiepunten waard en heb ze nodig!
-
E
Project 141 wrote:Leuk om te doen manGa in de bouw werken, fuck de universiteit
ik heb al 2 jaar op de bouw gestaan en das best te doen. alleen jammer dat t soms vriest dat t kraakt!
-
G
-
G
voor degene die graag eigen tracks in elkaar knutselen:
KSwoosh wrote:Wist je dat er bij de Hardcore Top 40 nog een hele reeks aan Nirvana of noise vocals zaten?
Dus die heb ik ook ff geupload:
http://www41.zippyshare.com/v/4316018/file.html
-
E
-
C
niet luisteren daar zit EHEC in
zoooo weer lekker thuis
ik vond die laser+vuurwerk eindshow wel baas hoor
dan mag ik wel geen dagjesmens zijn, maar ik vond het toch een supervette afsluiter.
was ook volgens mij 1 van de weinige die met zn vriednen een treintje maakten om naar huis toe te gaan en vervolgens THIS IS THE TRAIN.. TO NOWHERE te gaan zingen
, heb de hele stuk van main naar de bus staan springen en rennen 
wat een topdag.. ik wil terugggg
was ook volgens mij 1 van de weinige die met zn vriednen een treintje maakten om naar huis toe te gaan en vervolgens THIS IS THE TRAIN.. TO NOWHERE te gaan zingen
wat een topdag.. ik wil terugggg
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik kijk nu alweer reikhalzend uit naar Wish volgende week. Gisteren weer gevoeld hoe heerlijk het is om gewoon alles te vergeten en keihard te stampen op dikke hardstyle