Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:28 

KSwoosh schreef:
robkuh1990 schreef:
nieuwe telefoon binnen...

was fur ein?

HTC Desire Z

Oh btw:
Fontys Hogescholen wil sancties tegen mij opstellen vanwege die mailspam van gisteren... Ik heb gehele argumentatie en alles opgesteld + verdediging ingezet tegen Fontys Hogescholen (waar ik notabene student ben)

Argumentatie:
1. Autist, snap sarcasme niet
2. Persoon irriteert 75% van de school al gehele jaar
3. Persoon maakt mij belachelijk via schoolmail die alle 1e jaars ontvangen
4. FH is zelf verantwoordelijk op de fout met het vrij geven van het adres dat alle 1e jaars kan emailen
5. Ik heb geen enkel keer iemand bedreigt. Gaat ook niet gebeuren. Heb alleen een mening geuit, zoals mevrouw C.M. dat ook deed tegenover mij

Citaat:
Beste Rob,

Dit gaat te ver, ik ga contact opnemen met onze directeur en de propedeuseleider en ga sancties voorstellen.

Groeten,

Verzonden van mijn HTC
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

Is die laatste email aan jou gericht? Sancties voor jou? En wat is gebeurd eigenlijk :P
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

Weer een stoptrein met internet! Chill! Haha
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:41 

PierrePruuk schreef:
Is die laatste email aan jou gericht? Sancties voor jou? En wat is gebeurd eigenlijk :P

Foutje door school mondt uit in Internet fittie...

School verzond mail met: Tentamen ongeldig verklaard door (reden hier en reden daar)
Iemand reageerde daarop, maar deze mail kwam bij iedereen terrecht
(wat blijkt: zit automatische regel in het mailtje dat de mail naar alle 1e jaars verzonden wordt)
Dus reageert C.M op met reactie: jullie probleem hoeft niet op ons bord

Ik reageer op alles om meer spam te voorkomen: jongens, ongenoegen uiten kan persoonlijk tegen de administratie of via dit mailadres. Er zit een regel in deze mail die iedereen mailt

Dus zij: ja rob, je bent een idioot, je bent ongenoegen voor ons allen
En toen begon het verhaal van gisteren: Ik vind dat ze dood mag (mening geven) + filmpje van Youp v.h Hek

En toen ging het verder op Facebook

Nu dreigt fontys met sancties aan de hand van mijn opmerking omdat ik dreig.

ik heb geen enkel moment gedreigt, alleen mening gegeven
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:59 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Godver gezakt voor praktijk rijden

het went ;)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Henk-Jan schreef:
Godver gezakt voor praktijk rijden

het went ;)

:lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:02 

Donateur

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

toets gehaald :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

kan dus naar Defqon :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

gefeliciteerd man! dat is wel echt beter nieuws om te horen te krijgen! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ah jammer had graag je kaartje willen hebben! xd
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Lekker Robert! Dat is het betere werk! Nu je slaap inhalen die je er aan verneukt hebt. xd

En @ HJ, klote, volgende keer beter!
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nu aan het wachten op mijn punt voor mijn laatste tentamen

Het mooie is: vanmiddag om 15:00 was inzage terwijl dat punt er nog niet eens opstond :') kutschool echt waar, HOGESCHOOL ZUYD YOU SUCK
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Kut tentamens deze week,
Heb tot nu toe 2 vakken niet gehaald Marketing en Duits (waarvan er maar 3 een voldoende hadden).
Nu moet ik dus alles gaan halen om niet in de gevarenzone te komen.
Bedrijfskunde wordt sws een hertentamen. Engels waarscheinlijk ook, van die kut woordenlijsten uit je kop leren. Morgen ICT, dat gaat wel goed komen denk ik. Daarna nog Technologie. Dat is echt heel vaag, niemand weet wat we nou moeten leren. Zelfs de leraar niet. :P
Gelukkig heb ik overal 2 kansen voor. Maar ben wel toe aan vakantie. :( Geen pit meer om te leren.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:56 

Hardtraxx Addict

Ik ga waarss stoppen met mijn opleiding (informatica) :( , vind het toch niet leuk, echt kut dat ik dit pas na een jaar heb kunnen beslissen, maar beter laat dan nooit.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:59 

Bierkoning

Epische aflevering Family Guy nu :worship:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Epische aflevering Southpark nu :worship:

SIENG A SONG
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:49 

Bierkoning

Ojah ik heb trouwens m'n herexamen verneukt gvd :( Hij was 1000 x zo moeilijk als de vorige... Ik maakt die vanmorgen en had toen een 8,2. Hier heb ik wrs net een 5 voor ofzo :(
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:01 

Pommer schreef:
Ojah ik heb trouwens m'n herexamen verneukt gvd :( Hij was 1000 x zo moeilijk als de vorige... Ik maakt die vanmorgen en had toen een 8,2. Hier heb ik wrs net een 5 voor ofzo :(

ik mag ook iets herkansen -.- net cijfer online gekomen van MediaFilosofie: 4.6 -.-
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:10 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Pommer schreef:

EN je moest een 5.3 halen ofzo, als ik t me goed herinner? Is wel kut als je blijft zitten :/

Ik moest een 5,9 halen. Maar ik had bij de vorige dus blijkbaar een 6,2. Alleen de nomering was 0,5 dus dat werd een 5,7 (HUILLACH).
Met dezelfde nomering moet ik dus nu een 6,4 halen eigenlijk, en ik weet niet of dat is gelukt :(
Echt balen, ik maakte vanochtend nog het vorige examen en haalde toen een 8,2 :/
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

zo, ik heb nu mn vakantiebaantje geregeld, 4 weken bij de Ekro (slachtfabriek)
vandaag een rondleiding gehad enzo en ik word binnen een week gebeld wanneer ik kan beginnen.

lijkt me echt vet werk daar, en verdient ook goed. 6,06 voor 17 jarige.
ik moet gewoon dozen sjouwen naar pallets toe enzo, en anders kadavers in vrachtwagens slepen die naar het buitenland gaan.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:13 

Bierkoning

Project 141 schreef:
@Pommer Hmm ja maar is dat zeker dat hier dezelfde norm geldt?

Jah dat weet ik dus niet zeker, maar ik dacht te horen van wel van iemand... Maarja ik kan alleen maar afwachten nu en hopen
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

En zo wordt ff je P door je neus geboord, klote school inholland
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:37 

Hoofdcoach schreef:

iets niet gehaald, of dankzij dat hele gedoe?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

iets niet gehaald, of dankzij dat hele gedoe?

Bepaald vak had de docent niet volledig gegeven, dus bepaalde dingen niet uitgelegd.
Een uitgevallen les heeft hij niet ingehaald. Op internet was de toetscriteria niet ingevuld en ook de lesstof stond er niet helemaal op, dus ik had geen idee wat ik moest leren.
De toets zelf sloeg ook helemaal nergens op, was een meerkeuzetoets terwijl het vak veel meer praktijk is :') ook waren de cijfers alleen heel, dus hij had bepaalde ranges in punten die je cijfer bepaalden, grote faal dus. 15 punten kan dan een 5 zijn en 16 een 6 :')
Mja hertentamen was net zo'n faal heb die ook niet gehaald.
Ben trouwens niet de enige met dit probleem... veel beklag al maar de school doet er gewoon niks aan...
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:04 

Yeuh, alweer studiepunt: 1tje amar, maar een 6 voor verbeelden..
leraar matst mij als een gek!

dus 3 erbij vandaag =)

nog 10 te gaan tot dat ik in de 2e zit
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:17 

Hardtraxxer

beste hardtraxxers, moet er geen meeting bij amnesia XXL 14+ komen? :P
Vorige  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic