Nah nee
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
G
dus dankzij de schrale instelling van inhollandHoofdcoach wrote:Bepaald vak had de docent niet volledig gegeven, dus bepaalde dingen niet uitgelegd.KSwoosh wrote:iets niet gehaald, of dankzij dat hele gedoe?Hoofdcoach wrote:En zo wordt ff je P door je neus geboord, klote school inholland
Een uitgevallen les heeft hij niet ingehaald. Op internet was de toetscriteria niet ingevuld en ook de lesstof stond er niet helemaal op, dus ik had geen idee wat ik moest leren.
De toets zelf sloeg ook helemaal nergens op, was een meerkeuzetoets terwijl het vak veel meer praktijk is :') ook waren de cijfers alleen heel, dus hij had bepaalde ranges in punten die je cijfer bepaalden, grote faal dus. 15 punten kan dan een 5 zijn en 16 een 6 :')
Mja hertentamen was net zo'n faal heb die ook niet gehaald.
Ben trouwens niet de enige met dit probleem... veel beklag al maar de school doet er gewoon niks aan...
onvoorstelbaar dat ze zoveel mensen KUNNEN naaien...
weet je of je iets terug kan vragen ofzo? ivm stufie ed.
-
A
14+, al is het ouwehoeren met 14/15 jarige breezerboys met polopetjes en heuptasjes wel leukkakbout wrote:waarom niet?
-
B
Yes, auto theorie gehaald 
congratzBanaanslak wrote:Yes, auto theorie gehaald
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Schraal ja. Dit is m'n eerste jaar en mis maar 5 punten (hierdoor) dus ik mag wel over.KSwoosh wrote: dus dankzij de schrale instelling van inholland
Maar toch, ik had liever alles in 1x gehaald.
In de mail zeggen ze ook: de stof is onvolledig behandeld dus we gaan in jaar 2 extra lessen inroosteren om dit in te halen.
Terwijl we wel gewoon al 2 tentamens hebben moeten maken
Ga nu mailen ben benieuwd.. ben iig niet de enige
ja........Almighty wrote:14+, al is het ouwehoeren met 14/15 jarige breezerboys met polopetjes en heuptasjes wel leukkakbout wrote:waarom niet?
.
.
not
ik erger me aan zo'n gastjes
-
C
-
G
E-PIC!
ah ok, wat dat betrefd valt de schade nog te overzien dan... wel kutzooi allemaal.Hoofdcoach wrote:Schraal ja. Dit is m'n eerste jaar en mis maar 5 punten (hierdoor) dus ik mag wel over.KSwoosh wrote: dus dankzij de schrale instelling van inholland
Maar toch, ik had liever alles in 1x gehaald.
In de mail zeggen ze ook: de stof is onvolledig behandeld dus we gaan in jaar 2 extra lessen inroosteren om dit in te halen.
Terwijl we wel gewoon al 2 tentamens hebben moeten makenspreekt elkaar nogal tegen.
Ga nu mailen ben benieuwd.. ben iig niet de enige
geld terugvragen
Je kan een extra herkansing aanvragen als je boven de 50 punten heb en max. 2 vakken niet gehaald heb. Gewoon een verzoek indienen bij de examencommisie. Dit gaat via je slb'er. Stuur hem gewoon een mailtje.Hoofdcoach wrote:Bepaald vak had de docent niet volledig gegeven, dus bepaalde dingen niet uitgelegd.KSwoosh wrote:iets niet gehaald, of dankzij dat hele gedoe?Hoofdcoach wrote:En zo wordt ff je P door je neus geboord, klote school inholland
Een uitgevallen les heeft hij niet ingehaald. Op internet was de toetscriteria niet ingevuld en ook de lesstof stond er niet helemaal op, dus ik had geen idee wat ik moest leren.
De toets zelf sloeg ook helemaal nergens op, was een meerkeuzetoets terwijl het vak veel meer praktijk is :') ook waren de cijfers alleen heel, dus hij had bepaalde ranges in punten die je cijfer bepaalden, grote faal dus. 15 punten kan dan een 5 zijn en 16 een 6 :')
Mja hertentamen was net zo'n faal heb die ook niet gehaald.
Ben trouwens niet de enige met dit probleem... veel beklag al maar de school doet er gewoon niks aan...
Last edited by mrazura on 22 Jun 2011 22:15, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik krijg sowieso volgend jaar 2 herkansingen nog. Maar het gaat om het idee dat ze gewoon rukles hebben gegeven maar wel 2 tentamens lieten doorgaan... maar er is veel meer gefaald hoor dit jaar op die school... zit ook sterk te twijfelen om er weg te gaan, iets anders doenmrazura wrote:
Je kan een extra herkansing aanvragen als je boven de 50 punten heb en max. 2 vakken niet gehaald heb. Gewoon een verzoek indienen bij de examencommisie. Dit gaat via je slb'er. Stuur hem gewoon een mailtje.
het punt is dat het een extra herkansing is dus je heb er dan 3, plus hij is niet aan het eind van het jaar dan.Hoofdcoach wrote:Ik krijg sowieso volgend jaar 2 herkansingen nog. Maar het gaat om het idee dat ze gewoon rukles hebben gegeven maar wel 2 tentamens lieten doorgaan... maar er is veel meer gefaald hoor dit jaar op die school... zit ook sterk te twijfelen om er weg te gaan, iets anders doenmrazura wrote:
Je kan een extra herkansing aanvragen als je boven de 50 punten heb en max. 2 vakken niet gehaald heb. Gewoon een verzoek indienen bij de examencommisie. Dit gaat via je slb'er. Stuur hem gewoon een mailtje.
Ik zou gewoon voor je p gaan daarna kan je altijd nog kijken wat je gaat doen en een volgende studie in februari doen mocht het niet bevallen.
buuuuh, nu baal ik toch wel een beetje dat ik Defqon ga missen dit jaar. 
pecola-tje wrote:buuuuh, nu baal ik toch wel een beetje dat ik Defqon ga missen dit jaar.
Kga maar eens slapem, trusten mensen 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
mja kga ff kijken hoe ze reageren op mijn mail.mrazura wrote:het punt is dat het een extra herkansing is dus je heb er dan 3, plus hij is niet aan het eind van het jaar dan.Hoofdcoach wrote:Ik krijg sowieso volgend jaar 2 herkansingen nog. Maar het gaat om het idee dat ze gewoon rukles hebben gegeven maar wel 2 tentamens lieten doorgaan... maar er is veel meer gefaald hoor dit jaar op die school... zit ook sterk te twijfelen om er weg te gaan, iets anders doenmrazura wrote:
Ik zou gewoon voor je p gaan daarna kan je altijd nog kijken wat je gaat doen en een volgende studie in februari doen mocht het niet bevallen.
morgen voor t laatst naar school, dan alles eruit raggen op defqon!
The Magic Show top 500
Te geniaal voor woorden.
Te geniaal voor woorden.