Haha 't lijkt me op zich wel lache
. Wat vinden jullie van m'n nieuwe ava hehe
dat is het ookD-Ruz wrote:Haha 't lijkt me op zich wel lache. Wat vinden jullie van m'n nieuwe ava hehe
nice
dat is het ookD-Ruz wrote:Haha 't lijkt me op zich wel lache. Wat vinden jullie van m'n nieuwe ava hehe
Lees heeeeeel goed wat er staatBanaanslak wrote:Lol, zit nog even me auto theorie door te nemen op een online cursus ding en daarop wordt het volgende gezegd: 'In de breedte ondeelbare lading mag niet breder zijn dan 3 meter. Deze lading mag aan beide zijden niet meer dan 20cm uitsteken, tot een maximum van 2 meter 55.'
JA WAT IS HET NOU? 3 METER OF 2,55?
? leg is uitSkedoedelefloeps wrote:Lees heeeeeel goed wat er staatBanaanslak wrote:Lol, zit nog even me auto theorie door te nemen op een online cursus ding en daarop wordt het volgende gezegd: 'In de breedte ondeelbare lading mag niet breder zijn dan 3 meter. Deze lading mag aan beide zijden niet meer dan 20cm uitsteken, tot een maximum van 2 meter 55.'
JA WAT IS HET NOU? 3 METER OF 2,55?
Ja, dat snap ik. Maar daarna zeggen ze dus juist weer dat het maximaal 2,55 breed mag zijnSkedoedelefloeps wrote:Nou er staat het mag niet breder zijn dan 3 meter, maar daar staat dus niet dat ie 3 meter mag uitsteken
Ik heb al een lees/computer brilDarkestSymphony wrote:jaja banaanslak.. misschien een bril kopen?
en dan alsnog niet goed lezen wat er staat?Banaanslak wrote:Ik heb al een lees/computer brilDarkestSymphony wrote:jaja banaanslak.. misschien een bril kopen?
was fur ein?robkuh1990 wrote:nieuwe telefoon binnen...
met snake?!Ramirez wrote:Nokia 3310