De gebroeders geyleneuqseksIntervention wrote:Lekker avondje met mn vriendin
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
G
Jor-D wrote:Ja eigenlijk wel. Doe dit voor jullie he
en btw: @Almighty: deze is betere kwaliteit:
+38QnalQut wrote:+1Pommer wrote:Ik vind dat als het huillach smiley weg is, er een facepalm smiley voor in de plaats moet komen
-
G
kakbout wrote:+38QnalQut wrote:+1Pommer wrote:Ik vind dat als het huillach smiley weg is, er een facepalm smiley voor in de plaats moet komen

-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ik weet nu weer waarom ik gestopt was met online poker
Volgensmij kon hij gewoon zien dat er een 6 zou vallen :')FullTiltPoker Game #31156334640: Super Stack $10K Guarantee (241788493), Table 16 - 25/50 - No Limit Hold'em - 13:42:53 ET - 2011/06/20
Seat 1: goodbets (3,160)
Seat 2: droopys (10,795)
Seat 3: 1nvoke (4,925), is sitting out
Seat 4: ebba20 (8,846)
Seat 5: GanjaSStar (5,000)
Seat 6: PayoutWizard77 (4,340)
Seat 7: troppuforti (9,184)
Seat 8: joehooo (3,752)
Seat 9: picknickmand (5,805)
joehooo posts the small blind of 25
picknickmand posts the big blind of 50
The button is in seat #7
*** HOLE CARDS ***
Dealt to picknickmand [Kc As]
goodbets calls 50
droopys calls 50
1nvoke folds
ebba20 folds
PayoutWizard77 folds
troppuforti calls 50
joehooo calls 25
picknickmand raises to 150
goodbets calls 100
droopys calls 100
troppuforti has 15 seconds left to act
troppuforti folds
joehooo calls 100
*** FLOP *** [6c Kh Qc]
joehooo checks
picknickmand bets 650
goodbets calls 650
droopys folds
joehooo calls 650
*** TURN *** [6c Kh Qc] [3h]
joehooo checks
picknickmand has 15 seconds left to act
picknickmand bets 3,100
goodbets calls 2,360, and is all in
joehooo folds
picknickmand shows [Kc As]
goodbets shows [Ad 6h]
Uncalled bet of 740 returned to picknickmand
*** RIVER *** [6c Kh Qc 3h] [6d]
picknickmand shows two pair, Kings and Sixes
goodbets shows three of a kind, Sixes
goodbets wins the pot (7,320) with three of a kind, Sixes
*** SUMMARY ***
Duration 71s
Total pot 7,320 | Rake 0
Board: [6c Kh Qc 3h 6d]
Seat 1: goodbets showed [Ad 6h] and won (7,320) with three of a kind, Sixes
Seat 2: droopys folded on the Flop
Seat 3: 1nvoke didn't bet (folded)
Seat 4: ebba20 didn't bet (folded)
Seat 5: GanjaSStar is sitting out
Seat 6: PayoutWizard77 didn't bet (folded)
Seat 7: troppuforti (button) folded before the Flop
Seat 8: joehooo (small blind) folded on the Turn
Seat 9: picknickmand (big blind) showed [Kc As] and lost with two pair, Kings and Sixes
Ik mis die huil smiley ik vond hem echt heel cool 
mrazura wrote:Ik mis die huil smiley ik vond hem echt heel cool
mrazura wrote:Ik mis die huil smiley ik vond hem echt heel cool

straks krijg je dat iedereen die die smiley alsnog gebruikt een waarschuwing krijgt ofzo...
maar, als the magic show vandaag niet is allemaal naar lionstyle.listen2myradio.com luisteren!!!
maar, als the magic show vandaag niet is allemaal naar lionstyle.listen2myradio.com luisteren!!!
dat zou wel heel belachelijk zijn...Dj Skitzo wrote:straks krijg je dat iedereen die die smiley alsnog gebruikt een waarschuwing krijgt ofzo...
Inderdaad wie luistert er nou naar LionstyleRavenwood wrote:dat zou wel heel belachelijk zijn...Dj Skitzo wrote:straks krijg je dat iedereen die die smiley alsnog gebruikt een waarschuwing krijgt ofzo...
Vond het ook een erg gave wagen, moet ik zeggen..Almighty wrote:AAAN MIJ GEEEVEEEEEENrobkuh1990 wrote:wagen compleet platdouwen voor de ogen van die gasten..
Die Nissan is zo vet he
308 is wat overdreven hier in NL, maarja je moet natuurlijk ooit wat kunnen testen he
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Beetje dom om het te gaan filmen en het op internet te zetten. 
Ja het stomste is nog wel dat die gast met zijn smoel in beeld komt..
Op geenstijl stonden zijn naam en gegevens, altijd fijn
.
Op geenstijl stonden zijn naam en gegevens, altijd fijn
achja, wat wil je anders met 3 hersencellen..Dream Chaser wrote:Ja het stomste is nog wel dat die gast met zijn smoel in beeld komt..
Op geenstijl stonden zijn naam en gegevens, altijd fijn.
Tsjah met meer hersencellen knal je geen 150 in een woonwijk..
de politie pakt deze beste man heust wel aan, nu kunnen ze op kantoor lekker research doen.. hoeven ze de straat voorlopig niet op, dus hoeven ze ook geen bang te zijn voor stelende marrokaantjes en dergelijke.
het is ook nog eens een nederlander, dus tel uit je winst.
het is ook nog eens een nederlander, dus tel uit je winst.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
In sommige wijken van Utrecht kun je na 8 uur de straat niet meer op omdat je dan door 40 Marokkanen doodgestoken wordt en de wouten houden zich bezig met iemand die beetje hard rijdt en geen eens een ongeluk heeft veroorzaakt :')
OH GOD IK MIS DIE SMILEY
OH GOD IK MIS DIE SMILEY
Zal wel mee vallenPierrePruuk wrote:In sommige wijken van Utrecht kun je na 8 uur de straat niet meer op omdat je dan door 40 Marokkanen doodgestoken wordt en de wouten houden zich bezig met iemand die beetje hard rijdt en geen eens een ongeluk heeft veroorzaakt :')
OH GOD IK MIS DIE SMILEY
whahahahaOxbow wrote:Inderdaad wie luistert er nou naar LionstyleRavenwood wrote:dat zou wel heel belachelijk zijn...Dj Skitzo wrote:straks krijg je dat iedereen die die smiley alsnog gebruikt een waarschuwing krijgt ofzo...
hier in ede kun je echt na 8u de straat niet meer op ivm die kutmarrokanen, in groepen de straat over, mensen beroven, mensen neersteken als ze niet meewerken..
echt epic
echt epic

Lang leven Holten dan maar, op een paar nepturken en turken na best schoon hier, en die zijn toch liever in Deventer. Laat ze daar maar rotzooien! Al denk ik dat ze steeds dichter bij komen, voor je het weet heeft deze epidemie ook ons mooie dorpje bereikt. 
-
E
guyz,
ik heb een vraag: ik stel zelf mn shirt samen en hier is een afbeelding ervan:

wat vinden jullie ervan en vooral de grote baas. omdat ik dus een conversatie zag over ht-shirts met username erop
ik heb een vraag: ik stel zelf mn shirt samen en hier is een afbeelding ervan:

wat vinden jullie ervan en vooral de grote baas. omdat ik dus een conversatie zag over ht-shirts met username erop
ede ligt gelukkig wel 12km van mij af, en hier komen er btw nu ook steeds meer,katamaran wrote:Lang leven Holten dan maar, op een paar nepturken en turken na best schoon hier, en die zijn toch liever in Deventer. Laat ze daar maar rotzooien! Al denk ik dat ze steeds dichter bij komen, voor je het weet heeft deze epidemie ook ons mooie dorpje bereikt.
maar af oostblokkers hebben we hier nog veel meer van, ik heb af en toe het idee dat ik in warschau loop joh!