Er is geen Magic Show uitzending vanavond.Dj Skitzo wrote:maarre hoe lang gaat die downtime duren? the magic show en the lion invites worden vanavond uitgezonden
EDIT: kun je de shoutbox niet online laten? dat iedereen effe die link opslaat
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
roberttt wrote:haha dat lachje doet het niet LALALALALAL

WAT DAN JONGE!
-
A
Ryan Dunn overleden 
http://www.dumpert.nl/mediabase/1540421 ... _dunn.htmlAlmighty wrote:Ryan Dunn overleden
Almighty wrote:Ryan Dunn overleden
-
C
Die Ryan Dunn had het toch soms DIKvoormekaar
Ik vind dat als het huillach smiley weg is, er een facepalm smiley voor in de plaats moet komen 
+1Pommer wrote:Ik vind dat als het huillach smiley weg is, er een facepalm smiley voor in de plaats moet komen
Pommer wrote:Ik vind dat als het huillach smiley weg is, er een facepalm smiley voor in de plaats moet komen

Het offline zijn van Hardtraxx heeft gewoon een correlatie met het maken van schoolwerk voor Robertttroberttt wrote:NEEEEEEEEEJor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammertsga nu wel film kijken dan ... dOEII hardtraxx
![]()
of me project v oor school makjen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik heb een grandioos idee. Breng de :') smiley terug maar iedereen mag hem maar bijvoorbeeld 5x per week gebruiken
Jor-D kan dat vast wel programmeren dat iedereen een tellertje heeft 
is weer te veel werk denk ik... gewoon zo laten, brengt rust op het forumHoofdcoach wrote:Ik heb een grandioos idee. Breng de :') smiley terug maar iedereen mag hem maar bijvoorbeeld 5x per week gebruikenJor-D kan dat vast wel programmeren dat iedereen een tellertje heeft
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
De kans dat het erin komt schat ik ook 0,00001%Dj Skitzo wrote:is weer te veel werk denk ik... gewoon zo laten, brengt rust op het forumHoofdcoach wrote:Ik heb een grandioos idee. Breng de :') smiley terug maar iedereen mag hem maar bijvoorbeeld 5x per week gebruikenJor-D kan dat vast wel programmeren dat iedereen een tellertje heeft
-
G
wat is er allemaal aan de hand dan?Jor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
duizenden oude topics aant verwijderen?
Ik weet wat je gaat doen.Intervention wrote:Lekker avondje met mn vriendin
Hardtraxx of courseOlijfboompje wrote:Ik weet wat je gaat doen.Intervention wrote:Lekker avondje met mn vriendin
Nee wat onderhoud en server upgrade. Maar blijkbaar voeren ze de upgrade niet meer door. Morgen dan maarKSwoosh wrote:wat is er allemaal aan de hand dan?Jor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
-
E
roberttt wrote:Hardtraxx of courseOlijfboompje wrote:Ik weet wat je gaat doen.Intervention wrote:Lekker avondje met mn vriendin
-
E
omdat t zeker al na 5en is?Jor-D wrote:Nee wat onderhoud en server upgrade. Maar blijkbaar voeren ze de upgrade niet meer door. Morgen dan maarKSwoosh wrote:wat is er allemaal aan de hand dan?Jor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
wat een luie ambtenaren
Jor-D wrote:Nee wat onderhoud en server upgrade. Maar blijkbaar voeren ze de upgrade niet meer door. Morgen dan maarKSwoosh wrote:wat is er allemaal aan de hand dan?Jor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
Ja eigenlijk wel. Doe dit voor jullie he 
Dat is lieff
Trouwens even een vraagje. Schrijf jij alle scripts voor de website zelf ? of zit dat bij phpBB forum in. Geen idee hoe zoiets gaat :p
-
C
Dat dan weer wel..
net wtf gezien...
308 km/h met die nissan
rijbewijs afpakken en wagen compleet platdouwen voor de ogen van die gasten..
toch niet normaal 150 door woonwijk en 308 op de provinciale weg
net wtf gezien...
308 km/h met die nissan
rijbewijs afpakken en wagen compleet platdouwen voor de ogen van die gasten..
toch niet normaal 150 door woonwijk en 308 op de provinciale weg
-
A
AAAN MIJ GEEEVEEEEEENrobkuh1990 wrote:wagen compleet platdouwen voor de ogen van die gasten..
Die Nissan is zo vet he