@ Biscuit,
eerlijk is eerlijk, slaat nergens op
ging daar niet mee lopeng.
eerlijk is eerlijk, slaat nergens op
hoe erg kan het zijn.. dat Nederlanders bang zijn s'avonds voor turken terwijl ze hier facking te gast zijn en zichc aan moeten passen aan onze samenleving.. maarja ik voel me ook s'avonds niet veilig dus loop idd met een mes of blijf gewoon binnenRawbin wrote:Loop zelf tegenwoordig 's avonds ook met een mes over straat. Mocht er 1 toevallig leuk gaan doen
Ik loop gewoon met een spuit vol met ghb rond.DarkestSymphony wrote:hoe erg kan het zijn.. dat Nederlanders bang zijn s'avonds voor turken terwijl ze hier facking te gast zijn en zichc aan moeten passen aan onze samenleving.. maarja ik voel me ook s'avonds niet veilig dus loop idd met een mes of blijf gewoon binnenRawbin wrote:Loop zelf tegenwoordig 's avonds ook met een mes over straat. Mocht er 1 toevallig leuk gaan doen
kan ookOlijfboompje wrote:Ik loop gewoon met een spuit vol met ghb rond.DarkestSymphony wrote:hoe erg kan het zijn.. dat Nederlanders bang zijn s'avonds voor turken terwijl ze hier facking te gast zijn en zichc aan moeten passen aan onze samenleving.. maarja ik voel me ook s'avonds niet veilig dus loop idd met een mes of blijf gewoon binnenRawbin wrote:Loop zelf tegenwoordig 's avonds ook met een mes over straat. Mocht er 1 toevallig leuk gaan doen
Werkt veel beterrrrrr
Chill, word je ook vaag van dat spul of wat?QnalQut wrote:Achja, ik moet verplicht mn spuit bij me hebben, met insuline :p standaard een moordwapen.. 1 ampul is dodelijk voor iedereen..
ja hoor Olijfboompje.. als je der dood aan kan gaan denk ik dat je wel heeel vaag en skitzo gaat doenOlijfboompje wrote:Chill, word je ook vaag van dat spul of wat?QnalQut wrote:Achja, ik moet verplicht mn spuit bij me hebben, met insuline :p standaard een moordwapen.. 1 ampul is dodelijk voor iedereen..
Op zich wel chill toch, altijd al keertje extreem vaag willen wordenDarkestSymphony wrote:ja hoor Olijfboompje.. als je der dood aan kan gaan denk ik dat je wel heeel vaag en skitzo gaat doenOlijfboompje wrote:Chill, word je ook vaag van dat spul of wat?QnalQut wrote:Achja, ik moet verplicht mn spuit bij me hebben, met insuline :p standaard een moordwapen.. 1 ampul is dodelijk voor iedereen..
Ik ga stuiteren, word moe, concentratie neemt af.. Word wit, kan niet slapen.. Word ''bang'' en dus is dat geen lekkere tripOlijfboompje wrote:Chill, word je ook vaag van dat spul of wat?QnalQut wrote:Achja, ik moet verplicht mn spuit bij me hebben, met insuline :p standaard een moordwapen.. 1 ampul is dodelijk voor iedereen..
maar jij bent ook wel een baasjeBanaanslak wrote:Ik heb 2 jaar bij de mc donalds gewerkt waar ik bijna de enige niet buitenlander was, en het was daar gewoon altijd gezellig hoorNooit ruzie gehad met buitenlanders daar eigenlijk. Kon het altijd wel goed met ze vinden.
Zeer correct!KSwoosh wrote:maar jij bent ook wel een baasjeBanaanslak wrote:Ik heb 2 jaar bij de mc donalds gewerkt waar ik bijna de enige niet buitenlander was, en het was daar gewoon altijd gezellig hoorNooit ruzie gehad met buitenlanders daar eigenlijk. Kon het altijd wel goed met ze vinden.
Dat dusDarkestSymphony wrote:ik ga maar eens slapen! tot morgen guys!![]()
nog lange nie!QnalQut wrote:Dat dusDarkestSymphony wrote:ik ga maar eens slapen! tot morgen guys!![]()