Active topics in Off-Topic

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
@ Biscuit,
eerlijk is eerlijk, slaat nergens op :P ging daar niet mee lopeng.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ach volgens mij is het nergens in Nederland meer een pretje ik heb ook wel eens een mes op mn keel gehad omdat ik iemand geen sigaret wilde geven (huil smiley)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
jup, het worden mijn vriendjes iig niet
C
Marokanen... bugh...

in een schip zetten en dat schip eerst laten zinken en dan voor de houdini's onder hen het schip laten ontploffen met extra veel nukes..
bam, weg marokanen
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Loop zelf tegenwoordig 's avonds ook met een mes over straat. Mocht er 1 toevallig leuk gaan doen :P
D
Rawbin wrote:Loop zelf tegenwoordig 's avonds ook met een mes over straat. Mocht er 1 toevallig leuk gaan doen :P
hoe erg kan het zijn.. dat Nederlanders bang zijn s'avonds voor turken terwijl ze hier facking te gast zijn en zichc aan moeten passen aan onze samenleving.. maarja ik voel me ook s'avonds niet veilig dus loop idd met een mes of blijf gewoon binnen ;)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
DarkestSymphony wrote:
Rawbin wrote:Loop zelf tegenwoordig 's avonds ook met een mes over straat. Mocht er 1 toevallig leuk gaan doen :P
hoe erg kan het zijn.. dat Nederlanders bang zijn s'avonds voor turken terwijl ze hier facking te gast zijn en zichc aan moeten passen aan onze samenleving.. maarja ik voel me ook s'avonds niet veilig dus loop idd met een mes of blijf gewoon binnen ;)
Ik loop gewoon met een spuit vol met ghb rond.
Werkt veel beterrrrrr
D
Olijfboompje wrote:
DarkestSymphony wrote:
Ik loop gewoon met een spuit vol met ghb rond.
Werkt veel beterrrrrr
kan ook :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Achja, ik moet verplicht mn spuit bij me hebben, met insuline :p standaard een moordwapen.. 1 ampul is dodelijk voor iedereen..
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
QnalQut wrote:Achja, ik moet verplicht mn spuit bij me hebben, met insuline :p standaard een moordwapen.. 1 ampul is dodelijk voor iedereen..
Chill, word je ook vaag van dat spul of wat?
C
Jonguh, ik zwaffel ze gewoon kapot...
Hoppaakeee -.-
D
Olijfboompje wrote:
QnalQut wrote:Achja, ik moet verplicht mn spuit bij me hebben, met insuline :p standaard een moordwapen.. 1 ampul is dodelijk voor iedereen..
ja hoor Olijfboompje.. als je der dood aan kan gaan denk ik dat je wel heeel vaag en skitzo gaat doen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkestSymphony wrote:
Olijfboompje wrote:
ja hoor Olijfboompje.. als je der dood aan kan gaan denk ik dat je wel heeel vaag en skitzo gaat doen :P
Op zich wel chill toch, altijd al keertje extreem vaag willen worden :clap:
D
kan je beter iets andere gebruiken waar je kneiters vaag van wordt :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Olijfboompje wrote:
Ik ga stuiteren, word moe, concentratie neemt af.. Word wit, kan niet slapen.. Word ''bang'' en dus is dat geen lekkere trip ;)
B
Ik heb 2 jaar bij de mc donalds gewerkt waar ik bijna de enige niet buitenlander was, en het was daar gewoon altijd gezellig hoor :P Nooit ruzie gehad met buitenlanders daar eigenlijk. Kon het altijd wel goed met ze vinden.
G
Banaanslak wrote:Ik heb 2 jaar bij de mc donalds gewerkt waar ik bijna de enige niet buitenlander was, en het was daar gewoon altijd gezellig hoor :P Nooit ruzie gehad met buitenlanders daar eigenlijk. Kon het altijd wel goed met ze vinden.
maar jij bent ook wel een baasje ;)
B
KSwoosh wrote:
Banaanslak wrote:Ik heb 2 jaar bij de mc donalds gewerkt waar ik bijna de enige niet buitenlander was, en het was daar gewoon altijd gezellig hoor :P Nooit ruzie gehad met buitenlanders daar eigenlijk. Kon het altijd wel goed met ze vinden.
maar jij bent ook wel een baasje ;)
Zeer correct!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
En echt chill is het niet ;) moet voor defqon nog een doktersverklaring regelen, echt zoooooooo fucked die ziektah ;)
E
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik heb met genoeg van die buitenlanders op school gezeten die me nu nog kennen. Als er dan 1 van hun bij is in de groep doen ze niks. Tot die de volgende keer er niet bij is en dan pakken ze je alsnog :)
D
ik ga maar eens slapen! tot morgen guys! :yawn: :sleep:
S
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
DarkestSymphony wrote:ik ga maar eens slapen! tot morgen guys! :yawn: :sleep:
Dat dus :thumbup:
G
QnalQut wrote:
DarkestSymphony wrote:ik ga maar eens slapen! tot morgen guys! :yawn: :sleep:
Dat dus :thumbup: