Auto ongeluk...Pommer wrote:Whut? Van Jackass?Ravenwood wrote:Ryan Dunn doodHoezo?
achja, vond hem niet de beste van de groep, beetje saai soms. Was wel grappig met dat speelgoed auto'tje.
Wel klote!
Auto ongeluk...Pommer wrote:Whut? Van Jackass?Ravenwood wrote:Ryan Dunn doodHoezo?
wel epic, doe je zoveel levensgevaarlijke stunts, die je je leven kosten als er ook maar iets fout gaat..oostzaner wrote:Jackass-ster Ryan Dunn is omgekomen bij een eenzijdig auto-ongeluk in Pennsylvania. Dat meldt website TMZ op gezag van de moeder van Jackass-collega Bam Margera. Dunn twitterde enkele uren voor zijn dood nog een foto waarop hij drinkend te zien is met twee vrienden.Pommer wrote:Whut? Van Jackass?Ravenwood wrote:Ryan Dunn doodHoezo?
Ryan Dunn werd onder meer een legende door het speelgoedautootje dat hij anaal bij zichzelf inbracht in een uitzending van Jackass. Hij is 34 jaar geworden.
QnalQut wrote: wel epic, doe je zoveel levensgevaarlijke stunts, die je je leven kosten als er ook maar iets fout gaat..
ga je dood door een auto-ongeluk
Parvuz wrote:Doe je alles voor Jackass en andere stunt programma's en dan verongeluk je in een auto ongeluk.
NEEEEEEEEEJor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
Kun je hem er niet tot woensdag 13:30 uitgooien, wordt ik teminste niet zo afgeleid als ik wil lerenJor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
pff dacht het niet vriendPommer wrote:Kun je hem er niet tot woensdag 13:30 uitgooien, wordt ik teminste niet zo afgeleid als ik wil lerenJor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
Goh, was vandaag nog niet voorgekomen haha.Jor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
Bedankt voor die titelJor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts
Ja inderdaad.. komt de klap minder hard aanoostzaner wrote:toch wel aardig van jor-d dat hij het even meld.
:')roberttt wrote:Ja inderdaad.. komt de klap minder hard aanoostzaner wrote:toch wel aardig van jor-d dat hij het even meld.
haha dat lachje doet het niet LALALALALALRamirez wrote::')roberttt wrote:Ja inderdaad.. komt de klap minder hard aanoostzaner wrote:toch wel aardig van jor-d dat hij het even meld.
Ik ben als het goed is na vrijdag klaar met m'n studie (voor dit jaar) dus dan heb ik weer voldoende tijd om er aan te werken. ETA geef ik niet meer om geen valste beloftes te doenQnalQut wrote:haha.. jordy weet je al wanneer de site helemaal vernieuwd wordt
?
Daar houdt ik je aan !Jor-D wrote:Ik ben als het goed is na vrijdag klaar met m'n studie dus dan heb ik weer voldoende tijd om er aan te werken. ETA geef ik niet meer om geen valste beloftes te doenQnalQut wrote:haha.. jordy weet je al wanneer de site helemaal vernieuwd wordt
?
ek das tijdens tms, dan bega ik moordenPommer wrote:Kun je hem er niet tot woensdag 13:30 uitgooien, wordt ik teminste niet zo afgeleid als ik wil lerenJor-D wrote:Zometeen waarschijnlijk nog een korte downtime. Dus bereid je voor spammerts