Ehz Rawbin, beetje van mijn plaatjes-upload profiteren
Maar omdat het voor een hoger doel is, mag je het
Maar omdat het voor een hoger doel is, mag je het
Dat dus. Smiley had er eigenlijk al vanaf het begin niet in moeten zitten om deze reden.Project 141 wrote:Omdat ie werd gebruikt om alles en niets als triest aan te geven.QnalQut wrote:waarom is dat huil lach emoticonnetje weg dan![]()
?
nu plaatst iedereen gewoon :') dus het schiet niet zo veel op.Jor-D wrote:Dat dus. Smiley had er eigenlijk al vanaf het begin niet in moeten zitten om deze reden.Project 141 wrote:Omdat ie werd gebruikt om alles en niets als triest aan te geven.QnalQut wrote:waarom is dat huil lach emoticonnetje weg dan![]()
?
Jah dat probeerde ik ook maar dan kreeg ik ook allemaal vage antwoordenNegert wrote:Y1 = 432 x 0,995XPommer wrote:En daar zijn we weer
Echt kut, ik snap gewoon nog niks van WiskundeWie kan me dit bijvoorbeeld uitleggen:
W=432 x 0,995X
W moet 80 zijn, hoe reken je X uit?
Y2 = 80
Plotten -> intersect -> antwoord!
Jor-D wrote:Dat dus. Smiley had er eigenlijk al vanaf het begin niet in moeten zitten om deze reden.Project 141 wrote:Omdat ie werd gebruikt om alles en niets als triest aan te geven.QnalQut wrote:waarom is dat huil lach emoticonnetje weg dan![]()
?
Maar komop mensen, het is maar een smiley. Ga je ergens anders druk over maken, jemig
Idd, laten we ons drukmaken om ons oude drugstopic:Jor-D wrote:Dat dus. Smiley had er eigenlijk al vanaf het begin niet in moeten zitten om deze reden.Project 141 wrote:Omdat ie werd gebruikt om alles en niets als triest aan te geven.QnalQut wrote:waarom is dat huil lach emoticonnetje weg dan![]()
?
Maar komop mensen, het is maar een smiley. Ga je ergens anders druk over maken, jemig
0,01% eraf per jaar, dus aantal werkwoorden = 33 x 0,9999^J -> J is tijd in jarenPommer wrote: Het regelmatig worden van werkwoorden gebeurt sneller naarmate de woorden
minder vaak worden gebruikt.
De wetenschappers hebben alle onderzochte onregelmatige werkwoorden in zes
groepen ingedeeld. De meest gebruikte, to be en to have, zitten in groep 1 en
de minst gebruikte zitten in groep 6.
In groep 3 blijkt het aantal werkwoorden in de periode 800 tot 2000 na Christus
afgenomen te zijn van 37 tot 33. In deze groep 3 zijn de werkwoorden to help,
to reach, to walk en to work regelmatig geworden. Ga ervan uit dat binnen
deze groep het aantal werkwoorden bij benadering exponentieel afneemt met
0,01% per jaar.
14 Bereken hoeveel jaar het duurt tot het aantal werkwoorden in groep 3 gehalveerd is.
Daar heb ik net wat aanpassingen voor gedaanoostzaner wrote:Als Ht er nu al telkens uit ligt. Hoe zal het dan straks gaan met de jaarlijkse defqon-drukte?
Pommer wrote:
Het regelmatig worden van werkwoorden gebeurt sneller naarmate de woorden
minder vaak worden gebruikt.
De wetenschappers hebben alle onderzochte onregelmatige werkwoorden in zes
groepen ingedeeld. De meest gebruikte, to be en to have, zitten in groep 1 en
de minst gebruikte zitten in groep 6.
In groep 3 blijkt het aantal werkwoorden in de periode 800 tot 2000 na Christus
afgenomen te zijn van 37 tot 33. In deze groep 3 zijn de werkwoorden to help,
to reach, to walk en to work regelmatig geworden. Ga ervan uit dat binnen
deze groep het aantal werkwoorden bij benadering exponentieel afneemt met
0,01% per jaar.
14 Bereken hoeveel jaar het duurt tot het aantal werkwoorden in groep 3 gehalveerd is.
Jah, zei ikd at niet dan?Project 141 wrote:is t niet tot de macht t?
Als jij kan leven met het idee dat je het leven van duizenden members vervult in duisternis vindt ik dat heel knap!Jor-D wrote:Dat dus. Smiley had er eigenlijk al vanaf het begin niet in moeten zitten om deze reden.Project 141 wrote:Omdat ie werd gebruikt om alles en niets als triest aan te geven.QnalQut wrote:waarom is dat huil lach emoticonnetje weg dan![]()
?

moet je dan niet Y1 = 432*0,9995^X en Y2= 80 doen?Pommer wrote:Jah dat probeerde ik ook maar dan kreeg ik ook allemaal vage antwoordenNegert wrote:Y1 = 432 x 0,995XPommer wrote:En daar zijn we weer
Echt kut, ik snap gewoon nog niks van WiskundeWie kan me dit bijvoorbeeld uitleggen:
W=432 x 0,995X
W moet 80 zijn, hoe reken je X uit?
Y2 = 80
Plotten -> intersect -> antwoord!Of ik deed het niet goed.
Dit is de vraag letterlijk:
In werkelijkheid zijn er natuurlijk meer onregelmatige werkwoorden dan alleen
die werkwoorden van het onderzoek. We nemen aan dat bij benadering het
volgende verband tussen het totaal aantal Engelse onregelmatige
werkwoorden W en het jaartal t geldt:
W = 432⋅0,9995t
Bereken met behulp van dit verband in welk jaar het aantal Engelse
onregelmatige werkwoorden nog maar 80 zal zijn.
t= het jaartal, wat dus uiteindelijk 3372 moet zijn, maar dat weet je nog niet
bij mij issie nog niet weggehaald haha!fail..QnalQut wrote:bij mij issie nog niet weggehaald haha!
Whut? Van Jackass?Ravenwood wrote:Ryan Dunn dood
aino.. maar ik ben stoerroberttt wrote:fail..QnalQut wrote:bij mij issie nog niet weggehaald haha!
je hebt grafische rekenmachine toch? moet je 2nd calc doen, dan intersect. maar ik denk niet dat je het op die manier moet berekenen(ook al zou je op het goede antwoord komen)Pommer wrote:@ Jeff
Ja dat dacht ik dus ook maar als ik dan ga plotten kom ik niet bij x=80 maar bij x=10 of 11 ofzo, hoe ga je naar 80 dan?
Ravenwood wrote:Ryan Dunn dood
Jackass-ster Ryan Dunn is omgekomen bij een eenzijdig auto-ongeluk in Pennsylvania. Dat meldt website TMZ op gezag van de moeder van Jackass-collega Bam Margera. Dunn twitterde enkele uren voor zijn dood nog een foto waarop hij drinkend te zien is met twee vrienden.Pommer wrote:Whut? Van Jackass?Ravenwood wrote:Ryan Dunn doodHoezo?