Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik weet ook wel dat jullie hem niet persoonlijk aanvallen of zo, maar vind het gewoon nergens op slaan.
Iedereen drinkt toch wel eens wat in het weekend o.i.d.?
Volgens mij drinkt hij niet bovennatuurlijk veel, en ook al deed hij dat wel, dan ga ik alsnog geen werkwoord maken van zijn nickname.

En tja, dat hij alleen nog maar onzin uit kan kramen bij Hardtraxx, vind het wel grappig.
Zou er persoonlijk niet trots op zijn dat iedereen kan zien dat je je weer helemaal naar de klote hebt gezopen, maar dat ligt bij iedereen anders :D
Zo zien SMSjes er meestal ook uit als er veel alcohol gezopen wordt, maar dat komt gelukkig niet hier te staan :lol:

ik val pommerke hier niet persoonlijk aan hoor ;), echt niet.. just trollin'
mij boeit het eigenlijk niks wat jullie van me vinden, en/of jullie van mijn nickname een ww maken o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

QnalQutten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:

ik: QnalQut
wij: QnalQutten
wij hebben geQnalQutt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Meisje uit het mooie Holten doet mee aan Miss Nederland verkiezing. :lol:
Is nu ook op rtl; Ik Miss Nederland. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Klinkt beetje vreemd als ik nu zeg 'ik interesseer me niet zo in mensen' :lol:

Haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:

Qut Qnallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:59 

For all the non-Dutch people: #geslaagt is a new sport involving bananas, a dog and a car horn. It's a new hype in Holland."
krijg nou dan :lol:

dit maakt google er van :P

Voor alle niet-Nederlanders: # geslaagt is een nieuwe sport betrekking tot bananen, een hond en een auto hoorn. Het is een nieuwe hype in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Pfffff kan nie kiezen, Galaxy S II of toch HTC Sensation. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:02 

katamaran schreef:
Vind het wel schijt irritant dat de lagere niveau's altijd vette ''excursies'' of uitjes hebben, zoals een dagje naar de skihal in Bottrop of een werkweek zonder daar geld aan uit te geven. Bijvoorbeeld een week naar Apeldoorn, in een bungalow.
En wat doen wij, wij gaan verdomme 1 keer per jaar naar een of ander kutmuseum op de veluwe, of in Bonn. Vreselijk saai, en alleen maar om te leren. Want VWO moet natuurlijk altijd iets doen wat gerelateerd is aan leerwerk. Want daar houden ze van! Ze doen niets liever en hebben geen andere hobby's. :')

Is hier wel anders, mijn vriendin doet VWO Tweetalig en heeft uitwisselingen, uitjes naar Slovenië, Portugal, Engeland, Frankrijk en Duitsland. Plus komt nog een internationale stage bij op, kan via school geregeld worden, kom je terecht in India, Zuid-Afrika of Engeland. En dan binnen de landsgrenzen nog behoorlijk vaak op excursies. En aantal weken terug een MEP (Model Europees Parlement)-week meegedaan, overdag beetje vergaderen en s'avonds zuipen in de stad met je delegatie :P

VMBO/Havo gaat 1x naar of Barca/Praag/Berlijn of Parijs en that's it.

Ik met mijn VMBO, waar ben ik geweest?
- Dagje Walibi
- Middag in een speeltuin voor Natuurkunde metingen doen
- Skireis, maar daar kon iedereen van de school mee :')

Met MBO Sound en Vision wel dag naar de Musik Messe in Frankfurt geweest, dat was écht vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Ik met VWO:
1e + 2e: Projectweek
3e: Ardennen survivallen
4e: Projectweek
5e: Studiereis naar Polen

Mja die studiereis was wel leip, drank in de koffer en stef stuntpiloot meegenomen, was altijd lol op de kamer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik weet ook wel dat jullie hem niet persoonlijk aanvallen of zo, maar vind het gewoon nergens op slaan.
Iedereen drinkt toch wel eens wat in het weekend o.i.d.?
Volgens mij drinkt hij niet bovennatuurlijk veel, en ook al deed hij dat wel, dan ga ik alsnog geen werkwoord maken van zijn nickname.

En tja, dat hij alleen nog maar onzin uit kan kramen bij Hardtraxx, vind het wel grappig.
Zou er persoonlijk niet trots op zijn dat iedereen kan zien dat je je weer helemaal naar de klote hebt gezopen, maar dat ligt bij iedereen anders :D
Zo zien SMSjes er meestal ook uit als er veel alcohol gezopen wordt, maar dat komt gelukkig niet hier te staan :lol:

achja pommer heeft hetzelfde probleem als ik, niet gelijk naar bed kunnen na het pilsen. alles gaat dan draaien en overgeven komt dan dichterbij dan je denkt xd
dus blijf je wat langer zitten, maar in tegenstelling tot hem gaat mijn typegedrag er niet echt op achteruit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Mijn vriendin heeft de S2, bevalt erg goed.

Supersnel, makkelijk te gebruiken (Swype is verdomde handig), goede camera etc. Geen goede ervaring met HTC, maar dat is omdat die van mij Windows Mobile gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
katamaran schreef:
Vind het wel schijt irritant dat de lagere niveau's altijd vette ''excursies'' of uitjes hebben, zoals een dagje naar de skihal in Bottrop of een werkweek zonder daar geld aan uit te geven. Bijvoorbeeld een week naar Apeldoorn, in een bungalow.
En wat doen wij, wij gaan verdomme 1 keer per jaar naar een of ander kutmuseum op de veluwe, of in Bonn. Vreselijk saai, en alleen maar om te leren. Want VWO moet natuurlijk altijd iets doen wat gerelateerd is aan leerwerk. Want daar houden ze van! Ze doen niets liever en hebben geen andere hobby's. :')

Is hier wel anders, mijn vriendin doet VWO Tweetalig en heeft uitwisselingen, uitjes naar Slovenië, Portugal, Engeland, Frankrijk en Duitsland. Plus komt nog een internationale stage bij op, kan via school geregeld worden, kom je terecht in India, Zuid-Afrika of Engeland.

VMBO/Havo gaat 1x naar of Barca/Praag/Berlijn of Parijs en that's it.

Wut, naja, uitwisselingen mis ik niet, tenminste lijkt me het niets. Maar het is in ieder geval wat, bij ons is ook wel uitwisseling, mja je raad het al: ''niet voor VWO''. :P

Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Tijd voor de nieuwe/nieuwste South Park aflevering! You're getting old!

is episode 7 van seizoen 15 niet de laatste waar alles poep is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:18 

Hardtraxx Veteran

eckte eckte oostzaner ziet een keer een meisje in de sportschool... zegt gelijk dat het een fucking chick is terwijl het echt tegenviel. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Oxbow schreef:

Mijn vriendin heeft de S2, bevalt erg goed.

Supersnel, makkelijk te gebruiken (Swype is verdomde handig), goede camera etc. Geen goede ervaring met HTC, maar dat is omdat die van mij Windows Mobile gebruikt.

Sensation doet ook aan een soort Swype en heeft een gelijkwaardige camera. WM was inderdaad zwaar klote, jammer dat ze daar ooit aan begonnen zijn, gelukkig nu Android met Sence 3.0. Morgen maar definitief de knoop doorhakken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Ik heb hetzelfde probleem xd Ga morgen eens even beide toestelletjes uitbundig testen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Protoss schreef:
Project 141 schreef:
Tijd voor de nieuwe/nieuwste South Park aflevering! You're getting old!

is episode 7 van seizoen 15 niet de laatste waar alles poep is ?

Crappy music, yes

echt een kut aflevering dat vond het echt zielig dat dat de laatste was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:27 

Bierkoning

Zijn jullie nou alweer bezig? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:28 

op twitter bezig zijn met de vermelding: #3wordsaftersex
heel NL en zelfs een aantal mods zijn bezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Oxbow schreef:

Ik heb hetzelfde probleem xd Ga morgen eens even beide toestelletjes uitbundig testen ^^

Ga ik morgen ook maar eens doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:33 

Hardtraxx Addict

Jor_D Jordy
"For all the non-Dutch people: #geslaagt is a new sport involving bananas, a dog and a car horn. It's a new hype in Holland."

zelfs onze eindbaas gelooft het :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:38 

Bierkoning

Oke ik ga slapen mensen, morgen van 6 tot 11 werken, en dan hopelijk goed nieuws te horen krijgen! Al ga ik er niet van uit :P Nou, trusten!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:07 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
katamaran schreef:
En aantal weken terug een MEP (Model Europees Parlement)-week meegedaan, overdag beetje vergaderen en s'avonds zuipen in de stad met je delegatie :P

Haha, daar heb ik een zo'n 4 jaar geleden ook nog aan meegedaan. Elke ochtend met je brakke hasses in zo'n vergaderzaal. De helft is fanatiek, de andere helft zoop alleen maar :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:10 

god is an DJ!!!! :woot: :woot:
:woot: :D :drool: :lol: :bomb: :evil: :thumbsup: :corn: :worship: :loving: :clap: :clap: :clap: :yay: :yay: :beer: :beer: :beer: :beer:
@slamfm!!!!!!!!!!!!!!!
Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic