Havo=5 jaarDaveytl wrote:Sneller? Explain...Olijfboompje wrote:VWO of HAVO, beide is simpel enough.
Alleen via de HAVO kom je sneller op de uni uit
P halen op HBO in één jaar
Uni
Vwo=7 jaar
Uni
That's a year difference!
Havo=5 jaarDaveytl wrote:Sneller? Explain...Olijfboompje wrote:VWO of HAVO, beide is simpel enough.
Gewoon niet blijven zitten like a bossstefaneke wrote:Naar olijfboompjes' standaard blijf je dan ook nog zitten hé.
VWO is gewoon 6 jaar hoorOlijfboompje wrote:Havo=5 jaarDaveytl wrote:Sneller? Explain...Olijfboompje wrote:VWO of HAVO, beide is simpel enough.
Uni![]()
Vwo=7 jaar
Uni
Daveytl wrote:VWO is gewoon 6 jaar hoorOlijfboompje wrote:Havo=5 jaarDaveytl wrote: Sneller? Explain...
Uni![]()
Vwo=7 jaar
Uni
Ohja, da's nogal scheef van mij.Project 141 wrote:
Hoe kom jij bij vwo 7 jaar?
Haha ik doe nu HBO (heb VWO gedaanProject 141 wrote:
Ah ja ik weet niet of je een jaar HBO als makkelijk moet beschouwen.
Uit mijn ervaring kan je aannemen dat het redelijk makkelijk is.Project 141 wrote:Ah ja ik weet niet of je een jaar HBO als makkelijk moet beschouwen.Olijfboompje wrote:Ohja, da's nogal scheef van mij.Project 141 wrote:
Hoe kom jij bij vwo 7 jaar?
Excusi voor het foutje, zie het als de onoplettendheid van een havist .
Ik breng het even anders, de weg van HAVO naar Uni is simpeler.
Ben overigens niet blijven zitten op de middelbare school :')
Daveytl wrote:Pommeren :')
Gebruik de emoticon niet vaak, maar hier is die toch echt van toepassing.
Alsof die jongen een alcoholist is of zo.
was niet mijn idee.. maar aangezien onze grote vriend altijd maar wat random op zijn toetsenbord smashed als hij terugkomt van een avondje stappen, en dat toch altijd vrij onduidelijk isDaveytl wrote:Voor iedere andere member ook maar een werkwoord verzinnen in plaats van een bestaand woord?
HahaProject 141 wrote:Dan neem ik maar aan dat dat inderdaad de makkelijke route isHopen dan dat ik gezakt ben, want dan kan ik terug naar havo 5 om dan hbo te doen
In dat geval ben ik momenteel enorm pommerDaveytl wrote:Pommeren :')
Gebruik de emoticon niet vaak, maar hier is die toch echt van toepassing.
Alsof die jongen een alcoholist is of zo.
Haha, boeiend, ik ben geen leraar Nederlands ofzo.Project 141 wrote:Ja maar ook bij WO loop je uiteindelijk stage, dus word je ook wel voorbereid. En sorry voor de dt fout in mijn vorige postOlijfboompje wrote:HahaProject 141 wrote:Dan neem ik maar aan dat dat inderdaad de makkelijke route isHopen dan dat ik gezakt ben, want dan kan ik terug naar havo 5 om dan hbo te doen
Ik vind persoonlijk dat je met HBO beter op de arbeidsmarkt voorbereid bent ivm verplichte stages en dergelijke.
Ik noem HBO ook wel een praktijkgerichte theoriestudie, haha!
Waarbij MBO volledig praktijkgericht is en WO volledig theoriegericht is.
Hehe interessant manProject 141 wrote:@olijfboomple- Oh zou best kunnen dat het niet bij elke studie verplicht is hoor, zo goed ben ik nou ook weer niet op de hoogteMaar ik ga gewoon volgend jaar bedrijfseconomie studeren in Tilburg, stage of niet!
Hehe chillProject 141 wrote:In de loop van het jaar was dat wel het plan! Maar heb geen heel erge haast, reizen is ook goed te doenOlijfboompje wrote:Hehe interessant manProject 141 wrote:@olijfboomple- Oh zou best kunnen dat het niet bij elke studie verplicht is hoor, zo goed ben ik nou ook weer niet op de hoogteMaar ik ga gewoon volgend jaar bedrijfseconomie studeren in Tilburg, stage of niet!
Cijfers zijn mijn ding niet, dus ik houd het bij interpersoonlijke communicatie, jwt!![]()
Haha, Tilburg is wel een chille stad!
Op kamers?![]()
Maar interpersoonlijke communicatie klinkt niet echt als iets voor mij