THIS IS REAL SHIT HEAMMM ISN`T IT?Martin wrote:Jor_D Jordy
"For all the non-Dutch people: #geslaagt is a new sport involving bananas, a dog and a car horn. It's a new hype in Holland."
zelfs onze eindbaas gelooft het
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
zo weer setje opgenomen, goed gelukt imho 
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Goedenacht
-
C
weer stuk v.d nacht gegamed...
wel fuckng goede gear bemachtigt
wel fuckng goede gear bemachtigt
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
kut regen

-
C
Goeiemoggel!
Het lijkt wel of de wereld vergaat, al het regen van april en mei. Laten ze hier ff in 1x vallen,RAW-vizion wrote:kut regen![]()
Goedemorgen
Ben helemaal gesloopt, overal spierpijn. Poldersport eist z'n tol :')
Goedemorgen !
Alweer een dag om te studeren
Alweer een dag om te studeren
Goedemorgen, weer lekker op school tot half 5.
En oh zo lekker kut weer 2 seconden door heen gelopen zo nat alsof ik een kwartier buiten stond.
Morgen weekend.
En oh zo lekker kut weer 2 seconden door heen gelopen zo nat alsof ik een kwartier buiten stond.
Morgen weekend.
Dinsdag 21 juni
Engels 2 (5.5)
Trendwatching (5.6)
Donderdag 23 juni
Marktonderzoek (5.0)
Vrijdag 24 juni
Consumentengedrag (5.0)
Maandag 27 juni
Bedrijfsadministratie (5.5)
Sport (1.0/5.5)
Woensdag 29 juni
Commerciële Economie 2 (5.4)
Bedrijfskunde (5.5)
Vrijdag 1 juli
Engels 1 (5.5)
Mijn toetsrooster van de aankomende periode. Tussen haakjes staan de cijfers die ik moet halen. Zal waarschijnijk 5 van de 9 moeten halen voor 40 studiepunten en 8 van de 9 voor 50
Maandag na Defqon wordt leuk haha
Engels 2 (5.5)
Trendwatching (5.6)
Donderdag 23 juni
Marktonderzoek (5.0)
Vrijdag 24 juni
Consumentengedrag (5.0)
Maandag 27 juni
Bedrijfsadministratie (5.5)
Sport (1.0/5.5)
Woensdag 29 juni
Commerciële Economie 2 (5.4)
Bedrijfskunde (5.5)
Vrijdag 1 juli
Engels 1 (5.5)
Mijn toetsrooster van de aankomende periode. Tussen haakjes staan de cijfers die ik moet halen. Zal waarschijnijk 5 van de 9 moeten halen voor 40 studiepunten en 8 van de 9 voor 50
Maandag na Defqon wordt leuk haha
Moggel,
Nog 1 dagje leren. Morgen miss laatste tentamen van mn HBO
Nog 1 dagje leren. Morgen miss laatste tentamen van mn HBO
Thanks! Op zich heb ik er wel vertrouwen in. Sowieso, ga gewoon keihard lachen als ik nog aan de 50 punten kom, niemand die het ooit voor mogelijk had verwacht haha. Maar de cijfers die ik moet halen, zijn op zich wel te doen. Sowieso Engels en CE zijn gratis puntjes, aangezien ik daar de vorige keer geen fuck aan heb gedaan en ik met een klein beetje inspanning daar gewoon rond de 7 voor kan halen. Sport was ik vergeten in te schrijven en schijnt een makkelijke toets te zijn. BDK is alleen meerkeuze, dus 5 toetsen zou geen probleem zouden moeten zijn. Engels trouwens 2x net aan misgelopen. 1x op 1 tiende en 1x op 2 tiende :')
Bedrijfsadministratie kijk ik zwaar tegenop. Niet alleen omdat het na Defqon is, maar ook omdat haast niemand die toets in 1x gehaald heeft. En ik heb de eerste nog geeneens gemaakt.
Bedrijfsadministratie kijk ik zwaar tegenop. Niet alleen omdat het na Defqon is, maar ook omdat haast niemand die toets in 1x gehaald heeft. En ik heb de eerste nog geeneens gemaakt.
Hoe zo had niemand dat voor mogelijk gehouden? Ben je zo iemand die niks doet/weinig en dat alle docenten dan denken die gaat het nooit halen? Of...
Heb zo herkansing van dat verkoopgesprek. Ik hoop dat ik, wetende wat ik de vorige keer fout deed, het dit keer wel haal. Anders is het; zeg maar dag tegen de studiepunten. 
Junks worden laag ingeschat duh.mikeee wrote:Hoe zo had niemand dat voor mogelijk gehouden? Ben je zo iemand die niks doet/weinig en dat alle docenten dan denken die gaat het nooit halen? Of...
De meeste zijn dan ook laag opgeleid.
Goedemorgen!
Altijd fijn een ontstoken oog...
Altijd fijn een ontstoken oog...
-
C
Minder mannen erin laten spuiten oostzaner 
Ugh,... nu al weer aan snelhechter nummer 8 en bij elkaar al meer als 300 pagina's geprint...
school verdient goed aan je joh!
Ugh,... nu al weer aan snelhechter nummer 8 en bij elkaar al meer als 300 pagina's geprint...
school verdient goed aan je joh!
+100Olijfboompje wrote:Junks worden laag ingeschat duh.mikeee wrote:Hoe zo had niemand dat voor mogelijk gehouden? Ben je zo iemand die niks doet/weinig en dat alle docenten dan denken die gaat het nooit halen? Of...
De meeste zijn dan ook laag opgeleid.
Nee, maar 50 punten halen is nogal lastig, zeker als je ziet dat bijna niemand Commerciële Calculaties en Statistiek haalt. Tussen de 40 en de 50 is normaal in het eerste jaar, maar er is een klein percentage die ook echt boven de 50 haalt in het eerste jaar, laat staan z'n P. Maar ook in het begin van het jaar is het een beetje makkelijk afgedaan door mij. 6 van de 9 zijn ook herkansingen van het eerste semester. Van het 2e semester heb ik bijna alles gehaald.
Pff, weet niet of ik verkoopgesprek assessment gehaald heb.
Het ging beter dan de eerste keer, maar hij zei niet of ik het gehaald heb of niet. Als ik het niet gehaald heb, dan heb ik 8 weken lang voor niks gewerkt aan een kut project.
Slaat nergens op, als je iets moeilijk vind, gewoon omdat het niet in je zit, kun je die punten van 8 weken hard werken op je buik schrijven. 
Ik heb dyslexieHoofdcoach wrote:Terug de schoolbanken in, het is ik vindRik wrote: Ja idd, heb zelf toevallig wel vwo, maar ik vindt het net zo knap als iemand op zijn niveau vmbo haalt
Als ik m'n best doe valt het mee, maar als ik hier op het forum wat weg typ ga ik vaak de fout in