Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
geslaagt

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Achja, vind ook niet dat je kunt zeggen dat je geslaagd bent als je VMBO hebt gehaald.
Zelfde met HAVO.

Je hebt gewoon niet gefaald :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
QnalQut schreef:
geslaagt

Afbeelding

Hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:32 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Achja, vind ook niet dat je kunt zeggen dat je geslaagd bent als je VMBO hebt gehaald.
Zelfde met HAVO.

Hoezo? Havo is moeilijk genoeg, niet iedereen heeft vwo capaciteiten ;) (Ik had ze trouwens wel, maar deed er niet zoveel mee xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Heb dat zelf ook hoor, had misschien ook wel VWO kunnen doen, maar ik doe nu MBO :lol:
Ik ben ontzettend lui als het op school aankomt :(

Maar wel genoeg uitdaging met sommige vakken nu, dat is wel chill.
Management is flink bikkelen bij ons, we krijgen VWO 6 Engels, en Bedrijfseconomie/ Commerciƫle Economie zijn ook nog best pittig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Zelfde met HAVO.

Hoezo? Havo is moeilijk genoeg, niet iedereen heeft vwo capaciteiten ;) (Ik had ze trouwens wel, maar deed er niet zoveel mee xd )

Ja idd, heb zelf toevallig wel vwo, maar ik vindt het net zo knap als iemand op zijn niveau vmbo haalt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ja idd, heb zelf toevallig wel vwo, maar ik vindt het net zo knap als iemand op zijn niveau vmbo haalt :)

idd (zelf ook vwo gedaan) :) gaat niet om wat voor diploma je hebt maar wat je er daarna mee doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Daar ben ik het ook mee eens, maar vind wel dat VWO een stukje boven alles uitsteekt.

Dat vinden ze zelf trouwens ook wel vaak, en dat wordt ze ook wel verteld door de leraren, dat ze beter zijn dan anderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:58 

Hardtraxx Veteran

Ik doe ook VWO, en ik voel me inderdaad wel een onmeunige eindbaas. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Terug de schoolbanken in, het is ik vind :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:11 

Donateur

Daveytl schreef:
Daar ben ik het ook mee eens, maar vind wel dat VWO een stukje boven alles uitsteekt.

Dat vinden ze zelf trouwens ook wel vaak, en dat wordt ze ook wel verteld door de leraren, dat ze beter zijn dan anderen ;)

:') :') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Daveytl schreef:

Wordt ons anders vaak genoeg verteld dat havisten eigenlijk VWO'ers met een slechte mentaliteit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Wil je zeggen dat het niet zo is dan?

Zelfs mijn vrienden die allemaal VWO hebben gedaan zeggen dat de leraren altijd tegen hun zeiden: "Jullie zijn VWO, dan doe je dat soort dingen toch niet meer?" en dat soort nare uitspraken.
En sommige van mijn vrienden doen ook nogal minachtend tegenover VMBO/HAVO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:22 

Donateur

Henk-Jan schreef:
roberttt schreef:
Daveytl schreef:

Wordt ons anders vaak genoeg verteld dat havisten eigenlijk VWO'ers met een slechte mentaliteit zijn.

ik vind dat echt fucking kansloos als ze zo triest zijn tegen over vmbo'ers .. Op dumpert ook altijd als je die reacties leest.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

ik vind dat echt fucking kansloos als ze zo triest zijn tegen over vmbo'ers .. Op dumpert ook altijd als je die reacties leest.

:')

Ben het er ook niet mee eens hoor. Gebeurt alleen wel heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:26 

Almighty schreef:
Hoofdcoach schreef:
Mijn eerste vulling gekregen vanochtend xd gaatje in mijn kies (zat er overigens al jaren, maar ze vonden et nu pas nodig :P )

Heb mijn hele bek al vol vullingen, haha

leegmaken en voor feesten vollaaien met pillen en poeier!! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Vind het wel schijt irritant dat de lagere niveau's altijd vette ''excursies'' of uitjes hebben, zoals een dagje naar de skihal in Bottrop of een werkweek zonder daar geld aan uit te geven. Bijvoorbeeld een week naar Apeldoorn, in een bungalow.
En wat doen wij, wij gaan verdomme 1 keer per jaar naar een of ander kutmuseum op de veluwe, of in Bonn. Vreselijk saai, en alleen maar om te leren. Want VWO moet natuurlijk altijd iets doen wat gerelateerd is aan leerwerk. Want daar houden ze van! Ze doen niets liever en hebben geen andere hobby's. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:27 

Donateur

vwo is gewoon kansloos
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
vwo is gewoon kansloos
xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Vind het wel schijt irritant dat de lagere niveau's altijd vette ''excursies'' of uitjes hebben, zoals een dagje naar de skihal in Bottrop of een werkweek zonder daar geld aan uit te geven. Bijvoorbeeld een week naar Apeldoorn, in een bungalow.
En wat doen wij, wij gaan verdomme 1 keer per jaar naar een of ander kutmuseum op de veluwe, of in Bonn. Vreselijk saai, en alleen maar om te leren. Want VWO moet natuurlijk altijd iets doen wat gerelateerd is aan leerwerk. Want daar houden ze van! Ze doen niets liever en hebben geen andere hobby's. :')

Geen werkweek gehad?
Ski-kamp?
Midweek Frankrijk?
Dagje Parijs?

Dat had VWO bij ons allemaal in 2 jaar :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
roberttt schreef:
Daveytl schreef:

Uhm ik heb VWO gedaan maar mijn mentaliteit was 0,0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:35 

Donateur

Mijn schema van de school

1ste klas vwo ( 1 maand)
1ste klas havo( 1 jaar )
2de klas GT ( 1 jaar)
3/4de klas KB (jaar)

:lol: failure 1ste klas
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

VWO of HAVO, beide is simpel enough.

Alleen via de HAVO kom je sneller op de uni uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
VWO of HAVO, beide is simpel enough.

Alleen via de HAVO kom je sneller op de uni uit ;)

Sneller? Explain...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
katamaran schreef:

Geen werkweek gehad?
Ski-kamp?
Midweek Frankrijk?
Dagje Parijs?

Dat had VWO bij ons allemaal in 2 jaar :oh:

Je kon met Skiweek mee, maar dat was gewoon voor alle niveau's en kost klauwen met geld. En het was in de vakantie, en om nou te zeggen dat ik zin had om een hoop geld uit te geven terwijl ik thuis ook gewoon lekker vakantie had, nou nee. En om daar te leren skiƫn is ook een beetje zonde, kan je het net goed, moet je weer naar huis.
Verder nee, nee en nee. Volgend jaar wel werkweek naar Londen, Rome, Madrid, Parijs of Berlijn. Maar ook tegen een aardig bedrag, ligt eraan welke je gaat natuurlijk. Maar ik heb me opgegeven voor Madrid, kost wel het meeste geld, maar de kans is wel groot dat je bij de groep zit aangezien ik wel op overgaan naar 5VWO sta. Zat eerst nog te twijfelen, maar nu dacht ik; ik heb geen skiweek gedaan, en verder doen we ook geen fuck met school dus nu ga ik ook naar Madrid ook. :P

Maar verder is het dus helemaal niets, als je hoort dat sommige scholen gewoon met VWO een weekje naar de ardennen gaan zonder kosten daar aan vast, en in een eigen chalet. Om daar te gaan raften, bergbeklimmen, survivallen en mountainbiken. Dat lijkt me wel een stukje aangenamer dan een dagje cultuur snuiven in Bonn. :') Mja, het is maar net wat de school wil en kan uitgeven.
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic