QnalQut wrote: geslaagt

QnalQut wrote: geslaagt

HahahaHoofdcoach wrote:QnalQut wrote: geslaagt
Hoezo? Havo is moeilijk genoeg, niet iedereen heeft vwo capaciteitenDaveytl wrote:Achja, vind ook niet dat je kunt zeggen dat je geslaagd bent als je VMBO hebt gehaald.
Zelfde met HAVO.
Je hebt gewoon niet gefaald
Ja idd, heb zelf toevallig wel vwo, maar ik vindt het net zo knap als iemand op zijn niveau vmbo haaltPommer wrote:Hoezo? Havo is moeilijk genoeg, niet iedereen heeft vwo capaciteitenDaveytl wrote:Achja, vind ook niet dat je kunt zeggen dat je geslaagd bent als je VMBO hebt gehaald.
Zelfde met HAVO.
Je hebt gewoon niet gefaald(Ik had ze trouwens wel, maar deed er niet zoveel mee
)
idd (zelf ook vwo gedaan)Rik wrote: Ja idd, heb zelf toevallig wel vwo, maar ik vindt het net zo knap als iemand op zijn niveau vmbo haalt
Terug de schoolbanken in, het is ik vindRik wrote: Ja idd, heb zelf toevallig wel vwo, maar ik vindt het net zo knap als iemand op zijn niveau vmbo haalt
:') :') :') :') :') :')Daveytl wrote:Daar ben ik het ook mee eens, maar vind wel dat VWO een stukje boven alles uitsteekt.
Dat vinden ze zelf trouwens ook wel vaak, en dat wordt ze ook wel verteld door de leraren, dat ze beter zijn dan anderen
Wordt ons anders vaak genoeg verteld dat havisten eigenlijk VWO'ers met een slechte mentaliteit zijn.roberttt wrote::') :') :') :') :') :')Daveytl wrote:Daar ben ik het ook mee eens, maar vind wel dat VWO een stukje boven alles uitsteekt.
Dat vinden ze zelf trouwens ook wel vaak, en dat wordt ze ook wel verteld door de leraren, dat ze beter zijn dan anderen
ik vind dat echt fucking kansloos als ze zo triest zijn tegen over vmbo'ers .. Op dumpert ook altijd als je die reacties leest.Henk-Jan wrote:Wordt ons anders vaak genoeg verteld dat havisten eigenlijk VWO'ers met een slechte mentaliteit zijn.roberttt wrote::') :') :') :') :') :')Daveytl wrote:Daar ben ik het ook mee eens, maar vind wel dat VWO een stukje boven alles uitsteekt.
Ben het er ook niet mee eens hoor. Gebeurt alleen wel heel veel.roberttt wrote:
ik vind dat echt fucking kansloos als ze zo triest zijn tegen over vmbo'ers .. Op dumpert ook altijd als je die reacties leest.
:')
leegmaken en voor feesten vollaaien met pillen en poeier!!Almighty wrote:Heb mijn hele bek al vol vullingen, hahaHoofdcoach wrote:Mijn eerste vulling gekregen vanochtendgaatje in mijn kies (zat er overigens al jaren, maar ze vonden et nu pas nodig
)
roberttt wrote:vwo is gewoon kansloos

Geen werkweek gehad?katamaran wrote:Vind het wel schijt irritant dat de lagere niveau's altijd vette ''excursies'' of uitjes hebben, zoals een dagje naar de skihal in Bottrop of een werkweek zonder daar geld aan uit te geven. Bijvoorbeeld een week naar Apeldoorn, in een bungalow.
En wat doen wij, wij gaan verdomme 1 keer per jaar naar een of ander kutmuseum op de veluwe, of in Bonn. Vreselijk saai, en alleen maar om te leren. Want VWO moet natuurlijk altijd iets doen wat gerelateerd is aan leerwerk. Want daar houden ze van! Ze doen niets liever en hebben geen andere hobby's. :')
Uhm ik heb VWO gedaan maar mijn mentaliteit was 0,0Henk-Jan wrote:Wordt ons anders vaak genoeg verteld dat havisten eigenlijk VWO'ers met een slechte mentaliteit zijn.roberttt wrote::') :') :') :') :') :')Daveytl wrote:Daar ben ik het ook mee eens, maar vind wel dat VWO een stukje boven alles uitsteekt.
Sneller? Explain...Olijfboompje wrote:VWO of HAVO, beide is simpel enough.
Alleen via de HAVO kom je sneller op de uni uit
Je kon met Skiweek mee, maar dat was gewoon voor alle niveau's en kost klauwen met geld. En het was in de vakantie, en om nou te zeggen dat ik zin had om een hoop geld uit te geven terwijl ik thuis ook gewoon lekker vakantie had, nou nee. En om daar te leren skiën is ook een beetje zonde, kan je het net goed, moet je weer naar huis.Daveytl wrote:Geen werkweek gehad?katamaran wrote:Vind het wel schijt irritant dat de lagere niveau's altijd vette ''excursies'' of uitjes hebben, zoals een dagje naar de skihal in Bottrop of een werkweek zonder daar geld aan uit te geven. Bijvoorbeeld een week naar Apeldoorn, in een bungalow.
En wat doen wij, wij gaan verdomme 1 keer per jaar naar een of ander kutmuseum op de veluwe, of in Bonn. Vreselijk saai, en alleen maar om te leren. Want VWO moet natuurlijk altijd iets doen wat gerelateerd is aan leerwerk. Want daar houden ze van! Ze doen niets liever en hebben geen andere hobby's. :')
Ski-kamp?
Midweek Frankrijk?
Dagje Parijs?
Dat had VWO bij ons allemaal in 2 jaar