die ga ik niet posten hier haha
en zoveel soeps zijn die meisjes niet hoor,dusss
en zoveel soeps zijn die meisjes niet hoor,dusss
2 ervan zijn soort van boerinnenrobkuh1990 wrote:Ik val op boerinnen :')
Hup: Lekkere boerinnen-topic openen dan en posten maarpecola-tje wrote:2 ervan zijn soort van boerinnenrobkuh1990 wrote:Ik val op boerinnen :')
zeg wut?robkuh1990 wrote:*Zet fryslan stemmetje op en vertaalt de tekst zo dat he boers klinkt*
Ick heey toch gezeedt dah ik van plomple boer'nnnen hou!

fiel myn fjoer!RAW-vizion wrote: zeg wut?
Dacht ik aloostzaner wrote:@ skedoel, robkuh en katamaran.
hap hap hap
Oh ik voel me opeens beterpecola-tje wrote:Inemiene wrote:Pff .. ik wil ook zo graag vakantie ! moet nog 4 examens maken.. einde: 4juli
Geef me die foto's eens?pecola-tje wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
:')
ik niet.Inemiene wrote: Oh ik voel me opeens beter
Ohh.. nog even doorbijten!pecola-tje wrote:ik niet.Inemiene wrote: Oh ik voel me opeens beter![]()
Makkelijk zeggen achteraf, je wist het gewoon niet he!oostzaner wrote:@ skedoel, robkuh en katamaran.
hap hap hap
haha friesche feel my firepecola-tje wrote:fiel myn fjoer!RAW-vizion wrote: zeg wut?
Hebben jullie beiden geluk:Inemiene wrote:Oh ik voel me opeens beterpecola-tje wrote:Inemiene wrote:Pff .. ik wil ook zo graag vakantie ! moet nog 4 examens maken.. einde: 4juli
Ow .. dat is ook niet leuk nee..robkuh1990 wrote:Hebben jullie beiden geluk:Inemiene wrote:
Oh ik voel me opeens beter
ik moet nog 7 tentamens...
- 1 ICO-gesprek (als ik geluk heb, mag ik hem nog een keer doen)
- 2 delen van 5 delige intergrale toets herkansen
- Herkansing Communicatie Theorie Symiothiek
- Herkansing Organisatiekunde
- 4e herkansing Spelling (ben daar zo bagger slecht in)
- 1e Kans Digitale Communicatie
- 1e Kans Economie en Recht
totaal als het meezit 7 toetsen, als het tegen zit 10.
Heb mijn hele bek al vol vullingen, hahaHoofdcoach wrote:Mijn eerste vulling gekregen vanochtendgaatje in mijn kies (zat er overigens al jaren, maar ze vonden et nu pas nodig
)