Kut school ook altijd héSkedoedelefloeps wrote:Niet zeurenDarkestSymphony wrote:goeiemorgen.. zit alweer op schoolzit alweer bijna anderhalf uur toetsen na te kijken hierow
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vanmiddag 1 luistertoetsje Engels, vanavond naar mn meisje toe!
Morgen 1 assessment van een kwartier, vrijdag 1 les. Best lekker voor een laatste lesweek.
Morgen 1 assessment van een kwartier, vrijdag 1 les. Best lekker voor een laatste lesweek.
Ben je lekker vroeg dan wij zitten op 16 juli tot 5 septembernielstil wrote:vakantie tot 17 augustus
Nog een maandje pfff.
Vandaag 13.00-20.00 werken
Nog 10 dagen en dan heb ik vakantie JONGUH!!!!
24 juni-30 augustus volgens mij
Nog 10 dagen en dan heb ik vakantie JONGUH!!!!
24 juni-30 augustus volgens mij
Pff .. ik wil ook zo graag vakantie ! moet nog 3 examens maken
.. einde: 23juni
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Leraar?Skedoedelefloeps wrote:Niet zeurenDarkestSymphony wrote:goeiemorgen.. zit alweer op schoolzit alweer bijna anderhalf uur toetsen na te kijken hierow
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nee, gelukkig nietPierrePruuk wrote:Leraar?Skedoedelefloeps wrote:Niet zeurenDarkestSymphony wrote:goeiemorgen.. zit alweer op schoolzit alweer bijna anderhalf uur toetsen na te kijken hierow
je zou maar even je neus snuiten door de verkoudheid en een bloedneus krijgen... voor enkele seconden was ik halal.
Inemiene wrote:Pff .. ik wil ook zo graag vakantie ! moet nog 4 examens maken.. einde: 4juli
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
HAA nice! Kon ik al maar teruggaan! Waar ga je ergens naartoe?Parvuz wrote:Nog 60 dagen tot Amerika.
Goede Morgen! The 8 Note Of HARDSTYLE! BAM BAM BAM heeerlijk begin van de dag! 
West kust, je weet wel; Las Vegas, Los Angeles, San Francisco, Grand Canyon etc.bRt_ wrote:HAA nice! Kon ik al maar teruggaan! Waar ga je ergens naartoe?Parvuz wrote:Nog 60 dagen tot Amerika.
Ik ga toevallig over 60 dagen met de zelfde vlucht ook naar Amerika, vandaar.
-
M
Zo rijlesje 
Jup, Parvuz is mijn 3-jaar oudere broer, altijd heel gezellig thuis!oostzaner wrote:Zijn jullie broertjes dan?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja die mods zijn altijd zo oplettend hierowoostzaner wrote:Zijn jullie broertjes dan?
lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
:')
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Altijd leuk om even te bekijken als je ze kent, hoewel de naaktfoto's van de dames die ik ken niet echt het kaliber playboy hadden, om het zo maar te zeggen.pecola-tje wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
blijft wel leukSkedoedelefloeps wrote:Altijd leuk om even te bekijken als je ze kent, hoewel de naaktfoto's van de dames die ik ken niet echt het kaliber playboy hadden, om het zo maar te zeggen.pecola-tje wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Voor de meiden wat minder maarja.. domme actiesroberttt wrote:blijft wel leukSkedoedelefloeps wrote:Altijd leuk om even te bekijken als je ze kent, hoewel de naaktfoto's van de dames die ik ken niet echt het kaliber playboy hadden, om het zo maar te zeggen.pecola-tje wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
Je ziet ze nooit meer hetzelfde, meisje van naaktfoto zat 1 avond bij me op de bank, dag erna de foto gezien... heb toen maar wat wijwater over de bank gegooid
Inderdaad, duhhhhSkedoedelefloeps wrote:Ja die mods zijn altijd zo oplettend hierowoostzaner wrote:Zijn jullie broertjes dan?
-
C
Onder welke steen kom jij vandaanoostzaner wrote:Zijn jullie broertjes dan?
Zo: Schrijven 2 dossier maar is maken, goedemorgen btw
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pics or....pecola-tje wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.