Kut school ook altijd héwrote:Niet zeurenwrote:goeiemorgen.. zit alweer op schoolzit alweer bijna anderhalf uur toetsen na te kijken hierow
Vanmiddag 1 luistertoetsje Engels, vanavond naar mn meisje toe!
Morgen 1 assessment van een kwartier, vrijdag 1 les. Best lekker voor een laatste lesweek.
Morgen 1 assessment van een kwartier, vrijdag 1 les. Best lekker voor een laatste lesweek.
Ben je lekker vroeg dan wij zitten op 16 juli tot 5 septemberwrote:vakantie tot 17 augustus
Nog een maandje pfff.
Vandaag 13.00-20.00 werken
Nog 10 dagen en dan heb ik vakantie JONGUH!!!!
24 juni-30 augustus volgens mij
Nog 10 dagen en dan heb ik vakantie JONGUH!!!!
24 juni-30 augustus volgens mij
Pff .. ik wil ook zo graag vakantie ! moet nog 3 examens maken
.. einde: 23juni
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Leraar?wrote:Niet zeurenwrote:goeiemorgen.. zit alweer op schoolzit alweer bijna anderhalf uur toetsen na te kijken hierow
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Nee, gelukkig nietwrote:Leraar?wrote:Niet zeurenwrote:goeiemorgen.. zit alweer op schoolzit alweer bijna anderhalf uur toetsen na te kijken hierow
je zou maar even je neus snuiten door de verkoudheid en een bloedneus krijgen... voor enkele seconden was ik halal.
wrote:Pff .. ik wil ook zo graag vakantie ! moet nog 4 examens maken.. einde: 4juli
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
HAA nice! Kon ik al maar teruggaan! Waar ga je ergens naartoe?wrote:Nog 60 dagen tot Amerika.
Goede Morgen! The 8 Note Of HARDSTYLE! BAM BAM BAM heeerlijk begin van de dag! 
West kust, je weet wel; Las Vegas, Los Angeles, San Francisco, Grand Canyon etc.wrote:HAA nice! Kon ik al maar teruggaan! Waar ga je ergens naartoe?wrote:Nog 60 dagen tot Amerika.
Ik ga toevallig over 60 dagen met de zelfde vlucht ook naar Amerika, vandaar.
M
Zo rijlesje 
Jup, Parvuz is mijn 3-jaar oudere broer, altijd heel gezellig thuis!wrote:Zijn jullie broertjes dan?
D
Artist
last seen Apr 2019
Ja die mods zijn altijd zo oplettend hierowwrote:Zijn jullie broertjes dan?
lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
:')
D
Artist
last seen Apr 2019
Altijd leuk om even te bekijken als je ze kent, hoewel de naaktfoto's van de dames die ik ken niet echt het kaliber playboy hadden, om het zo maar te zeggen.wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
blijft wel leukwrote:Altijd leuk om even te bekijken als je ze kent, hoewel de naaktfoto's van de dames die ik ken niet echt het kaliber playboy hadden, om het zo maar te zeggen.wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
D
Artist
last seen Apr 2019
Voor de meiden wat minder maarja.. domme actieswrote:blijft wel leukwrote:Altijd leuk om even te bekijken als je ze kent, hoewel de naaktfoto's van de dames die ik ken niet echt het kaliber playboy hadden, om het zo maar te zeggen.wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.
Je ziet ze nooit meer hetzelfde, meisje van naaktfoto zat 1 avond bij me op de bank, dag erna de foto gezien... heb toen maar wat wijwater over de bank gegooid
Inderdaad, duhhhhwrote:Ja die mods zijn altijd zo oplettend hierowwrote:Zijn jullie broertjes dan?
C
Onder welke steen kom jij vandaanwrote:Zijn jullie broertjes dan?
Zo: Schrijven 2 dossier maar is maken, goedemorgen btw
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Pics or....wrote:lol..vandaag zijn er opeens naaktfoto's op internet verschenen van 4meisjes hier uit de omgeving..wel sneu voor die meisjes, maarja is ook niet echt slim geweest van ze haha.