Guttemorgen mein kleine jodeljungen!
x2Skedoedelefloeps wrote:Guttemorgen mein kleine jodeljungen!
x2Skedoedelefloeps wrote:Guttemorgen mein kleine jodeljungen!
Inderdaad, mensen zonder geduld zijn dat. Hoelang moest je nog stage lopen?oostzaner wrote:ze vonden mij geen 5-sterren recreatiemedewerker.Kepro wrote:Leg uit,oostzaner wrote:Daag Hardtraxxers!!
Ik ben ontslagen op mn stage. :')![]()
Kom op man, ik zit daar om te leren.
800 uur tot september.Kepro wrote:
Inderdaad, mensen zonder geduld zijn dat. Hoelang moest je nog stage lopen?
Komt goedrobkuh1990 wrote:Yo Frontliner, die plaatjes van jou mogen van mij part nog wel wat harder!
B-Front is oke, ole oleeeerobkuh1990 wrote:Yo Frontliner, die plaatjes van jou mogen van mij part nog wel wat harder!
x2DarkestSymphony wrote:verveling op school
En AllemaalNightbreaker wrote:B-Front is oke, ole oleeeerobkuh1990 wrote:Yo Frontliner, die plaatjes van jou mogen van mij part nog wel wat harder!
lucky bastard! zit ik hier met m'n javascript opdrachtenrobkuh1990 wrote:Zo... documenten maken en guess what: PHOTOSHOPPEN!
Josh-T wrote:lucky bastard! zit ik hier met m'n storytelling en actionscript3 opdrachtenrobkuh1990 wrote:Zo... documenten maken en guess what: PHOTOSHOPPEN!
Haha mijn vriendin is over 2 weken jarig, en dat is precies wat ik heb geboekt.nielstil wrote:Of de thalys naar parijs nemen gelijk voor een weekend(valt misschien wat duur uit)
Dus weer geen snoepjes voor jou meneer.KSwoosh wrote:yay bij defqon mag ik weer de bob zijn
Goedzo bob zijn is veel beterNando wrote:Dus weer geen snoepjes voor jou meneer.KSwoosh wrote:yay bij defqon mag ik weer de bob zijn
Waarom in godsnaam met het vliegtuig? Met de trein ben je er sneller, het is goedkoper en je ziet nog eens wat van het landDream Chaser wrote:Haha mijn vriendin is over 2 weken jarig, en dat is precies wat ik heb geboekt.nielstil wrote:Of de thalys naar parijs nemen gelijk voor een weekend(valt misschien wat duur uit)
Alleen behalve de thalys, gaan we met het vliegtuig.
2 vliegtickets + 2 overnachtingen (inclusief ontbijt). Totaalprijs 380 euro voor 2 personen.
Valt best mee leek me zo?
edit: voor een eerste date misschien wat teveel van het goede.
Uurtje vliegen vanuit Amsterdam, nog geen 100 euro voor een retour ticket..Chukkels wrote:Waarom in godsnaam met het vliegtuig? Met de trein ben je er sneller, het is goedkoper en je ziet nog eens wat van het landDream Chaser wrote:Haha mijn vriendin is over 2 weken jarig, en dat is precies wat ik heb geboekt.nielstil wrote:Of de thalys naar parijs nemen gelijk voor een weekend(valt misschien wat duur uit)
Alleen behalve de thalys, gaan we met het vliegtuig.
2 vliegtickets + 2 overnachtingen (inclusief ontbijt). Totaalprijs 380 euro voor 2 personen.
Valt best mee leek me zo?
edit: voor een eerste date misschien wat teveel van het goede.