Disneyland kis vet he. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Op naar journalistiek artikel... meteen voor mijn ICO ook noig! 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Als kleine dreummes wel es geweest, ook met Thalys destijds.
Ben helemaal geen pretpark fan (mede doordat ik m al 7 kleuren schijt als ik een stoep op stap), maar Disney Land was wel echt super tof!
Ben helemaal geen pretpark fan (mede doordat ik m al 7 kleuren schijt als ik een stoep op stap), maar Disney Land was wel echt super tof!
Alle jezus zeg, in mijn klas van dit jaar is ook soort gelijk iets gebeurt, hij had de mazzel dat hij binnen een week een andere stage had.oostzaner wrote:800 uur tot september.Kepro wrote:
Inderdaad, mensen zonder geduld zijn dat. Hoelang moest je nog stage lopen?
maar hoe kunnen ze jou in godsnaam ontslaan omdat je nog niet voldoende weet? 
-
C
UGH!.... hell fuck, 1000 woorden en ik zit nu op 800, ben leeg!
-
G
ja dat vind ik ook echt heel raar... wisten ze wel dat je stage liep?Martin wrote:maar hoe kunnen ze jou in godsnaam ontslaan omdat je nog niet voldoende weet?
Wij gaan alleen niet naar Disneyland, komt misschien ook nog wel ooit.oostzaner wrote:Disneyland kis vet he.
We gaan gewoon naar de stad zelf een weekend.
Vrijdag t/m zondag
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gewoon 3 dagen flink uitwonen in die hotelkamer. Zeg het maar gewoon eerlijk.
Normaal maak ik nooit mashupjes, alleen toen die lol mashup van xs4all, nu ben ik wel met iets bezig.
Chris One & Catscan - Cr8tiv Psycho Counter Mashup.
Chris One & Catscan - Cr8tiv Psycho Counter Mashup.
-
C
Nieuwe ziekte in opkomst
Het is bijna het einde van het schooljaar en onder de leerlingen is een nieuwe ziekte geconstateerd.
Examen uitslag. Rode vlekken (vooral rondom de geslachtsorganen) en veelal misselijkheid.
Ook als men het woord examenuitslag hoort begint men heftig te zweten en krijgt men het soms benauwd.
Toen ik dit las op twitter, vond ik dit echt
Het is bijna het einde van het schooljaar en onder de leerlingen is een nieuwe ziekte geconstateerd.
Examen uitslag. Rode vlekken (vooral rondom de geslachtsorganen) en veelal misselijkheid.
Ook als men het woord examenuitslag hoort begint men heftig te zweten en krijgt men het soms benauwd.
Toen ik dit las op twitter, vond ik dit echt
-
A
Vanmorgen allemaal mensen van de recherche, en mensen in blauwe pakken rondom het huis van mijn achterbuurman, ik ruik een liquidatie
-
G
Uttawanka

Utta utta WANKA!
Utta utta WANKA!
Pommer wrote:alvast COD MW3 gereserveerd
Sonde van je geld. Zo maar ff goed eten als ik thuis ben. Nu in trein van achool zuchtRavenwood wrote:Pommer wrote:alvast COD MW3 gereserveerd
Waarom zonde van je geld?
Hij is weer gemaakt door Infinity Ward toch? Dat moet wet vet worden, en de trailer ziet er ook dik uit
Parvuz wrote:Artis, bungeejumpen, parachutespringen, paintball 1 tegen 1, zwemmen, mountainbiken, dagje Defqon, shoppen op jou kosten, boerententfeest, boswandeling, midgetgolf, cursus bloemschikken, theatervoorstelling, concert van een bekende artiest, kamperen, pokeren, comazuipen, weekendje new york, tattooshop, dagje Intratuin, Madurodam, musical, koningin Julianatoren, skydive, surfen, als publiek bij knevel en van den brink, belletje lellen, terrasje pikken, de liefde bedrijven...of naar Nick en Simon!QnalQut wrote:ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit etendat lijkt mij niks, en haar ook niet..
ik zoek iets, wat echt faa-haacking origineels is, aangezien ze dat van me verwacht..
hmm.. ik ga hier uit kiezen,, alleennnn doe ik dan maar ienemienemutte.. dan duurt het nog ff voor ik gekozen heb..
Edit: heb al de hele dag niks van der gehoord
-
C
Thuis na een lange dag, projectplan afmaken en dan morgen schrijfdossier maar maken en presentatie... kom er wel uiteindelijk
Of ze heeft het gewoon druk gehad?QnalQut wrote:Parvuz wrote:Artis, bungeejumpen, parachutespringen, paintball 1 tegen 1, zwemmen, mountainbiken, dagje Defqon, shoppen op jou kosten, boerententfeest, boswandeling, midgetgolf, cursus bloemschikken, theatervoorstelling, concert van een bekende artiest, kamperen, pokeren, comazuipen, weekendje new york, tattooshop, dagje Intratuin, Madurodam, musical, koningin Julianatoren, skydive, surfen, als publiek bij knevel en van den brink, belletje lellen, terrasje pikken, de liefde bedrijven...of naar Nick en Simon!QnalQut wrote:ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit etendat lijkt mij niks, en haar ook niet..
ik zoek iets, wat echt faa-haacking origineels is, aangezien ze dat van me verwacht..
hmm.. ik ga hier uit kiezen,, alleennnn doe ik dan maar ienemienemutte.. dan duurt het nog ff voor ik gekozen heb..
Edit: heb al de hele dag niks van der gehoordnegeerfase aan ofzo? :O
-
C
andere jongens wss... druk met andere jongens
mss nog idee voor QnalQut: geef der een dildo, kan ze vast wat mee net als je zusje
mss nog idee voor QnalQut: geef der een dildo, kan ze vast wat mee net als je zusje
Kga slapen morgen gaat 5 uur wekker weer

-
D
ik over 5min ga pitten ben moe en moet morgen weer voreg op om 10 voor 8