Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Disneyland kis vet he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:03 

Op naar journalistiek artikel... meteen voor mijn ICO ook noig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:10 

Artiest

Als kleine dreummes wel es geweest, ook met Thalys destijds.
Ben helemaal geen pretpark fan (mede doordat ik m al 7 kleuren schijt als ik een stoep op stap), maar Disney Land was wel echt super tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Kepro schreef:

Inderdaad, mensen zonder geduld zijn dat. Hoelang moest je nog stage lopen?

800 uur tot september.

Alle jezus zeg, in mijn klas van dit jaar is ook soort gelijk iets gebeurt, hij had de mazzel dat hij binnen een week een andere stage had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:49 

Hardtraxx Addict

maar hoe kunnen ze jou in godsnaam ontslaan omdat je nog niet voldoende weet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:01 

UGH!.... hell fuck, 1000 woorden en ik zit nu op 800, ben leeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:04 

Martin schreef:
maar hoe kunnen ze jou in godsnaam ontslaan omdat je nog niet voldoende weet? xd

ja dat vind ik ook echt heel raar... wisten ze wel dat je stage liep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:12 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
Disneyland kis vet he. :P

Wij gaan alleen niet naar Disneyland, komt misschien ook nog wel ooit.
We gaan gewoon naar de stad zelf een weekend.
Vrijdag t/m zondag :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Gewoon 3 dagen flink uitwonen in die hotelkamer. Zeg het maar gewoon eerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Normaal maak ik nooit mashupjes, alleen toen die lol mashup van xs4all, nu ben ik wel met iets bezig. :P
Chris One & Catscan - Cr8tiv Psycho Counter Mashup. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 16:15 

Nieuwe ziekte in opkomst

Het is bijna het einde van het schooljaar en onder de leerlingen is een nieuwe ziekte geconstateerd.
Examen uitslag. Rode vlekken (vooral rondom de geslachtsorganen) en veelal misselijkheid.

Ook als men het woord examenuitslag hoort begint men heftig te zweten en krijgt men het soms benauwd.

Toen ik dit las op twitter, vond ik dit echt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 16:36 

Vanmorgen allemaal mensen van de recherche, en mensen in blauwe pakken rondom het huis van mijn achterbuurman, ik ruik een liquidatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 17:21 

Uttawanka :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Utta utta WANKA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 17:35 

Bierkoning

alvast COD MW3 gereserveerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Pommer schreef:

-.-

Sonde van je geld. Zo maar ff goed eten als ik thuis ben. Nu in trein van achool zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:36 

Bierkoning

Waarom zonde van je geld? :P Hij is weer gemaakt door Infinity Ward toch? Dat moet wet vet worden, en de trailer ziet er ook dik uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
QnalQut schreef:
ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit eten :oh: dat lijkt mij niks, en haar ook niet..
ik zoek iets, wat echt faa-haacking origineels is, aangezien ze dat van me verwacht..

Artis, bungeejumpen, parachutespringen, paintball 1 tegen 1, zwemmen, mountainbiken, dagje Defqon, shoppen op jou kosten, boerententfeest, boswandeling, midgetgolf, cursus bloemschikken, theatervoorstelling, concert van een bekende artiest, kamperen, pokeren, comazuipen, weekendje new york, tattooshop, dagje Intratuin, Madurodam, musical, koningin Julianatoren, skydive, surfen, als publiek bij knevel en van den brink, belletje lellen, terrasje pikken, de liefde bedrijven...of naar Nick en Simon! :P

hmm.. ik ga hier uit kiezen,, alleennnn doe ik dan maar ienemienemutte.. dan duurt het nog ff voor ik gekozen heb.. :P

Edit: heb al de hele dag niks van der gehoord :thumbdown: negeerfase aan ofzo? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:02 

Thuis na een lange dag, projectplan afmaken en dan morgen schrijfdossier maar maken en presentatie... kom er wel uiteindelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Parvuz schreef:
QnalQut schreef:
ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit eten :oh: dat lijkt mij niks, en haar ook niet..
ik zoek iets, wat echt faa-haacking origineels is, aangezien ze dat van me verwacht..

Artis, bungeejumpen, parachutespringen, paintball 1 tegen 1, zwemmen, mountainbiken, dagje Defqon, shoppen op jou kosten, boerententfeest, boswandeling, midgetgolf, cursus bloemschikken, theatervoorstelling, concert van een bekende artiest, kamperen, pokeren, comazuipen, weekendje new york, tattooshop, dagje Intratuin, Madurodam, musical, koningin Julianatoren, skydive, surfen, als publiek bij knevel en van den brink, belletje lellen, terrasje pikken, de liefde bedrijven...of naar Nick en Simon! :P

hmm.. ik ga hier uit kiezen,, alleennnn doe ik dan maar ienemienemutte.. dan duurt het nog ff voor ik gekozen heb.. :P

Edit: heb al de hele dag niks van der gehoord :thumbdown: negeerfase aan ofzo? :O

Of ze heeft het gewoon druk gehad? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:22 

andere jongens wss... druk met andere jongens

mss nog idee voor QnalQut: geef der een dildo, kan ze vast wat mee net als je zusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

lollllll
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Kga slapen morgen gaat 5 uur wekker weer >.< :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:56 

ik over 5min ga pitten ben moe en moet morgen weer voreg op om 10 voor 8 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:23 

Bierkoning

2 x gewonnen met zaalvoetbaltoernooi, nu 13 uit 5 :thumbsup: Zo wel me nest in, morgen van 6 tot 6 werken :yawn: Maarja wel een goeie afleiding voor me omdat ik em anders kapot stress voor m'n examenuitslag donderdag :D
Vorige  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic