wtf?! waar werkte je dan?oostzaner wrote:ze vonden mij geen 5-sterren recreatiemedewerker.Kepro wrote:Leg uit,oostzaner wrote:Daag Hardtraxxers!!
Ik ben ontslagen op mn stage. :')![]()
Kom op man, ik zit daar om te leren.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
help mij jongens.. heb een probleem 
ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit eten
dat lijkt mij niks, en haar ook niet..
ik zoek iets, wat echt faa-haacking origineels is, aangezien ze dat van me verwacht..
ik zoek iets, wat echt faa-haacking origineels is, aangezien ze dat van me verwacht..
Meenemen naar het sexmuseum (geen geintje)
dat is serieus niksPommer wrote:Meenemen naar het sexmuseum (geen geintje)
c'mon boys.. ik weet dat jullie mij uit de brand kunnen helpen
Waarom verwacht ze dat van je dan?
Nooit te hoge verwachtingen scheppen he, haha!
iets met.. een verhaal van vroeger, hoe ik ooit een chick heb versiertDream Chaser wrote:Waarom verwacht ze dat van je dan?![]()
-
E
geen wonderoostzaner wrote:een 5-sterren slaapherberg op een weiland in brabant.
Dan ga je toch bungeejumpen op je eerste date, wel erg gaaf!
Ga ik van de zomer met mijn vriendin ook doen
.
Ga ik van de zomer met mijn vriendin ook doen
Ze luistert wel hc+hsProject 141 wrote:Geef haar het mooiste cadeau ter wereld: Een account op Hardtraxx
Nee dan zal het niet lang duren denk ik
Ik moet echt wat creatiever worden weer
except meProject 141 wrote:Ga naar een live-optreden van de Dog WhispererIedereen kent die vent
Dat ik heerlijk ga slapen omdat morgen mn wekker om 4:50 gaat

Dat dus.. Alleen die van mij 10min eerderIntervention wrote:Dat ik heerlijk ga slapen omdat morgen mn wekker om 4:50 gaat![]()
Nou dan is de keuze snel gemaakt, feestje pakken, bij voorkeur the qontinent met tentjeQnalQut wrote:Ze luistert wel hc+hsProject 141 wrote:Geef haar het mooiste cadeau ter wereld: Een account op Hardtraxx
Nee dan zal het niet lang duren denk ik![]()
Ik moet echt wat creatiever worden weer
Artis, bungeejumpen, parachutespringen, paintball 1 tegen 1, zwemmen, mountainbiken, dagje Defqon, shoppen op jou kosten, boerententfeest, boswandeling, midgetgolf, cursus bloemschikken, theatervoorstelling, concert van een bekende artiest, kamperen, pokeren, comazuipen, weekendje new york, tattooshop, dagje Intratuin, Madurodam, musical, koningin Julianatoren, skydive, surfen, als publiek bij knevel en van den brink, belletje lellen, terrasje pikken, de liefde bedrijven...of naar Nick en Simon!QnalQut wrote:ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit etendat lijkt mij niks, en haar ook niet..
als je 1 van deze drie kiest lukt het zekerParvuz wrote:comazuipen de liefde bedrijven...of naar Nick en Simon!QnalQut wrote:ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit etendat lijkt mij niks, en haar ook niet..
Op die volgorde, heb je prima dagje.jeone wrote:als je 1 van deze drie kiest lukt het zekerParvuz wrote:comazuipen de liefde bedrijven...of naar Nick en Simon!QnalQut wrote:ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit etendat lijkt mij niks, en haar ook niet..
Neem ze mee naar een feest?QnalQut wrote:ik ga binnenkort daten.. en nu wil ik wat gaan doen.. alleen niet die standaard shit :') bios, uit etendat lijkt mij niks, en haar ook niet..
ik vind het mooi geweest beste van me stage verslag gemaakt nu lekker slapen