Tijmdonk, niet zo ver hier vandaan dus. Hoor alleen maar sirenes heel de tijddawasiknie wrote:Waar? De Akkers?Rawbin wrote:Hele dikke brand hier in Spijk in de wijk. Zal morgen waarschijnlijk wel op het nieuws te zien zijn
Het zal ook is een keer niet zo zijn...
@ Robbert ga slapen joh junk.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Digital Punk cd binnen
... gewonnen bij TMS toen 
Maarre.... Thrillogy naar jaarbeurs Utrecht, over verbaast dat niemand?
Maarre.... Thrillogy naar jaarbeurs Utrecht, over verbaast dat niemand?
Doeiiiii, ben ook slapie slapieRawbin wrote:Half
5
Bed
Weer
Uit
Weltrusten
!
Is dat al zeker dan?robkuh1990 wrote: Maarre.... Thrillogy naar jaarbeurs Utrecht, over verbaast dat niemand?
Zie niet in waarom dat een verbetering zou zijn, eerder een domme zet van b2s als dat echt zo is
-
C
Waarom?
Thunderdome gaat dit jaar niet door.... Jaarbeurs Utrecht heeft vergunning over...
B2S pakt kans, verhuist Thrillogy naar Jaarbeurs... Knalt daar Jaarbeurs uit voegen...
Ik weet zelfs de namen al Hahahah
Thunderdome gaat dit jaar niet door.... Jaarbeurs Utrecht heeft vergunning over...
B2S pakt kans, verhuist Thrillogy naar Jaarbeurs... Knalt daar Jaarbeurs uit voegen...
Aight, jij hebt net zoveel connecties als Festuca!robkuh1990 wrote:Waarom?
robkuh1990 wrote:Waarom?
robkuh1990 via PM wrote: Hahah... ok, je houdt het voor jezelf he? want b2s die vermoordt die gast letterlijk als ze erachter komen.
Vast ook van Wildstylez gehoordRawbin wrote:Aight, jij hebt net zoveel connecties als Festuca!
We zullen het allemaal wel zien met thrillogy dit jaar.
Als ze niet eens eindelijk deepack (of iets anders heel gaafs) een zaal geven wordt het een twijfel geval
-
G
dat zou wel echt mega triest zijn ... Den Bosch is zooo chille locatieDream Chaser wrote:Is dat al zeker dan?robkuh1990 wrote: Maarre.... Thrillogy naar jaarbeurs Utrecht, over verbaast dat niemand?
Zie niet in waarom dat een verbetering zou zijn, eerder een domme zet van b2s als dat echt zo is.
-
C
Die wordne het niet!Dream Chaser wrote:Vast ook van Wildstylez gehoordRawbin wrote:Aight, jij hebt net zoveel connecties als Festuca!.
We zullen het allemaal wel zien met thrillogy dit jaar.
Als ze niet eens eindelijk deepack (of iets anders heel gaafs) een zaal geven wordt het een twijfel geval.
Haha, die gast, das alweer 2 maanden geledne ofzo
Ik zal eind deze week wel ene kadootje online knallen hiero dan, of als dit topic de 500 pagina;s pakt morgen
Maarre... Die knul heeft het van B2S-directeur zelf... dus tis heeeel erg betrouwbaar...
Maar Festuca zit wel erg warm
Ik weet ook al een tijdje wat dingen van decibel
maar ga dat hoer niet verkondigen, anders wordt ik geslapped. Kan alleen zeggen dat het erg dik wordt! Jammer alleen dat ik niet mee kan 
Net weer krantjes gedaan, dus weer terug in bed gedoken
Net weer krantjes gedaan, dus weer terug in bed gedoken
Waarom ga je nou die geheime informatie hier droppen Rob? Of mag het nu wel van die gast?
Ik hoop wel dat het nog steeds op 29 oktober gehouden wordt. Tot 8 uur is altijd beter dan tot 7 uur (uur extra ivm wintertijd
)
Goedenmorgen!
En toen was het alweer donderdag,
en begin al een beetje zenuwachtig te worden voor me verjaadag, nog maar een weekie+2 dagen
En toen was het alweer donderdag,
en begin al een beetje zenuwachtig te worden voor me verjaadag, nog maar een weekie+2 dagen
-
C
Die gast heeft het zelf op Facebook gezet... dan ga ik me geheimplicht ook laten vallen!Josh-T wrote:Waarom ga je nou die geheime informatie hier droppen Rob? Of mag het nu wel van die gast?
-
C
Okeeee.. ik had SLB, maar had ik niet af
om 9.00 weekend na kwartiertje les ofzo?
om 9.00 weekend na kwartiertje les ofzo?
En nog steeds aan het werk, heb geen zin meer 
Leuk project voor deze week..
3 servers inrichten : 2 windows 2008 servers en 1 windows 2003.
Daarop 3 verschillende domein janken, en dan dat ze via een trusted relation bij elkaar op het domein kunnen inloggen
3 servers inrichten : 2 windows 2008 servers en 1 windows 2003.
Daarop 3 verschillende domein janken, en dan dat ze via een trusted relation bij elkaar op het domein kunnen inloggen
Kut verkoopgesprek.
Volgende week opnieuw.
Die vent wist echt alles van trucks, ik niet.
Gaat die kerel mij vragen stellen waar ik geen antwoord op heb. 
Die vent wist echt alles van trucks, ik niet.