jezus van persie man, echt een pingel a la seedorf
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Schele negert...echt slecht ingeschoten
Het Nederlands elftal, de eeuwige nr. 2! 
huldiging omdat ze 2e zijn geworden? 
-
B
Wtf is this shit? Als ik een filmpje op youtube wil kijken zie ik alleen een zwart vlak waar dat flash element hoort te zitten. Is in firefox en ook bij chrome :S.
-
E
eey peepz,
iemand een idee wanneer thrilliogy is?
heb wel intresse om dr heen te gaan?
-
E
update je flash speler offline en IE-version via de adobe websiteBanaanslak wrote:Wtf is this shit? Als ik een filmpje op youtube wil kijken zie ik alleen een zwart vlak waar dat flash element hoort te zitten. Is in firefox en ook bij chrome :S.
Ik luister nu al 100 seconden naar nyan cat. 
na 200 seconden werd ik gek.
na 200 seconden werd ik gek.
Ik verbied me zelf om wedstrijden van Oranje te kijken die er niets toe doen, wat heb ik een pest hekel aan dat geleuter en gepingel. Dan kijk ik liever de 5e divisie uit Swaziland. Bah, kijk bizar veel buitenlands voetbal, al zeg ik het zelf, maar op een of andere manier weiger ik dit te kijken. 
-
B
Zat ik ook al aan te denken maar hij doet het nu ineens weerbiscuit wrote:update je flash speler offline en IE-version via de adobe websiteBanaanslak wrote:Wtf is this shit? Als ik een filmpje op youtube wil kijken zie ik alleen een zwart vlak waar dat flash element hoort te zitten. Is in firefox en ook bij chrome :S.
De laatste zaterdag van oktober, als het Halloween is.biscuit wrote:eey peepz,
-
C
Moet je wel naar Jaarbeurs Utrecht dit jaarbiscuit wrote:eey peepz,
-
E
danku!Parvuz wrote:De laatste zaterdag van oktober, als het Halloween is.biscuit wrote:eey peepz,
sowieso doen! heldenfeestbiscuit wrote:eey peepz,
Nog maar even wachten voor Stella Nova 
Waar de hell kan je de lijst van members met het aantal posts zien? 
https://hardtraxx.com/registered-g2.html
daar
gewoon op een gebruikersprofiel klikken, en dan op 'ga' naast 'geregistreerde gebruikers'!
daar
gewoon op een gebruikersprofiel klikken, en dan op 'ga' naast 'geregistreerde gebruikers'!
Moet je naar iemand zn profiel gaan, en dan zie je geregistreerde gebruikers staan. Daar klik je op 'ga', en dan onder selecteren op berichtaantal.Rawbin wrote:Waar de hell kan je de lijst van members met het aantal posts zien?
Welterusten grote vriendelijke reusRik wrote:TRUSTEN
En ik ben ook off
Goodnight
Hele dikke brand hier in Spijk in de wijk. Zal morgen waarschijnlijk wel op het nieuws te zien zijn
Welk gat ?Rawbin wrote:Hele dikke brand hier in Spijk in de wijk. Zal morgen waarschijnlijk wel op het nieuws te zien zijn