Hahah dit topic is echt voor 80% bedoeld om het aantal posts omhoog te brengen of niet? 
Feestje!!
Mij boeien de postcounts echt weinig :') van mij mogen ze ook afgeschaft worden, het heeft echt 0,0 waarde :')Taxi wrote:Hahah dit topic is echt voor 80% bedoeld om het aantal posts omhoog te brengen of niet?
pecola-tje wrote:gefeliciteerd man! nu je praktijk nog![]()
morgen nog 1 tentamen en dan weer anderhalve week vakantie, heerlijk!
Zien hoe actief iemand hier is?Hoofdcoach wrote:Mij boeien de postcounts echt weinig :') van mij mogen ze ook afgeschaft worden, het heeft echt 0,0 waarde :')Taxi wrote:Hahah dit topic is echt voor 80% bedoeld om het aantal posts omhoog te brengen of niet?
HNNNNGPommer wrote:Nou, ff schijten en dan ga ik weer, dooeeeeeeeeeiiiiiii
Pers je niet te hard? Oorzaak #1 aambeien.Pommer wrote:Nou, ff schijten en dan ga ik weer, dooeeeeeeeeeiiiiiii
voelt hij toch niets van, die gozer is altijd bezopenpepepe wrote:Pers je niet te hard? Oorzaak #1 aambeien.Pommer wrote:Nou, ff schijten en dan ga ik weer, dooeeeeeeeeeiiiiiii
Rawbin wrote:WTF. Net een mail gestuurd naar het uitzendbureau dat ik de komende 2 weken wil werken bij een callcenter, aangezien op de site veel vacatures stonden ervan.
Krijg ik net een mail terug. Sorry we kunnen je niet inplannen want dit callcenter is alleen voor dames.
ZET DAT DAN OP JE FUCKIN SITE NEER EN WAAR DE FUCK SLAAT DAT SOWIESO OP
Wtf heb jij voor discussie met dv8 op twitter?robkuh1990 wrote:Yeehaa, thuis, game tijd en vnv werken
nieuwe map op BF P4F