Last edited by Distinctive on 08 Jun 2011 19:22, edited 1 time in total.
You sir want happy ending yes?robkuh1990 wrote:Chinees @ School... awesome epicness
You sir want happy ending yes?robkuh1990 wrote:Chinees @ School... awesome epicness
Fack dat is echt hoog man was er zoveel mis dan?QnalQut wrote:krijg net een tandarts rekening binnen.. ff €320 +- aftikken:')
ik vrees dat mijn defqon kaartje in de verkoop moeteven overleggen met mn pa en ma zodalijk..
spoedoverlegje
ze is een vuile nare duitser.. die voor alles wat ze doet 3x zoveel schrijft, ik denk dat het tijd word voor een D-day in die praktijk van haarmrazura wrote:Fack dat is echt hoog man was er zoveel mis dan?QnalQut wrote:krijg net een tandarts rekening binnen.. ff €320 +- aftikken:')
ik vrees dat mijn defqon kaartje in de verkoop moeteven overleggen met mn pa en ma zodalijk..
spoedoverlegje
edit: Ik ben een addict
scheelt dat mijn zorgverzekering tot 450€ betaalt. dus het is gewoon een oplichtster,Ramirez wrote:Zoiets heet een zorgverzekering hebben!
Al langQnalQut wrote:ff een ander vraagje.. is The R3bels- pattern 2 al gereleased? zo ja wanneer? etc etc etc..sorry, voor een domme vraag
al een hele tijdQnalQut wrote:ff een ander vraagje.. is The R3bels- pattern 2 al gereleased? zo ja wanneer? etc etc etc..sorry, voor een domme vraag
Shame on you!QnalQut wrote:ff een ander vraagje.. is The R3bels- pattern 2 al gereleased? zo ja wanneer? etc etc etc..sorry, voor een domme vraag
wk al.. nu dit weerParvuz wrote:Oranje gaat de Copa Confraternidad Antel mislopen.
Kijk jij is naar de opstelling.Rawbin wrote:Zo zie je maar dat we Snijder en Robben eigenlijk niet kunnen missen (ookal was Robben tegen Brazilië ook niet fantastisch)
Robben. :')Rawbin wrote:Zo zie je maar dat we Snijder en Robben eigenlijk niet kunnen missen (ookal was Robben tegen Brazilië ook niet fantastisch)