Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:54 

dawasiknie schreef:
Ramirez schreef:
Pak dan een auto en rij tegen een grote boom aan met 250? ^^

Beetje sneu voor die boom dan vind je niet?

dan zouden de eekhoorntjes moeten verhuizen of nog erger: er zou een eenkhoorn bij dood kunnen gaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:08 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lekker boeiend, als die mensen er een eind aan willen maken laat ze dan lekker voor de trein springen.

Slaat nergens op, stel er staan kinderen die het zien :thumbdown: net zoals die malloot die zich op de dam in brand stak, allemaal kinderen met trauma's.
Hang jezelf lekker op in het trapgat ofzo als je het niet meer ziet zitten.

beetje zielig voor diegene die je dan weet te vinden he :(
Zo kun je altijd wel wat zeggen bij iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:10 

doe het dan goed..

oceaan, vlot... zinken, touw aan vlot... hooppaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:12 

Hardtraxx Addict

Markos schreef:
hidde schreef:
Ik zie de trein al bij een psychiater zitten idd.

Voor de trein springen is het meest asociale wat je kan doen. Je bezorgt de machinist en de conducteur hun grootste nachtmerrie, net als eventuele passagiers die het zien. En dan nog de brandweer die je letterlijk in vuilniszakken mag gaan stoppen, je familie die mag gaan proberen je te identificeren...

En daarnaast al de mensen die belangrijke meetings ed missen...

Serieus te kansloos om je voor een trein te gooien.

Een best wel ondoordachte reactie. Die mensen die zo de wanhoop nabij zijn gaan echt niet meer nadenken over hoe ze zich zelf van kant willen maken, maar meer hoe het zo snel mogelijk kan.

Dat neemt niet weg dat het asociaal is... Dan denk je echt alleen maar aan je eigen problemen en kutleven, en Dan ga je precies zo een kutleven al die mensen bezorgen.

Als je zelfmoord wil plegen denk je daar echt wel over na. Zo moeilijk kan het dan niet zijn om voor een overdosis of strop te zorgen. Dat scheelt een heleboel trauma's en verloren tijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:13 

Hardtraxx Addict

gewoon geen zelfmoord plegen! is een van de meeste zieligste dingen die je kan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:14 

zullen we topic veranderen, aangezien ik vermpoed dat er drekt weer een aantal hun dosis anti-deprissiva moeten hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:15 

Hardtraxx Addict

:lol:

haha goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:15 

Artiest

The Ace of Bass schreef:

gewoon geen zelfmoord plegen! is een van de meeste zieligste dingen die je kan doen!

Uhm... als je het niet meer ziet zitten, maak er dan een eind aan, ik snap dat heel goed. Als buitenstander moet je die keuze accepteren, als diegene liever niet meer wou leven so be it, je bent vrij om te belissen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:17 

Hardtraxx Addict

The Ace of Bass schreef:

Uhm... als je het niet meer ziet zitten, maak er dan een eind aan, ik snap dat heel goed. Als buitenstander moet je die keuze accepteren, als diegene liever niet meer wou leven so be it, je bent vrij om te belissen dus.

daar ben ik het dus niet mee eens! ik vind zelfmoord echt de meeste egoïstische manier die maar kan bedenken!
Je hebt werkelijk geen idee wat je de mensen om je heen aan doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Lekker boeiend, als die mensen er een eind aan willen maken laat ze dan lekker voor de trein springen.

Slaat nergens op, stel er staan kinderen die het zien :thumbdown: net zoals die malloot die zich op de dam in brand stak, allemaal kinderen met trauma's.
Hang jezelf lekker op in het trapgat ofzo als je het niet meer ziet zitten.

Dus, je wordt dan hoogstwaarschijnlijk gevonden door je familie, die je sowieso dood moeten aanschouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:19 

Artiest

Boeiend wat je die mensen aan doet.
Als jij wilt sterven mag dat toch... als mijn opa van 80 overlijdt aan een hartaanval zeg ik toch ook niet
Fockin aso, had je geen bacon met ei als ontbijt moeten hebben!

Diegene wilt niet verder in het leven en maakt die keuze, denkt dat iedereen beter af is of even goed af is zonder hem of haar dus.
Maar dan ben jij ook tegen euthanasie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:19 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Dus, je wordt dan hoogstwaarschijnlijk gevonden door je familie, die je sowieso dood moeten aanschouwen

of je nou familie bent of niet je houdt er echt een trauma aan over hoor!

Boeiend wat je die mensen aan doet.
Als jij wilt sterven mag dat toch... als mijn opa van 80 overlijdt aan een hartaanval zeg ik toch ook niet
Fockin aso, had je geen bacon met ei als ontbijt moeten hebben!

Diegene wilt niet verder in het leven en maakt die keuze, denkt dat iedereen beter af is of even goed af is zonder hem of haar dus.
Maar dan ben jij ook tegen euthanasie?

ik vind een opa van 80 toch wel iets anders dan (en ik noem maar ff wat op) je vader van 45!
maar ik ben niet tegen euthanasie, maar kvind euthanasie ook wel iets anders dan zelfmoord...
euthanasie word ook meestal overlegt met familie en vrienden en dan moet die gene heel ernstig ziek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:21 

LAMPEKAMP TIJD

Kampie met lampie... jalalalala
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:23 

Artiest

Ah maar als jij thuis bespreekt met je ouders of je voor de trein mag springen mag het wel?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:26 

Hardtraxx Addict

Ah maar als jij thuis bespreekt met je ouders of je voor de trein mag springen mag het wel?!

of je het nou bespreekt of niet dan is het alsnog gewoon zelfmoord, een makkelijke manier om er vanaf te komen!

als je dood ziek bent en bespreekt dan met je familie dat er echt geen andere oplossing meer is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:28 

Artiest

The Ace of Bass schreef:

of je het nou bespreekt of niet dan is het alsnog gewoon zelfmoord, een makkelijke manier om er vanaf te komen!

als je dood ziek bent en bespreekt dan met je familie dat er echt geen andere oplossing meer is...

Maar dat is geen zelfmoord omdat je dokter het doet...
Dus zware depressies en bespreken mag je helemaal niets, maar als je borstkanker hebt en je bespreekt het mag het wel?
Beetje apart toch...
Mensen mogen imo gewoon zelfmoord plegen, ik begrijp hun gedachtegang en als omstander moet je dat simpelweg accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:29 

Bierkoning

Pauze ^^ Vandaag tot half 5 werken en vanavond zaalvoetballen en biertjes drinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

Dus zware depressies en bespreken mag je helemaal niets, maar als je borstkanker hebt en je bespreekt het mag het wel?
Beetje apart toch...

nee vind ik niet, want een zware depressie kan je nog onderuit komen en als je dan zelfmoord pleegt ben je in mijn ogen gewoon laf omdat je er makkelijk onderuit wilt komen en met borstkanker is de kans wel wat kleiner....veel kleiner....bijna niet eigenlijk dus dan vind ik het logischer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:33 

Artiest

The Ace of Bass schreef:
Beetje apart toch...

nee vind ik niet, want een zware depressie kan je nog onderuit komen en als je dan zelfmoord pleegt ben je in mijn ogen gewoon laf omdat je er makkelijk onderuit wilt komen en met borstkanker is de kans wel wat kleiner....veel kleiner....bijna niet eigenlijk dus dan vind ik het logischer....

Borstkanker kun je ook onderuit komen?! Chemo, bestraling, onder het mes...
Depressies zijn een psychische stoornis, als er een fout zit in de hersennen is dat veel lastiger om eruit te krijgen dan een fout in je borst ofzo.
Mensen die zelfmoord plegen zijn in jouw ogen dus asosociaal? Maar jij staat niet stil hoe traumatisch hun eigen leven wel niet kan zijn geweest?
Je komt er makkelijk onderuit? Onder wat uit? Het leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:38 

Hardtraxx Addict

Depressies zijn een psychische stoornis, als er een fout zit in de hersennen is dat veel lastiger om eruit te krijgen dan een fout in je borst ofzo.
Mensen die zelfmoord plegen zijn in jouw ogen dus asosociaal? Maar jij staat niet stil hoe traumatisch hun eigen leven wel niet kan zijn geweest?

je kan van mij wel aannemen dat je iets makkelijker uit een depressie komt dan aan kanker....en ik zeg niet dat die mensen asociaal zijn ik vind dat ze er iets te makkelijk onderuit komen...ik vind het een oplossing waar je weinig moeite voor hoeft te doen! ik weet heus wel dat die mensen ook geen makkelijk leven hebben, ik zou je best wat meer willen vertellen maar dat ga ik niet hier zo online doen :) (if you dont mind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:44 

Artiest

The Ace of Bass schreef:

je kan van mij wel aannemen dat je iets makkelijker uit een depressie komt dan aan kanker....en ik zeg niet dat die mensen asociaal zijn ik vind dat ze er iets te makkelijk onderuit komen...ik vind het een oplossing waar je weinig moeite voor hoeft te doen! ik weet heus wel dat die mensen ook geen makkelijk leven hebben, ik zou je best wat meer willen vertellen maar dat ga ik niet hier zo online doen :) (if you dont mind)

Zal ik dat maar van je aannemen dan puur uit vertrouwen? Neemt niet weg dat ik het onzin vind omte zeggen dat je eigen leven ontnemen een makkelijke oplossing wordt genoemd... en dat ik vind dat mensen zichzelf van hun eigen leven mogen beroven, omdat het hun leven is en hun keuze. Zolang omstanders niet in levensgevaar komen dankzij jouw acties vind ik alles best of het nu voor de trein springen is of O.D. aan alcohol en pilletjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Lol hoe dom kun je zijn? :lol:

Citaat:
ZWOLLE - De politie heeft maandagochtend in Zwolle een 31-jarige Kampenaar aangehouden op verdenking van inbraak. De man zou tussen september 2010 en februari 2011 ingebroken hebben in een caravan, die gestald was aan de Heinoseweg.

De eigenaar van de caravan merkte de inbraak In februari dit jaar op. Hij deed aangifte bij de politie. Het slot van de caravan was geforceerd en binnen was het een grote ravage van etenswaren, verpakkingen en smerige voetafdrukken, aldus de politie. De totale schade bedroeg zo’n duizend euro. Een sigaret met mogelijk DNA van de verdachte is onderzocht door het Nederlands Forensisch Instituut. Dit leverde onlangs een match op met het DNA van de Kampenaar wat leidde tot zijn aanhouding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:47 

Goedzo chukkels

topic change!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:47 

Hardtraxx Addict

Zal ik dat maar van je aannemen dan puur uit vertrouwen? Neemt niet weg dat ik het onzin vind omte zeggen dat je eigen leven ontnemen een makkelijke oplossing wordt genoemd... en dat ik vind dat mensen zichzelf van hun eigen leven mogen beroven, omdat het hun leven is en hun keuze.[/qoute]

tuurlijk dat mag jij vinden :)

Zolang omstanders niet in levensgevaar komen dankzij jouw acties vind ik alles best of het nu voor de trein springen is of O.D. aan alcohol en pilletjes

hebben we toch nog iets gevonden waar we het over eens zijn met elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Woow dikke discussie over zelfmoord hier. Niet helemaal mijn bedoeling. >.<
Vorige  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic