Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 38 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Parvuz wrote:Dr is er gister weer 1 voor de trein gesprongen hier in Holten. Schijnt een meisje geweest te zijn. Het rare is dat niemand weet wie. Meest stomme vorm van zelfmoord, je bezorgt er andere mensen een trauma mee. :/
Heb je idd niks aan... gebruik dat gewoon overdoses ergens waar niemand je vindt of ga naar psygiater als je toch problemen hebt.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
/care

als je maar dood bent, als je jezelf ophangt thuis bezorg je de schoonmaakster of je ma ook een trauma.
Voor een trein springen is gewoon slim, ben je iig zeker weten dood.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
behh :sleep:

vannacht de persconferentie van Sony op de E3 gekeken. jezus zo saai. dat ik daarvoor wakker ben gebleven.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Banaanslak wrote:
Parvuz wrote:Dr is er gister weer 1 voor de trein gesprongen hier in Holten. Schijnt een meisje geweest te zijn. Het rare is dat niemand weet wie. Meest stomme vorm van zelfmoord, je bezorgt er andere mensen een trauma mee. :/
En je bezorgt een hoop mensen weer vertraging als ze naar hun werk/school/watevver moeten.
Dat is dan nog niet zo erg. Maar voor machinist en conducteur is het vreselijk. De conducteur moet er als eerste uit om te kijken. Neem dan een overdosis slaappillen en wordt niet meer wakker. Krijgt niemand een trauma van.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Aghja... je moet iets als je down bent xd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Als een paar andere mensen nou eens voor de trein springen.. >.<
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:Aghja... je moet iets als je down bent xd
Ben jij down?
Houd je van treinen?

Down met treinen!
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ik ben down, maar heb niets met treinen :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Bijna elke dag springt er wel iemand voor de trein, soms meerdere. Ik kijk altijd de NS storingen..
Heel subtiel "Aanrijding met persoon"
D
Artiest
last seen Apr 2019
Hoofdcoach wrote:Bijna elke dag springt er wel iemand voor de trein, soms meerdere. Ik kijk altijd de NS storingen..
Ja... maar het woord "aanrijding" suggereert altijd alsof er wederzijdse schade is opgelopen en ik betwijfel of de train nou zoveel last heeft van zo'n voorval
C
Vindt aanrijding met viaduct altijd zo krom!
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Skedoedelefloeps wrote:
Hoofdcoach wrote:Bijna elke dag springt er wel iemand voor de trein, soms meerdere. Ik kijk altijd de NS storingen..
Ja... maar het woord "aanrijding" suggereert altijd alsof er wederzijdse schade is opgelopen en ik betwijfel of de train nou zoveel last heeft van zo'n voorval
Emotionele schade! :cry:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ja de trein wel... janken als een baby dat ding.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Teknizion is weer lekker bezig :/ :/ :/ :/ :/ zijn 2 andere topics maarja het zal wel :evil:
groene mod wrote: Het is gewoon hetzelfde. Als je meer vet coole uitspraken hebt als je wappie bent, doe dat dan maar in het andere topic. Deze gaat dicht.

Gaan we in dat topic verder ^^
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Ik zie de trein al bij een psychiater zitten idd.

Voor de trein springen is het meest asociale wat je kan doen. Je bezorgt de machinist en de conducteur hun grootste nachtmerrie, net als eventuele passagiers die het zien. En dan nog de brandweer die je letterlijk in vuilniszakken mag gaan stoppen, je familie die mag gaan proberen je te identificeren...

En daarnaast al de mensen die belangrijke meetings ed missen...

Serieus te kansloos om je voor een trein te gooien.
D
Artiest
last seen Apr 2019
hidde wrote:Ik zie de trein al bij een psychiater zitten idd.

Voor de trein springen is het meest asociale wat je kan doen. Je bezorgt de machinist en de conducteur hun grootste nachtmerrie, net als eventuele passagiers die het zien. En dan nog de brandweer die je letterlijk in vuilniszakken mag gaan stoppen, je familie die mag gaan proberen je te identificeren...

Lol het meest asociale wat je kunt doen.. kan me asocialere dingen voorstellen :P
wat zeuren jullie toch over voor de trein springen.
Als je jezelf door de kop schiet ziet je ma je hersenen over de vloer, trauma, als je van gebouw springt zien mensen het ook, trauma, je kunt moeilijk verdampen :P
Lekker boeiend, als die mensen er een eind aan willen maken laat ze dan lekker voor de trein springen.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:

Lol het meest asociale wat je kunt doen.. kan me asocialere dingen voorstellen :P
wat zeuren jullie toch over voor de trein springen.
Als je jezelf door de kop schiet ziet je ma je hersenen over de vloer, trauma, als je van gebouw springt zien mensen het ook, trauma, je kunt moeilijk verdampen :P
Lekker boeiend, als die mensen er een eind aan willen maken laat ze dan lekker voor de trein springen.
Ecologisch gezien zou het beter zijn jezelf in de zee te verzuipen. De vissen hebben voedsel en kleine kans dat iemand je terug vindt.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014

Een best wel ondoordachte reactie. Die mensen die zo de wanhoop nabij zijn gaan echt niet meer nadenken over hoe ze zich zelf van kant willen maken, maar meer hoe het zo snel mogelijk kan.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Skedoedelefloeps wrote: Lekker boeiend, als die mensen er een eind aan willen maken laat ze dan lekker voor de trein springen.

Slaat nergens op, stel er staan kinderen die het zien :thumbdown: net zoals die malloot die zich op de dam in brand stak, allemaal kinderen met trauma's.
Hang jezelf lekker op in het trapgat ofzo als je het niet meer ziet zitten.
E
das idd kut maar ik hoor hier op school de meest ideale locatie: tussen tilburg en oss is een mooi stuk waar je kunt springen?
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Pak dan een auto en rij tegen een grote boom aan met 250? ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ramirez wrote:Pak dan een auto en rij tegen een grote boom aan met 250? ^^
Beetje sneu voor die boom dan vind je niet?
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
biscuit wrote:
das idd kut maar ik hoor hier op school de meest ideale locatie: tussen tilburg en oss is een mooi stuk waar je kunt springen?
Dat is mijn dagelijkse route naar school :(
C
Bij heeze spoorweg enzo is ook een mooie plek!
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
dawasiknie wrote:
Ramirez wrote:Pak dan een auto en rij tegen een grote boom aan met 250? ^^
Beetje sneu voor die boom dan vind je niet?
Betonnen paal dan?