Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:52 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Dr is er gister weer 1 voor de trein gesprongen hier in Holten. Schijnt een meisje geweest te zijn. Het rare is dat niemand weet wie. Meest stomme vorm van zelfmoord, je bezorgt er andere mensen een trauma mee. :/

Heb je idd niks aan... gebruik dat gewoon overdoses ergens waar niemand je vindt of ga naar psygiater als je toch problemen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:53 

Artiest

/care

als je maar dood bent, als je jezelf ophangt thuis bezorg je de schoonmaakster of je ma ook een trauma.
Voor een trein springen is gewoon slim, ben je iig zeker weten dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:53 

Hardtraxx Veteran

behh :sleep:

vannacht de persconferentie van Sony op de E3 gekeken. jezus zo saai. dat ik daarvoor wakker ben gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:58 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Parvuz schreef:
Dr is er gister weer 1 voor de trein gesprongen hier in Holten. Schijnt een meisje geweest te zijn. Het rare is dat niemand weet wie. Meest stomme vorm van zelfmoord, je bezorgt er andere mensen een trauma mee. :/

En je bezorgt een hoop mensen weer vertraging als ze naar hun werk/school/watevver moeten.

Dat is dan nog niet zo erg. Maar voor machinist en conducteur is het vreselijk. De conducteur moet er als eerste uit om te kijken. Neem dan een overdosis slaappillen en wordt niet meer wakker. Krijgt niemand een trauma van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:02 

Artiest

Aghja... je moet iets als je down bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

Als een paar andere mensen nou eens voor de trein springen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:29 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Aghja... je moet iets als je down bent xd

Ben jij down?
Houd je van treinen?

Down met treinen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:33 

Artiest

Ik ben down, maar heb niets met treinen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Bijna elke dag springt er wel iemand voor de trein, soms meerdere. Ik kijk altijd de NS storingen..
Heel subtiel "Aanrijding met persoon"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:38 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Bijna elke dag springt er wel iemand voor de trein, soms meerdere. Ik kijk altijd de NS storingen..

Ja... maar het woord "aanrijding" suggereert altijd alsof er wederzijdse schade is opgelopen en ik betwijfel of de train nou zoveel last heeft van zo'n voorval
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:39 

Vindt aanrijding met viaduct altijd zo krom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:42 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Ja... maar het woord "aanrijding" suggereert altijd alsof er wederzijdse schade is opgelopen en ik betwijfel of de train nou zoveel last heeft van zo'n voorval

Emotionele schade! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:42 

Artiest

Ja de trein wel... janken als een baby dat ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:45 

Donateur

Teknizion is weer lekker bezig :/ :/ :/ :/ :/ zijn 2 andere topics maarja het zal wel :evil:

groene mod schreef:
Het is gewoon hetzelfde. Als je meer vet coole uitspraken hebt als je wappie bent, doe dat dan maar in het andere topic. Deze gaat dicht.

Gaan we in dat topic verder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:46 

Hardtraxx Addict

Ik zie de trein al bij een psychiater zitten idd.

Voor de trein springen is het meest asociale wat je kan doen. Je bezorgt de machinist en de conducteur hun grootste nachtmerrie, net als eventuele passagiers die het zien. En dan nog de brandweer die je letterlijk in vuilniszakken mag gaan stoppen, je familie die mag gaan proberen je te identificeren...

En daarnaast al de mensen die belangrijke meetings ed missen...

Serieus te kansloos om je voor een trein te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:48 

Artiest

hidde schreef:

Voor de trein springen is het meest asociale wat je kan doen. Je bezorgt de machinist en de conducteur hun grootste nachtmerrie, net als eventuele passagiers die het zien. En dan nog de brandweer die je letterlijk in vuilniszakken mag gaan stoppen, je familie die mag gaan proberen je te identificeren...

Lol het meest asociale wat je kunt doen.. kan me asocialere dingen voorstellen :P
wat zeuren jullie toch over voor de trein springen.
Als je jezelf door de kop schiet ziet je ma je hersenen over de vloer, trauma, als je van gebouw springt zien mensen het ook, trauma, je kunt moeilijk verdampen :P
Lekker boeiend, als die mensen er een eind aan willen maken laat ze dan lekker voor de trein springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

Lol het meest asociale wat je kunt doen.. kan me asocialere dingen voorstellen :P
wat zeuren jullie toch over voor de trein springen.
Als je jezelf door de kop schiet ziet je ma je hersenen over de vloer, trauma, als je van gebouw springt zien mensen het ook, trauma, je kunt moeilijk verdampen :P
Lekker boeiend, als die mensen er een eind aan willen maken laat ze dan lekker voor de trein springen.

Ecologisch gezien zou het beter zijn jezelf in de zee te verzuipen. De vissen hebben voedsel en kleine kans dat iemand je terug vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:50 

Hardtraxx Elite

hidde schreef:

Een best wel ondoordachte reactie. Die mensen die zo de wanhoop nabij zijn gaan echt niet meer nadenken over hoe ze zich zelf van kant willen maken, maar meer hoe het zo snel mogelijk kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Slaat nergens op, stel er staan kinderen die het zien :thumbdown: net zoals die malloot die zich op de dam in brand stak, allemaal kinderen met trauma's.
Hang jezelf lekker op in het trapgat ofzo als je het niet meer ziet zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:52 

Parvuz schreef:

das idd kut maar ik hoor hier op school de meest ideale locatie: tussen tilburg en oss is een mooi stuk waar je kunt springen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Pak dan een auto en rij tegen een grote boom aan met 250? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:53 

Donateur

Ramirez schreef:

Beetje sneu voor die boom dan vind je niet?

Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
Parvuz schreef:

das idd kut maar ik hoor hier op school de meest ideale locatie: tussen tilburg en oss is een mooi stuk waar je kunt springen?

Dat is mijn dagelijkse route naar school :(

Bij heeze spoorweg enzo is ook een mooie plek!

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ramirez schreef:

Beetje sneu voor die boom dan vind je niet?

Betonnen paal dan?
Vorige  1 ... 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic