haha we stoppen al 
"It's better to burn out, than to fade away."
en daarmee sluiten wij het zelfmoord gedoe af
ja we gaan het nu hebben over abortus...Skedoedelefloeps wrote:Zoals een wijs man ooit zei...
The Ace of Bass wrote:ja we gaan het nu hebben over abortus...Skedoedelefloeps wrote:Zoals een wijs man ooit zei...
Ik ben voorThe Ace of Bass wrote:ja we gaan het nu hebben over abortus...Skedoedelefloeps wrote:Zoals een wijs man ooit zei...
Same here, weer lekker de krantjes gedaan, ga nu weer lekker slapenD-Ruz wrote:Goedemiddag, ik ben al wakker sinds half 5 grrrr
Raakt je ritme in de war he, je moet een power nap doen van 20 minuten ofzo.Rawbin wrote:Same here, weer lekker de krantjes gedaan, ga nu weer lekker slapenD-Ruz wrote:Goedemiddag, ik ben al wakker sinds half 5 grrrr
Is hun cultuur doe je niks aan bij dat kansenvolkAlmighty wrote:Lolz net op de scooter een "aanvaring" met zo'n kutmarrokaantje :')
Oh jahwel allemaal op een rij zetten en stuk voor stuk een nekschot gevenmrazura wrote:Is hun cultuur doe je niks aan bij dat kansenvolkAlmighty wrote:Lolz net op de scooter een "aanvaring" met zo'n kutmarrokaantje :')
Kan makkelijker: Bom erop of gaskamerroberttt wrote:Oh jahwel allemaal op een rij zetten en stuk voor stuk een nekschot gevenmrazura wrote:Is hun cultuur doe je niks aan bij dat kansenvolkAlmighty wrote:Lolz net op de scooter een "aanvaring" met zo'n kutmarrokaantje :')
moet je slaan helpt welParvuz wrote:Waarom kan ik oneindig vaak op windows live messenger klikken maar er komt niets?Kut nieuwe versie.
Ja het heeft geholpen!roberttt wrote:moet je slaan helpt welParvuz wrote:Waarom kan ik oneindig vaak op windows live messenger klikken maar er komt niets?Kut nieuwe versie.
Gaat nogalSkedoedelefloeps wrote:Raakt je ritme in de war he, je moet een power nap doen van 20 minuten ofzo.Rawbin wrote:Same here, weer lekker de krantjes gedaan, ga nu weer lekker slapenD-Ruz wrote:Goedemiddag, ik ben al wakker sinds half 5 grrrr
Lekker zonnetje daarProject 141 wrote:Morgen met de camper naar gaza
Haha, nieuwe ava xDChukkels wrote:Hulde aan de oudere versie(s)
Vind het ook 3x niks, met die gare updates a la Twitter...Parvuz wrote:Jeah msn doet het! Blijf het wel een nare versie vinden.
Een evolutierobkuh1990 wrote:Haha, nieuwe ava xDChukkels wrote:Hulde aan de oudere versie(s)
Hahaha ik moest wel even nadenken en goed kijken, maar ik kon me idd nog een uitspraak herinneren, dus zie het nu welChukkels wrote:Een evolutierobkuh1990 wrote:Haha, nieuwe ava xDChukkels wrote:Hulde aan de oudere versie(s)![]()
Met dank aan Josh-T
vindt met blauw mooier deze is echt poep lelijk XDChukkels wrote:Een evolutierobkuh1990 wrote:Haha, nieuwe ava xDChukkels wrote:Hulde aan de oudere versie(s)![]()
Met dank aan Josh-T