echt kapot
En morgen weer heerlijk werken van 6 tot 6 
Dat ken ik, Ik moet alleen tot 2Pommer wrote:echt kapotEn morgen weer heerlijk werken van 6 tot 6
Kga maar eens slapen, trusten mensen
Dat ken ik, Ik moet alleen tot 2Pommer wrote:echt kapotEn morgen weer heerlijk werken van 6 tot 6
ja echt he, niet normaalThe Ace of Bass wrote:woohQnalQut wrote:Nog 19 dagen tot defqon![]()
Het komt nu wel heel dichtbij!
KSwoosh wrote:RAW-vizion wrote:Ik ben weer black![]()
RAW-vizion wrote:KSwoosh wrote:RAW-vizion wrote:Ik ben weer black![]()
![]()
MogguhIntervention wrote:Goedenmorgen![]()
goeiedagRAW-vizion wrote:MogguhIntervention wrote:Goedenmorgen![]()
roberttt wrote:Mop Mop engels lezen afgerond 1 fout![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb jij op jou opleiding meer ICT & Media opdrachten dan ik op mijn ICT & Media Design opleidingrobkuh1990 wrote:Goeiemorgen.... zo, website af... op naar het social media pakket
Ik weet het... tis veel Designen enzo!Josh-T wrote:Volgens mij heb jij op jou opleiding meer ICT & Media opdrachten dan ik op mijn ICT & Media Design opleidingrobkuh1990 wrote:Goeiemorgen.... zo, website af... op naar het social media pakket
En je bezorgt een hoop mensen weer vertraging als ze naar hun werk/school/watevver moeten.Parvuz wrote:Dr is er gister weer 1 voor de trein gesprongen hier in Holten. Schijnt een meisje geweest te zijn. Het rare is dat niemand weet wie. Meest stomme vorm van zelfmoord, je bezorgt er andere mensen een trauma mee.