|
Goejemorgen, einde carnaval, ouders op vakantie..
En een hele leuke afsluiting gehad van carnaval... djezus! NOT!
Heel de bij maatje van me gestaan, die was met 4 meiden opstap, dus hij ging drank voor hun halen (baco, wijn etc). Dus ik stond met een van die meiden wat te buurten, alleen zij bleef maar drinken (dus die was apelazerus zat en daardoor ook eerder weg). Toen was het rond 1 - half 2 afgelopen, kom ik naar buiten wordt ik meteen omsingeld door 3-4 kale koppen, bomberjacks en weet ik veel wat: Ja, jij hebt pilletje in haar drankje gedaan
Ik zo: Whaaat? Gast, serieus, waarom? Hij zo: omdat je zin hebt? Ik zo: als ik zin heb dan ga ik wel naar mijn scharrel, ik ga toch godverdomme geen pilletje in der drankje doen omdat ik haar zo wil opschrijven achter de kerk? Zo ben ik niet, en zoiets doe ik al helemaal niet hij zo: maar je hebt wel pillen gebruikt en in der glas geflikkerd! ik zo: Enigste pillen die ik gebruik is voor mijn ADHD, al ZOU je die in je glas krijgen (wat niet het geval is) dan zou je actiever worden in plaats van dat, iedereen weet dat DAT door de drank komt. Hij zo: Ja maar ze benoemde jou profiel.... groen shirtje, petje, oorbellen. Ik zo: Ja dus? dat maakt mij geen pillen-in-glas-gooier... ik heb hele avond bij haar gestaan en niet eens drank voor der gehaald, omdat ik haar niet ken.. wat denk jij! Hij zo: als ik jou komend weekend tegenkom dan ga je er echt aan.
daarna kwam de bewaking ertussen, ben naar huis gegaan. Vanmorgen smsje gekregen van die maat van me... stond dit in: Jo, ik vertrouw jou, jij doet zoiets niet. Die gast moet niet zeiken, hij zoekt ruzie met iedereen en kent haar niet eens.
Ik hoop dat die bomberjack gast echt iets overkomt binnen nu en 1 jaar, dat meidje vandaag een flinke kater heeft en beter nadenkt.. tering zeg
|