Oja die classic kan videos afspelenwrote:Nouja, er stond voor zeker 75gb aan films op (festival dvd's etc, docu's) dat vrat aardig wat GB weg.wrote:ja precies
ik doe dat af en toe ook gewoon: kijken wat ik niet luister, en dr afbehalve me MOH en HttB collecties
Muziek was de rest -5gb aan afbeeldingen.
Nu alleen muziek
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
C
zoiezo, en had hem toen voor 150 dollar in Curacao gehaald, scheelt ook nog een hoop Manga, Pling Pling!
-
G
ja maar werkt niet op zon kut schermpjewrote:Oja die classic kan videos afspelenwrote:Nouja, er stond voor zeker 75gb aan films op (festival dvd's etc, docu's) dat vrat aardig wat GB weg.wrote:ja precies
ik doe dat af en toe ook gewoon: kijken wat ik niet luister, en dr afbehalve me MOH en HttB collecties
Muziek was de rest -5gb aan afbeeldingen.
Nu alleen muziekdan is het zeker wel handig zoveel ruimte
btw:
View on YouTube
die stem klinkt egt geniaal btw
al 2 uur niks gepost hier
noujah ik ga maffen
lateerrrr
noujah ik ga maffen
lateerrrr
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Zo maar ns maffen, morgen zum schule!
edit: zie net dat kaasouws kahdber binnekort gaat inhalen
haha epicwrote:Zo maar ns maffen, morgen zum schule!
-
G
hehewrote:haha epicwrote:Zo maar ns maffen, morgen zum schule!
edit: zie net dat kaasouws kahdber binnekort gaat inhalenik zit ook al zo aan de 10 000
maar we gaan het wel weer vieren he patt, als je de 10k haalt
ik hoop het wel,jij kreeg je eigen topicwrote:hehewrote:haha epicwrote:Zo maar ns maffen, morgen zum schule!
edit: zie net dat kaasouws kahdber binnekort gaat inhalenik zit ook al zo aan de 10 000
heb et niet eens in de gaten meer
maar we gaan het wel weer vieren he patt, als je de 10k haalt
Nog mensen carnaval wezen vieren de laatste dagen ?
Ik alleen maar zondag haha
toch wat lekkere plaatjes gehoord live zoals 2 rare pinguins die Magic & Psycho achter elkaar draaiden
toch wat lekkere plaatjes gehoord live zoals 2 rare pinguins die Magic & Psycho achter elkaar draaiden
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
zo ook maar pitten, opeens beetje pijn in mn harses gekregen
lekker uitslapen ook
trusteee
trusteee
alleen zaterdag in eendhoven. was wel lachen :pwrote:Nog mensen carnaval wezen vieren de laatste dagen ?
Stratumseind ?wrote:zo ook maar pitten, opeens beetje pijn in mn harses gekregenlekker uitslapen ook
trusteee
alleen zaterdag in eendhoven. was wel lachen :pwrote:Nog mensen carnaval wezen vieren de laatste dagen ?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja daaro 
-
G
dat probeer ik al elke dag zowat, en toch wordt ik steeds om 9 uur wakkerwrote:zo ook maar pitten, opeens beetje pijn in mn harses gekregenlekker uitslapen ook
trusteee
Lekker naar school tot 16:15wrote:Goedenmorgen
wrote:Lekker naar werk tot 16:30wrote:Goedenmorgen![]()
wrote:Lekker naar school tot 16:30wrote:Goedenmorgen![]()
Anders wordt je ff wakker gemaakt met de mededeling dat je moet douchen, omdat straks iemand op de koffie komt!

wrote:Anders wordt je ff wakker gemaakt met de mededeling dat je moet douchen, omdat straks iemand op de koffie komt!![]()
-
E
iemand een idee wat je kunt doen met 1200 m2? je mag een nieuwbouw laten maken.
http://www.postkantoorvenray.nl/
http://www.postkantoorvenray.nl/