Succes
.
goeiemorgen!
succes met jullie examen voor wie er 1 heeft!
Hehe ja dat ben ik nu ook maar aan het doen. Nog even dat k*t Wiskunde nakijkenPommer wrote:Bedankt, ik ga nog ff leren nu
Danku Danku, heb het nodigMaximum wrote:Goede morgen, succes voor diegene met examens!
Wat heb je straks?The Indicator wrote:Danku Danku, heb het nodigMaximum wrote:Goede morgen, succes voor diegene met examens!
Ook mijn slechste vak, en voor het examen van vorig jaar kwam ik uit op een 4,5 en ik moet een 5,9 halenThe Indicator wrote:Wiskunde A, mijn slechtste vak, ik ken het wel erg goed dus nu hopen dat ik dat examen een keer goed ga maken.
Jah dat wel maar daar heb ik dan ook alleen maar 4en en 5en voor gehaaldThe Indicator wrote:Ik kwam op een 7.5....
Eindexamens vindt ik tot nu toe makkelijker dan de normale proefwerken maja...
Goedzoowwwroberttt wrote:8 voor me java
Succes!The Indicator wrote:Wiskunde A, mijn slechtste vak, ik ken het wel erg goed dus nu hopen dat ik dat examen een keer goed ga maken.
Pommer wrote:fuck ik begin em nu aardig te stressen voor wiskundeff remote control luisteren om tot rust te komen
Heb ik vorig jaar nog gekunt, snap nu alleen nog wat je bedoelt! (Je leert het voor dat ene examenThe Indicator wrote:Pommer wrote:fuck ik begin em nu aardig te stressen voor wiskundeff remote control luisteren om tot rust te komen
Xd, soms snap ik echt geen zak van dat plotten, kut window