lol @rtl nieuws 
nou.... soms welIntervention wrote:robkuh1990 wrote:Hahahahah..... die is onderschrift waardig vind ik..maakt je grapje ja?
nou.... soms welIntervention wrote:robkuh1990 wrote:Hahahahah..... die is onderschrift waardig vind ik..maakt je grapje ja?
Oh ok zou opzich wel,geniaal zijn als die mash ook nog zou,bestaan wat me niet zo verbazen overgensrobkuh1990 wrote:nou.... soms welIntervention wrote:robkuh1990 wrote:Hahahahah..... die is onderschrift waardig vind ik..maakt je grapje ja?
Geen tv in de buurt, vertel? Ivm http://www.nu.nl/binnenland/2523205/gif ... trand.html ????robkuh1990 wrote:Als je RTL Nieuws kijkt, zie je meteen waarom Defqon verhuist is
Methoden van Bedrijfseconomisch Onderzoek neem ik aan?pecola-tje wrote:godverdegodver, morgenmiddag weer een tentamen en ik heb nu al koppijn, morgenochtend helemaal drama dus.
Is het tentamen dan zo makkelijk of...??pecola-tje wrote:haha ja, maar die haal ik wel. 2e jaar dat ik dat vak volg en haal t nu met gemak,weet ik nu al.
alleen tentamens met koppijn is altijd kuddd
Het boek heb ik niet gekocht, leek me niet nodigpecola-tje wrote:nah, makkelijk wil ik ook niet zeggen.
maar ik heb er vorig jaar letterlijk niks aan gedaan behalve die opdracht, en toen haalde ik net een 5.
als je gewoon het boek hebt bijgehouden verder, is het geen moeilijk tentamen, totaal niet.
Kevin-Raw wrote:Goedenmorgen!!![]()
wat een heerlijk weertje vandaag
mikeee wrote:Goedemorgen
Hier niet hoor!mikeee wrote:Sinds wanneer staat deze onder het drugs topic
Was voor 2 seconden na mijn post zat hij er weer bovenMarkos wrote:Hier niet hoor!mikeee wrote:Sinds wanneer staat deze onder het drugs topic