Plotten is easy
Ben vandaag gebeld door uitzendbureau.
Een of ander ict baantje(heb ict niv 2 diploma,dus vandaar) voor 1 week. Moet ik office 2010 documenten op het web zoeken.

wat valt er nog te promoten aan eindhoven.robkuh1990 wrote:Filmen jippie-ja-jo..
ons eindhoven promotie filmpje wordt ZOOOOO leuk xD
Nouja, stratum valt goed te promoten, tis school opdrachtlivinforthemusic wrote:wat valt er nog te promoten aan eindhoven.robkuh1990 wrote:Filmen jippie-ja-jo..
It's it good as it's gonna get
film maar even me broer in costa achter de barrobkuh1990 wrote:Nouja, stratum valt goed te promoten, tis school opdrachtlivinforthemusic wrote:wat valt er nog te promoten aan eindhoven.robkuh1990 wrote:Filmen jippie-ja-jo..
It's it good as it's gonna get
Als hij klaar is dan post ik hem hier, want we hebben wedstrijd wie de meeste views scoort ermee...
morgenavond nog uitgaan dinge filmen.. en dan issie echt klaar
Zie je, je broer werkt wél! Neem een voorbeeld aan hemlivinforthemusic wrote:haha. Nou kan goed zijn dat me broer dan aan de bar staat.
Die tjappie bakt er wss toch niks van...
livinforthemusic wrote:Ben vandaag gebeld door uitzendbureau.
Een of ander ict baantje(heb ict niv 2 diploma,dus vandaar) voor 1 week. Moet ik office 2010 documenten op het web zoeken.
lees dat even danChukkels wrote:Zie je, je broer werkt wél! Neem een voorbeeld aan hemlivinforthemusic wrote:haha. Nou kan goed zijn dat me broer dan aan de bar staat.
Die tjappie bakt er wss toch niks van...
die wil ik echt, waar te koop?Almighty wrote:Friet.
Anders is het toch geen mickey wous?p-stylez wrote:jammer van die pil op zn tong trouwens
Kan ik 1 halenrobkuh1990 wrote:tis een Sje of een XL in de shop...
Centerparcs Kempervennen... Kende komen stappen met mijroberttt wrote:Ff vraagje.. Ik ga met me ouders weekend weg en ik bepaal waarheen![]()
Wie heeft tips voor leuke dingen. Dacht zelf aan New York![]()
Maar daar mag je niet roken 1 nadeel