heb ik zeker gvd voor niks die 3 films gedownload net! als we allemaal zo dood gaanQnalQut wrote:hahaha, die mafkeesik zit gewoon te wachten op mn dood. en die komt maar niet
wel vaag gevoel moet ik zeggenweet ik eindelijk hoe het voelt, om een suicidaal patientje te zijn, die wacht op een ns trein!
no offence![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
C
Zooo... geschoren, haren gedaan..
ff aankledne nou en godverdomme gas geven met dat bier!
ff aankledne nou en godverdomme gas geven met dat bier!
ik ben volgens mij voor het eerst in 3 jaar niet op een feestje of op verjaardag of in de kroeg op zaterdagavond
ik voel me gewoon verstandiger worden nu ik bijna 18 ben 
-
C
Ik ben volgende week 21, maar gast, je voelt je ECHT niet slimmer!
-
A
Hele dag al rustig hier
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zo jongens, ik zit vanaf morgen tot 2 juni in Amerika!
Spreek jullie dan weer! 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik ben de moederneuker die ze niet kunnen vervangen! 
Je zal me gaan missen!bRt_ wrote:Zo jongens, ik zit vanaf morgen tot 2 juni in Amerika!Spreek jullie dan weer!
Is het hier trouwens altijd zo dood op zaterdagavond? 
Ja man, iedereen is lekke aan het stampen en ik zit met die kut examens
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gisteren feestje gehad, Headhunterz wat een held _O_. Chemical, Under Attack alles
Jah dat heb ik dus ook, ik wordt al helemaal onwennig... heb nog nooit zaterdagavond thuis gezetenHenk-Jan wrote:Ja man, iedereen is lekke aan het stampen en ik zit met die kut examens
en al me maten zijn nu op een dikke verjaardag & daarna de kroeg in
Nee vorige week was ook mijn eerste zaterdag avond thuis sinds een paar jaarPommer wrote:Jah dat heb ik dus ook, ik wordt al helemaal onwennig... heb nog nooit zaterdagavond thuis gezetenHenk-Jan wrote:Ja man, iedereen is lekke aan het stampen en ik zit met die kut examens![]()
en al me maten zijn nu op een dikke verjaardag & daarna de kroeg in
Jah daarom, en 1 xtje thuisblijven moet kunnen van die 52 zaterdagen
Hoeveel moet jij er nog dan? ik heb er nu 3 gehad, heb deze week nog GS, WisA, Maw & Economie 
Moet er ook nog 4, gs engels wiskunde en frans
op geschiedenis na wel te doen dus
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Anders was ik naar B-front gegaan bij Dieka maar heb nu al 3 halve liters op! 
oke jah engels vind ik zelf het makkelijkste vak, das ook et enige vak waar ik sws compensatie voor hebHenk-Jan wrote:Moet er ook nog 4, gs engels wiskunde en fransop geschiedenis na wel te doen dus
ik sta nu alleen maar 5,6 - 5,7's enzo, dus moet echt nog flink aan de bak, ik weet ook niet zeker of ik Nederlands & Ak wel voldoende heb afgesloten... Aardig aant stressen dus
Pommer wrote:oke jah engels vind ik zelf het makkelijkste vak, das ook et enige vak waar ik sws compensatie voor hebHenk-Jan wrote:Moet er ook nog 4, gs engels wiskunde en fransop geschiedenis na wel te doen dus
![]()
ik sta nu alleen maar 5,6 - 5,7's enzo, dus moet echt nog flink aan de bak, ik weet ook niet zeker of ik Nederlands & Ak wel voldoende heb afgesloten... Aardig aant stressen dus
gosjepietje
talen eindlijst gemiddeld 9
Knie banden gescheurd alles naar de kk. ......
Kut fuck thypus kk alles Jezus....
Kut fuck thypus kk alles Jezus....
-
B

Kut voetbal ... Wou kk hard een bal trappen maar zat een voet van iemand
schoot me knie dubbel .. Bats alles kapot :')
Nou ja als ik voor ground zero maar goed ben
-
G
Reken maar van NOTroberttt wrote:Kut voetbal ... Wou kk hard een bal trappen maar zat een voet van iemandschoot me knie dubbel .. Bats alles kapot :')