Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 59 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
G
QnalQut wrote:hahaha, die mafkees :lol: ik zit gewoon te wachten op mn dood. en die komt maar niet xd
wel vaag gevoel moet ik zeggen :thumbsup: weet ik eindelijk hoe het voelt, om een suicidaal patientje te zijn, die wacht op een ns trein!
no offence :x
heb ik zeker gvd voor niks die 3 films gedownload net! als we allemaal zo dood gaan :/
C
Zooo... geschoren, haren gedaan..

ff aankledne nou en godverdomme gas geven met dat bier!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
ik ben volgens mij voor het eerst in 3 jaar niet op een feestje of op verjaardag of in de kroeg op zaterdagavond :huh: ik voel me gewoon verstandiger worden nu ik bijna 18 ben xd
C
Ik ben volgende week 21, maar gast, je voelt je ECHT niet slimmer!
A
Hele dag al rustig hier
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Zo jongens, ik zit vanaf morgen tot 2 juni in Amerika! :beer: Spreek jullie dan weer! :cool:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik ben de moederneuker die ze niet kunnen vervangen! :yay:
Bierkoning
last seen 19 days ago
bRt_ wrote:Zo jongens, ik zit vanaf morgen tot 2 juni in Amerika! :beer: Spreek jullie dan weer! :cool:
Je zal me gaan missen! :( Haha, veel plezier daaro! :beer:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Zo even B-Front checken. :)
Bierkoning
last seen 19 days ago
Is het hier trouwens altijd zo dood op zaterdagavond? :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Ja man, iedereen is lekke aan het stampen en ik zit met die kut examens
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Gisteren feestje gehad, Headhunterz wat een held _O_. Chemical, Under Attack alles
Bierkoning
last seen 19 days ago
Henk-Jan wrote:Ja man, iedereen is lekke aan het stampen en ik zit met die kut examens
Jah dat heb ik dus ook, ik wordt al helemaal onwennig... heb nog nooit zaterdagavond thuis gezeten xd
en al me maten zijn nu op een dikke verjaardag & daarna de kroeg in :(
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Pommer wrote:
Henk-Jan wrote:Ja man, iedereen is lekke aan het stampen en ik zit met die kut examens
Jah dat heb ik dus ook, ik wordt al helemaal onwennig... heb nog nooit zaterdagavond thuis gezeten xd
en al me maten zijn nu op een dikke verjaardag & daarna de kroeg in :(
Nee vorige week was ook mijn eerste zaterdag avond thuis sinds een paar jaar :P apart wel.. Maarja als je kijkt wat ik er voor hoop terug te krijgen :D
Bierkoning
last seen 19 days ago
Jah daarom, en 1 xtje thuisblijven moet kunnen van die 52 zaterdagen xd Hoeveel moet jij er nog dan? ik heb er nu 3 gehad, heb deze week nog GS, WisA, Maw & Economie :(
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Moet er ook nog 4, gs engels wiskunde en frans :) op geschiedenis na wel te doen dus
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Anders was ik naar B-front gegaan bij Dieka maar heb nu al 3 halve liters op! xd
Bierkoning
last seen 19 days ago
Henk-Jan wrote:Moet er ook nog 4, gs engels wiskunde en frans :) op geschiedenis na wel te doen dus
oke jah engels vind ik zelf het makkelijkste vak, das ook et enige vak waar ik sws compensatie voor heb xd
ik sta nu alleen maar 5,6 - 5,7's enzo, dus moet echt nog flink aan de bak, ik weet ook niet zeker of ik Nederlands & Ak wel voldoende heb afgesloten... Aardig aant stressen dus :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Pommer wrote:
Henk-Jan wrote:Moet er ook nog 4, gs engels wiskunde en frans :) op geschiedenis na wel te doen dus
oke jah engels vind ik zelf het makkelijkste vak, das ook et enige vak waar ik sws compensatie voor heb xd
ik sta nu alleen maar 5,6 - 5,7's enzo, dus moet echt nog flink aan de bak, ik weet ook niet zeker of ik Nederlands & Ak wel voldoende heb afgesloten... Aardig aant stressen dus :P

gosjepietje :P kom ik aan met me MAVO cijfers :P, stond op voor mijn examens overal 7/8 voor :P talen behalve nl allemaal een 9 :P,
talen eindlijst gemiddeld 9 :P, bio een 5 xd had daar echt geen 2/10e lager moeten halen, dan was ik namelijk alsnog gezakken. had een 3,2 voor me bio examen :')
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
eeeehhh ma youth, wha'gwan?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Knie banden gescheurd alles naar de kk. ......

Kut fuck thypus kk alles Jezus....
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
hoezo dat dan?? wat heb je gedaan
B
Image
:list:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kut voetbal ... Wou kk hard een bal trappen maar zat een voet van iemand :lol: schoot me knie dubbel .. Bats alles kapot :')

Nou ja als ik voor ground zero maar goed ben
G
roberttt wrote:Kut voetbal ... Wou kk hard een bal trappen maar zat een voet van iemand :lol: schoot me knie dubbel .. Bats alles kapot :')

Nou ja als ik voor ground zero maar goed ben
Reken maar van NOT